ha
door haandrik Mar 18, 2006 om 12:23
Voeding & gezondheid

Yakult

Wie heeft er ervaring met Yakult? Helpt dit ook tegen winderigheid?

6676 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 18, 2006 om 12:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je gezond en een beetje gevarieerd eet dan heb je geen supplementen nodig.

En een antwoord op je tweede vraag, eet geen of in ieder geval minder vlees, dat is het enige wat helpt.

Groet,

Oracle

ve
door verwijderd - Mar 18, 2006 om 21:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas kan ook Yakult niets aan bewijzen overleggen dat het op welke wijze dan ook werkt.De enige tip die ik je dus kan geven,hoe simpel ook...vraag het eens aan jouw huisarts.

ve
door verwijderd - Apr 4, 2006 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb Yakult geprobeert maar dat werkt voor geen meter en het is hartstikke duur. Als ik u was zou ik net als ik ook elke ochtend een bak havermoudpap eten. En vooral eten met veel vezels eten zoals bruin brood, pasta's en aardappelen.

Het heeft mij voor een flink eind geholpen.

ve
door verwijderd - Jul 21, 2006 om 14:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is voor het metabolisme zeer goed om per dag 25 gram vezels te eten. Vezels vind je o.a. in bruinbrood / roggebrood / groenten en fruit.

Wat ik U zeker aan kan raden is een simpele ontslakkingskuur van Het Kruisvat n.l. Darmreiniger. Met dit product worden Uw darmen ontslakt en komen er goede darmbacterieen vrij. Als Uw last heeft van winderigheid helpt dit zeer goed. Ook langzaam eten en goed kauwen is mijn advies.

Succes.