he
door herma3 Sep 19, 2012 om 20:42
Voeding & gezondheid

Zorgpremie

Wat wil minister schippers van ons? Dat wij , gewone, mensen niet meer mogen leven? Zij heeft in de gezondheidszorg gewerkt en weet als geen ander dat er miljoenen verkwanselt en gestolen worden van onze centen!!
Dat verzekeraars op grote schaal opgelicht worden. Toch blijft zij het grote geled steunen en verhaalt het criminele verdiende geld op de gewone hardwerkende Burger.
Ik ben zelden door iemand zo ontgoocheld!!!
Is een zetel in de tweede kamer belangrijker dan eerlijk zijn!
Als er in den Haag zelf ook niet zovele miljoenen verkwanselt werd dan zouden al de op ons verhaalde bezuinigingen niet nodig zijn!

366 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 19, 2012 om 20:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Minister Schippers wil juist dat de premie maar 20 euro wordt verhoogd ipv de 100 euro die de verzekeraars willen.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2012 om 14:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Minister Schippers wilde dat b.v. de tandartsen meer zouden verdienen, maar dat is gelukkig terug gedraaid.
Ondanks alle maatregelen is toch weer flink op de VVD gestemd. Mijn verwachting is dus dat de gewone burger weer flink financieel uitgekleed zal worden.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2012 om 15:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

tdehond schreef op donderdag 20 sep 2012, 14:50: Minister Schippers wilde dat b.v. de tandartsen meer zouden verdienen, maar dat is gelukkig terug gedraaid.
Ondanks alle maatregelen is toch weer flink op de VVD gestemd. Mijn verwachting is dus dat de gewone burger weer flink financieel uitgekleed zal worden.

De meeste stemmers weten niet eens waar voor ze stemmem. Iemand met een goede boodschap geleven zij en kijken echt niet verder.

ve
door verwijderd - Sep 24, 2012 om 03:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius-2 schreef op donderdag 20 sep 2012, 15:12:
tdehond schreef op donderdag 20 sep 2012, 14:50: Minister Schippers wilde dat b.v. de tandartsen meer zouden verdienen, maar dat is gelukkig terug gedraaid.
Ondanks alle maatregelen is toch weer flink op de VVD gestemd. Mijn verwachting is dus dat de gewone burger weer flink financieel uitgekleed zal worden.

De meeste stemmers weten niet eens waar voor ze stemmem. Iemand met een goede boodschap geloven zij en kijken echt niet verder.

Volgens mij misken je het intellect van de kiezer.Hier lees je de werkelijkheid niet over alsmaar stijgende zorgkosten . En net als elk jaar kopen zorgverstrekkers elk jaar weer op alle omroepen reclametijd voor hun product met de wetenschap dat elk jaar de premie stijgt door alle media die de tendens gewoon blind overnemen. Zelfs hier gaan we ervan uit dat de kosten zullen stijgen.

En eigenlijk is dat helemaal niet nodig. Stop de commercie en de hebzucht dan bespaar je 10x keer het begrotingstekort. Het zijn gecreerde argumenten die ervan uit gaan dat een ziekenhuisdag per bed 988 euro kost. Dat kan 1/3 de zijn als we winst op een nette manier uitsluiten.

ve
door verwijderd - Sep 25, 2012 om 14:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

I.v.m hoge winst van zorgverzekeraars verhoogt DSW de zorgpremie niet en de andere zorgverzekeraars zullen waarschijnlijk hetzelfde doen.
Ik vraag me dan wel af, als er zo veel winst is gemaakt, waarom de premie dan niet wat verlagen?

ve
door verwijderd - Sep 26, 2012 om 16:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Welk geld is crimineel verdient? Is dat aangetoond?
Er zijn dit jaar flink minder kosten voor medicijnen gemaakt. Mooi!
Verder is de ministere voornemens aan te sturen op flink efficientie en minder bureaucratie.

Ik persoonlijk denk dat de marktwerking zeer slecht is voor de ontwikkelingn van de zorgzosten. In dat mechanisme heeft elke zorgaanbieder baat bij zoveel mogelijk patienten (behandelingen). Vandaar dat er een behoefte gecreeerd wordt. Als ik om mij heen kijk heeft iedereen wel wat. En als je eenmaal de zorgmolen in bent word je je hele leven gevolgd. Bij cholesterolverlagers spreken artsen al over "onderhoudsdoseringen". heb je een bepaalde leeftijd bereikt, en heb je een bepaald ziekteverleden, krijg je altijd een cholesterolverlager. Mooi verzinsel van de pharmaceuten.

Verder wordt er zoveel weggegooid, absurd!
laats hoorde ik iemand zeggen: er worden ongelofelijke bedragen uitgegeven aan het schijnrisico's
medicijnen die u bij de apotheek haalt, en toch niet meer nodig blijt te hebben worden uit voorzorg vernietigd. Want je weet maar nooit..
het hele land wordt volgehangen met hartdefibrilatoren, want stel dat...
De griep prik... baarmoederhalskankeronderzoek,
We doen wel erg veel om de mens nog langer te laten leven. En dat mag miljarden kosten??

ve
door verwijderd - Sep 26, 2012 om 18:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er moet ergens toch geld worden gevonden.
Wat is de gemakkelijkste weg,die ook gekozen wordt.
De menschen die moeten rondkomen op sociaal minimum om wat voor reden dan ook.
Heden ten dage zijn er velen die de absurde hoge zorg premie niet kunnen betalen.
Daar hebben de meeste welgestelden druks aan.
De minder gestelden gaan er echt steeds meer op achteruit.
En de beter gestelden zullen nu deze posting wel weer een zeepert geven

ve
door verwijderd - Sep 26, 2012 om 22:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vandaag via tt vernomen dat de winsten enorm waren i.v.b. met goedkoperen medicijnen inkoop, dsw verhoogt zijn zorg premie 2013 daar door niet. Ben benieuwd naar de andere verzekeraars. Als zij dit wel doen dan allemaal naar DSV verzekeraar.

ve
door verwijderd - Sep 26, 2012 om 22:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Haha... er worden miljarden winst gemaakt in de gezondheidszorg, maar daar hoor je niemand over, zeker de overheid niet, want die willen na hun politieke loopbaan ook nog een mooi baantje bij één van deze bedrijven.
Sinds de invoering van de marktwerking en de privatisering zijn de zorgkosten uit de klauwen gelopen.
Daarom maken tegenwoordig de zorgeverzekeraars en zelfs ziekenhuizen en zorginstellingen enorme winsten en wie zou dat nou moeten betalen ;-)

Maar goed de meeste sukkels hebben op de VVD en de PvdA gestemd en zijn het dus schijnbaar eens met dit beleid waar nu voorlopig met deze partijen geen verandering in zal komen!

ve
door verwijderd - Sep 27, 2012 om 10:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius-2 schreef op woensdag 26 sep 2012, 22:31: Vandaag via tt vernomen dat de winsten enorm waren i.v.b. met goedkoperen medicijnen inkoop, dsw verhoogt zijn zorg premie 2013 daar door niet. Ben benieuwd naar de andere verzekeraars. Als zij dit wel doen dan allemaal naar DSV verzekeraar.

Gaat alleen om de premie basisverzekering! Wat DSW gaat doen met de prijzen (en de inhoud) voor de AV pakketten, is nog maar de vraag. Daar hebben zij het wijselijk nog niet over.

Overstappen naar DSW ga ik zeker niet doen, dat is een naturaverzekering met de nodige beperkingen. Zit ik niet op te wachten, betaal ik liever wat meer premie.