pa
door patje1955 Feb 2, 2017 om 10:11
Winkels & webshops

Bedrogen door dealdigger

Heb een smartwatch besteld wat er in de info staad stond er niet op.En  zou na 8dagen aankomen heeft 4 weken geduurd.
Mail gestuurd na +- 2 weken reactie gehad smartwatch terugzenden zou andere krijgen of geld terug.
heb terug een smartwatch gekregen na 10 dagen maar weer staat enkel het zelfde op als de vorige.
En er zijn functies die men niet kan instellen .
Weer een mail verstuurd is nu ongeveer 2 weken geleden nog steeds geen antwoord gehad.
Ik vindt dit bedrieglijke reklame die ze in de info melden.

1414 4 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 2, 2017 om 10:23
7194 Antwoorden / 3 Vragen

Stel anders uw vraag nog eens via dit formulier:
https://www.dealdigger.nl/contact.html

marita5
door marita5 - Feb 2, 2017 om 10:24
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Patje1955 ,

Plaats uw klacht op Klacht.nl en Trustpilot , daar reageert dealdigger , klik op de rode regels .

http://www.klacht.nl/dealdigger-nl/

https://nl.trustpilot.com/review/dealdigger.nl

ne
door neodutchio - Feb 2, 2017 om 10:34
5155 Antwoorden / 12 Vragen

Heeft u opnieuw het herroepingsformulier ingevuld? Dit kon tot 14 dagen na ontvangst. Hierop is in te vullen dat u het geld terug wenst te ontvangen. Schijnbaar bieden zij iets aan dat ze niet kunnen leveren. Wees dan de slimste en vraag uw geld terug. Niet meer mailen, gewoon retourformulier invullen.

Je
door Jens Malieveld - Mar 2, 2017 om 14:02
2 Antwoorden / Vragen

Gaat het om een Android of iOS smartwatch en bij welke winkel heeft u het gekocht? Recentelijk heb ik een smartwatch functionerend op Android bij Coolblue gekocht. Ik ben zeer tevreden over deze aankoop en de service. Wellicht een tip voor de volgende keer, koop bij grote online winkels als Bol.com, Coolblue of Mediamarkt.

gerbera
door gerbera Mar 2, 2017 om 16:31
7366 Antwoorden / 14 Vragen

bij welke winkel heeft u het gekocht?

Bedrogen door dealdigger