hd
door hdemooij Feb 5, 2004 om 14:47
Voeding & gezondheid

Wie is bekend met de herbalife-organisatie?

op internet staan nogal wat sites waarop herbalife-producten worden aangeprezen.
is er iemand die bekend is en eventueel ervaringen ( positief of negatief) heeft met de organisatie? het komt op mij nogal amerikaans over.

2597 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Uw laatste zin is meer dan 100% waar. Herbalife is een Amerikaans product. Verder is na mijn weten Herbalife actief op het gebied van afslanken en figuurcorrectie. En ik vraag mij dan ook ten dege af of dat dit een veilig product op lange termijn is! Suc6

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de produkten op zich nooit gebruikt, ik heb wel kennisen die hiermee in zee zijn gegaan.
Het kwam op mij uiterst negatief over, leek wel of ze gehersenspoeld waren, alles was goed, commentaar of kritische vragen hebben mocht niet. Nee ik heb er geen goed beeld van, vind het wat vaag allemaal.
Ik moet er wel bij zeggen, degene die wilde afslanken, is aardig wat kilo's kwijtgeraakt, maar of dat door herba life komt, je moet sowieso je hele eetpatroon aanpassen,.
Ik heb er geen hoge pet van op.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben sportmasseur met een eigen praktijk en ik verkoop ook herba-life producten. Ik ben niet iemand die "shake parties"geeft of gaat folderen in het winkelcentrum, ik bied alleen de mogelijkheid om de spullen bij mij te kopen. Zelf ben ik iets te zwaar en heb ongeveer vier maanden herbalife gebruikt om af te vallen, met succes, daarom leek het mij een goed idee om distrubuteur te worden. Ik sta achter de voeding omdat er alles in zit wat je lichaam nodig heeft! Ik ben echter wel van mening dat met een goed voedingspatroon de producten overbodig zijn. Als sportvoeding kan ik het iedereen aanbevelen. Het zorgt voor goede vitaminen en mineralen en voldoende energie. Als vervanging van je gewone voeding moet je het niet jaar in jaar uit achter elkaar gebruiken omdat dat gewoonweg te eentonig is maar om af te vallen is het prima. Het systeem op zich is inderdaad erg amerikaans, en ook de voor- en na foto's zijn naar mijn mening niet waarheidsgetrouw maar als je met de producten wil beginnen om een goede reden. Kan je dat gerust doen. Beetje prijzig is het wel!

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ken het bedrijf niet echt goed, wel over gehoord en ik denk dan ook dat als je je aan het gebruiksvoorschrift moet houden die hebralife voorschrijft.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben zelf ooit 1 week distributeur geweest, en heb het zelf ook gebruikt. Bij mij werd het aangeprezen als hét gezondheidsmiddel van deze tijd. Het was niet alleen goed om af te vallen maar de meest uiteenlopende klachten zouden verholpen worden met het gebruik van herbalife. Het aspect van de gezondheid en het oplossen van velerlei klachten maakte mij enthousiast, dus ik kocht het starterspakket en werd distributeur. Al binnen een week kreeg ik te horen van mijn vriendin, die het spul voor haar zieke vader had gekocht, dat het voor hem levensgevaarlijk was om dit bij zijn medicijnen te gebruiken (herbalife heeft meerdere producten dan alleen de shake's)
Ik kwam er dus gauw achter dat alles wat mij voorgeschoteld was gebakken lucht was.
Als je het wil gebruiken om af te vallen dan zal het zeker helpen (wel overleggen met je huisarts) , maar het is erg eentonig. En er zijn vast goedkopere manieren om dat te doen. Want herbalife is voor veel mensen niet te betalen! Er gaan miljarden om in dit bedrijf!!! en ja hoor het komt inderdaad vanuit Amerika overgewaaid.

ve
door verwijderd - Oct 12, 2004 om 11:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een vriendin van mij wou graag afvallen, voordat ze in verwachting zou raken. ze vroeg of dit kwaad kon. de distributeur zij van niet. zij heeft het toen laten testen door een kennis die in een lab werkt, en het kon wel degelijk kwaad. er zitten bepaalde kruiden in die de hormonen op hol kunnen brengen, en ook wanneer je in verwachting bent kan het kwaad.

een ander nadeel van herbalife is zoals het woord alszegt. een manier van leven. wanneer je nadat je de kiloooos eraf hebt, je weer normaal moet gaan eten. (herbalife is hartstikke duur, dus op den duur moet je ook wel stoppen). dan moet je niet je oude patroon weer oppakken, want dan kom je weer aan.

het beste is wat ik heb gedaan elke dag 1 uur sporten en niet meer snoepen, gewoon normaal eten. (30 kilo afgevallen in 1 jaar)