Bank gekocht bij Allez Wonen en slapen maar nog steeds niet geleverd wat nu?
Wij hebben op 10 juli een bank gekocht bij Allez wonen en slapen.
En een aanbetaling van €700,- gedaan.
De bank zou rond week 35 bezorgd worden.
Na een hele tijd aan het lijntje gehouden te zijn kregen we op 20 september een leenbank.
En zouden we week 40 de bank krijgen., wat later week 41 zou worden.
maar vanaf vorige week dinsdag de dag waarop de bank volgens hun binnen moest komen weer niks gehoord.
Ik zag nog twee mensen met een zelfde probleem en vroeg me af of er meer klachten zijn?
Iemand nog tips wat nu te doen?
Misschien met elkaar iets ondernemen?
Hallo Pem ,
U heeft de antwoorden bij @brenda0505 gelezen , is een vervelende situatie .
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/bank-besteld-bedrijf-weg?id=586864
Neem eens contact op met het Juridisch loket in uw gemeente , vraag daar eens wat u nog kunt doen , klik op de rode regel en scroll naar beneden .
https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/contact
De winkel blijkt problemen met zijn leverancier te hebben en doet er toch alles aan om u als klant te behouden, zoals een leenbank. U kunt nu kiezen tussen ´verder afwachten´ of terugtreden van de bestelling. Wat wilt u? Met andere 'slachtoffers' sámen optrekken maakt geen enkele zin, het bedrijf staat met de rug tegen de muur.
Terugtreden van de bestelling? Het lijkt mij wel zo eerlijk dat ze de aanbetaling terugbetalen.
Waar heb je gelezen dat de shop problemen heeft met de leverancier? Overigens als dat zo is, dan is dat vaak het gevolg van rekeningen die niet betaald worden.
De winkel blijkt problemen met zijn leverancier te hebben en doet er toch alles aan om u als klant te behouden, zoals een leenbank.
Het blijkt in een latere reactie van @Maritas, dat het pand leeg staat....en dan wordt het natuurlijk een heel ander verhaal. Vooral wanneer de winkel niet cbw-aangesloten is!
Beste Klant,
Door de huidige recessie en omstandigheden zijn wij helaas niet in staat om onze werkzaamheden op een normale manier voort te zetten. Omdat er op dit moment druk gezocht en gekeken word naar een nieuwe locatie voor AlleZ Wonen & Slapen, kunnen wij ons niet concentreren op nieuwe verkoop.
Alle lopende afspraken met klanten blijven gewoon gehandhaafd, alleen kan de afhandeling van uw order iets langer duren dan normaal. Dit komt omdat wij op dit moment met minder personeel werkzaam zijn dan normaal. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Voor vragen kunt u een e-mail sturen aan: info@allezwonen.nl
Wij zullen ertoe trachten deze zo snel mogelijk te beantwoorden of contact met u op te nemen.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
AlleZ Wonen & Slapen
Directie
......Door de huidige recessie en omstandigheden zijn wij helaas niet in staat om onze werkzaamheden op een normale manier voort te zetten. Omdat er op dit moment druk gezocht en gekeken word naar een nieuwe locatie voor AlleZ Wonen & Slapen, kunnen wij ons niet concentreren op nieuwe verkoop......
Leuk dat dit blijkbaar op hun site staat, maar slaat natuurlijk nergens op. Als zij niet kunnen leveren, zouden zij de klant de keuze moeten geven tussen aanbetaling terug of wachten.
En waarom een nieuwe locatie? Het pand staat nog steeds leeg. Ik krijg dan toch het vermoeden dat zij de huur niet meer konden betalen. Lijkt mij een voorbode van een a.s. faillissement en dan ben je zeker je geld kwijt. Ze zijn al uitgeschreven bij de KvK. Zou ook kunnen dat ze straks vrolijk verder gaan onder een andere naam, ben je ook je geld kwijt.
Als ik daar iets zou hebben gekocht, zou ik onmiddellijk mijn aanbetaling terug eisen. Consuwijzer inschakelen lijkt mij zeer verstandig. Als je een rechtsbijstandverzekering hebt, bij die aankloppen.
Ook bij de andere winkel in Alphen aan de Rijn staat hetzelfde vermeld .
Bent u daar geweest?
Ik zag nog een zaak in Alpen ad Rijn
hoekbankstellen.nl
Topshop wonen en slapen.
Die site lijkt wel heel erg op de oude site van hun.
precies dezelfde opzet, zelfs onze bestelde bank staat er op???
Ik zag nog een zaak in Alpen ad Rijn hoekbankstellen.nl Topshop wonen en slapen.Die site lijkt wel heel erg op de oude site van hun.precies dezelfde opzet, zelfs onze bestelde bank staat er op???
Geen idee of die van hun is?
Wat ik niet begrijp, is waarom men zoveel aanbetaalt. € 50,00 of € 100,00 is zat en als het dan fout loopt, is dat nog dragelijk.
Nee dat begrijp ik zelf achteraf ook niet.
stom doe ik normaal ook nooit.
Of dat dezelfde is als Allez Wonen, kan ik niet zien (staan geen KvK gegevens op). De site hoekbankstellen.nl is van dezelfde eigenaar als http://www.topshopwonen.nl/
Ik zag nog een zaak in Alpen ad Rijn hoekbankstellen.nl Topshop wonen en slapen.Die site lijkt wel heel erg op de oude site van hun.precies dezelfde opzet, zelfs onze bestelde bank staat er op???
Geen idee of die van hun is?
De bank die wij hebben besteld bij Allez wonen staat hier ook op. Lijkt dus wel heel erg op elkaar. Iemand al contact gehad met deze winkel voor opheldering?
Hij heeft de meubels gekocht van allez wonen. Ik vermoed dat de eigenaar kent
@Pem ,
Ik ben er niet geweest , maar bij de winkel Alphen aan de Rijn staat hetzelfde vermeld .
http://www.allezwonen.nl/eetkamerstoelen/stoel-alphen-aan-den-rijn/
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer