an
door anoukje Jan 4, 2017 om 15:47
Voeding & gezondheid

Zilveren kruis polis

ben al jaren klant van het zilveren kruis  nu is het mijn vraag  waar blyft mijn polis en de voorwaarden  in dec gebeld  kreeg als ant woord komt er aan maar gisteren weer gebeld  komt er aan  ik vindt een slechter zaak

1739 5 Rapporteer

pe
door pebk - Jan 4, 2017 om 15:55
583 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt een pdf met de veranderingen er in donwloaden ('Download wijzigingen 2017 (pdf)', recht onder) van de site van zilveren kruis. https://www.zilverenkruis.nl/Consumenten/zorgverzekering/veranderingen/Paginas/default.aspx. (Link klikken of kopieren)

edrick3
door edrick3 - Jan 4, 2017 om 16:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Geduld is een schone zaak.
Je hebt denk ik in november al een brief gehad met de premie van 2017.
Daarin stond o.a. ook: u vindt uw polisblad(en) over 5 werkdagen online in Mijn Zilveren Kruis.
In januari sturen we uw nieuwe polisblad(en) per post.

hansje klein
door hansje klein Jan 4, 2017 om 16:10
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@Edrick3. Bijbaantje gekregen bij de webcare van deze Achmea-zorgverzekeraar? ;-))

edrick3
door edrick3 Jan 4, 2017 om 16:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hansje klein, nee hoor, heb al bijbaantjes genoeg. ;-) Maar ben wel op de hoogte. ;-)

Cookies
door Cookies - Jan 4, 2017 om 16:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De nieuwe polis staat toch ook in je account bij het ZK? Kan je toch zelf uitprinten als je het graag op papier wilt hebben. Polisvoorwaarden staan ook op de site.

tenormin
door tenormin Jan 4, 2017 om 16:24
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Misschien heeft @anoukje ook, net als ik, geen printer? Kan echt wel, hoor. Maar wat @edrick3 schrijft: de brief is (moet) ontvangen zijn. De voorwaarden zullen dan later komen, hoewel, van OHRA heb ik het ontvangen. Kan niet over Zilveren Kruis oordelen.

Cookies
door Cookies Jan 4, 2017 om 16:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Uitprinten hoeft ook niet. Wat voor polis je hebt, kun je ook zien in je account. En zonde van al het geld / papier om voorwaarden te versturen, terwijl alles na te lezen is op de site.

an
door anoukje Jan 5, 2017 om 17:33
34 Antwoorden / 60 Vragen

bedankt tenormin met jou kan ik praten heb geen printer en de brief moet nog komen dus edrick  dat klopt niet  niet voor niet heb ik al 3x gebeld om de brief is een keer per jaar nog teveel om een brief te sturen schynbaar wel bij zilver kruis mv g

Cookies
door Cookies Jan 5, 2017 om 17:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Waarom zou het uitgeprint moeten worden dan? Alles staat op hun site te lezen, al dan niet in je account. Papieren zooi is toch echt niet meer van deze tijd en zeker in dit geval ook helemaal niet nodig.

Topantwoord

gerbera
door gerbera - Jan 5, 2017 om 11:42
7372 Antwoorden / 14 Vragen

U heeft als het goed is een brief gehad met daarin de nieuwe tarieven. Bij die brief zat een folder waarin alle veranderingen zijn opgenomen.
ik vindt een slechter zaak
Ik ook, dat u het geduld niet kan opbrengen te wachten.
Als u al jaren klant bent moet u inmiddels wel weten dat deze in januari verzonden worden.
En januari is nog zo lang.

tijger1
door tijger1 - Jan 5, 2017 om 17:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als u via internet een zorgverzekering afgesloten hebt, omdat die dan voordeliger is, krijgt u helemaal geen papieren polis thuisgestuurd.

En wat is het probleem om even in te loggen?