Pe
door Peter79 Nov 1, 2016 om 19:43
Winkels & webshops
Bestelling gedaan bij the fantasy shop, maar nooit wat ontvangen

In september dit jaar heeft zowel mijn vrouw als ik een bestelling gedaan bij The fantasy shop, allebei apart.
Aangezien we beide verzot zijn op Harry Potter items en niet alles makkelijk verkrijgbaar is hier in nederland zijn wij bij deze zaak terecht gekomen.
Deze mensen die de website beheren, hadden tot augustus nog in een winkel in Groningen, dus het zag er wel vertrouwd uit.
Onze bestellingen waren niet direct leverbaar en we moesten 2-4 weken wachten.
Maar na 3 weken ging ik toch eens een mail sturen.
Pas na 10 dagen kregen we een mail terug, dat de bestellingen langer zou duren i.v.m. vakantie leverancier.
De leverancier is trouwens een bekende in het maken van de Harry Potter items.
We dachten, dat kan natuurlijk en we wachten weer.
Na weer lang wachten een mail gestuurd, zelfs via facebook en andere bedrijven die deze mensen hebben (gevonden via kamer van koophandel).
Maar geen reactie. Tot dat ik hun vertelde dat ik aangifte zou gaan doen.
Uiteidelijk een mail terug, grote excuses en zou de bestellingen spoedig krijgen met een korting van 25%.

Zo stom als een mens kan zijn, trap ik er in.
Maar na vele mailtjes te hebben verstuurd de laatste tijd, nooit meer wat vernomen.
Wat kan ik nog verder doen, zelfs na aangifte bij justitie?

5450 12 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 1, 2016 om 20:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik hoop voor u dat u met een creditcard betaald hebt, dan kunt u de betaling via hen terughalen.

 Masr ja, nergens bij aangesloten, dus uw klacht maar overal rondtoeteren. Klacht.nl, Klachtenkompas, Facebook, Twitter en ga maar door.

zoekster1
door zoekster1 - Nov 1, 2016 om 20:07
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Als u een rechtsbijstandverzekering heeft kunt u de er op zetten.

tenormin
door tenormin - Nov 1, 2016 om 20:20
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Die toko doet zijn naam dan wel eer aan: fantasy shop. Heel vervelend zoiets. Zoals @tijger1 al schrijft: hopelijk betaald met creditcard.

eclipse
door eclipse - Nov 1, 2016 om 20:34
1561 Antwoorden / 370 Vragen

zo maar wggetoverd, overigens  ben ik al achterdochtig  als het woordje groning en ter schelling  valt, veelal te ver om even rnaar toe te gaan zeker op mp zitten veelal die snaaiers, ( de goeden niet te na gesproken he ) en zoals je zegt "zo stom als een mens ken zijn "mja als je ( we) dan helemaal niemand  meer gaan vertrouwen?...) Hoop dat je de optie van @Tijger kunt  doen. sccs

costnix
door costnix Nov 2, 2016 om 10:52
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het is Groningen! Ik voel mij zwaar beledigd. De helft van mijn familie komt uit Groningen.
Mijn advies is een orale behandeling met mollibus hernam borith.

eclipse
door eclipse Nov 2, 2016 om 11:09
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ costnix, ik schreef toch, de goeden niet te na gesproken   :-) is dat eng, die behandeling ??

Gr
door Grunn1 Nov 2, 2016 om 19:29
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ik kom zelf ook uit Groningen en of die westerlingen of zuiderlingen zo betrouwbaar zijn????? Maarja alles wat ver weg zit is onbetrouwbaar dus.....Tis maar net waar je woont.

eclipse
door eclipse Nov 2, 2016 om 22:04
1561 Antwoorden / 370 Vragen

:-)
ZOIST

marita5
door marita5 - Nov 1, 2016 om 20:34
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Peter79 ,

Dit staat in hun voorwaarden :

Art 4 Levering ,

4.1 De door The Fantasy Shop opgegeven levertijden zijn slechts indicatief . Overschrijding van enige leveringstermijn geeft u geen recht op schadevergoeding
      en evenmin het recht uw bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden , tenzij de overschrijding van de leveringstermijn zodanig is dat van
      u rederlijkerwijs niet kan worden verlangd dat u de overeenkomst in stand laat . U bent in dat geval gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de
      overeenkomst te ontbinden voorzover dat noodzakelijk is .

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/krijg-product-maar-niet-thuisbezorgd

aurora1
door aurora1 - Nov 2, 2016 om 00:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@eclipse, achterdochtig wegens Groningen en/of Terschelling?
Laat ik nu achterdochtig worden van woorden (laten we het plaatsen/gemeentes noemen) zoals Haarlem, Schagen, Venlo, Maastricht,. Rotterdam, Vlissingen, Enschede, Arnhem enz., en alles daar in de buurt. Mij veel te ver om even langs te gaan..... en van die snaaiers van MP....
Hoe bedenkt u het.

de
door dehenky Nov 2, 2016 om 11:16
15 Antwoorden / 3 Vragen

Ik voel me zwaar beledigd :)

eclipse
door eclipse Nov 2, 2016 om 17:58
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@Aurora, omdat je R `dam beledigt  beveel ik je de oorwassing vanCostnix  aan :-) Mijn advies is een orale behandeling met mollibus hernam borith. wat het ook moge zijn
Ik begrijp werkelijk NIET waarom jij dit  naar mij toe persoonlijk opvat, en waarom je dus op mij gaat zitten zeiken ,

eclipse
door eclipse Nov 2, 2016 om 18:48
1561 Antwoorden / 370 Vragen

http://marktplaats.emsecure.net/optiext/optiextension.dll?ID=DRnNBYGop%2BbB7jtObEIk04ZYwY88HtToKJwp913vvOxSTVD58s2vbueOHMXNUBl2f6MTDu&utm_source=test&utm_medium=onsite&utm_campaign=veilig_handelen_2016&utm_content=TL2

costnix
door costnix - Nov 2, 2016 om 10:46
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Zeker verhuis near de Wegisweg (aka Diagonealley) :-D

eclipse
door eclipse Nov 2, 2016 om 22:12
1561 Antwoorden / 370 Vragen

costnix         Niets zo vervelend  als tegen een harry Potter freak iets  zinnigs  proberen te zeggen

costnix
door costnix Nov 2, 2016 om 23:29
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@eclipse: Ik kan mij niet herinneren, dat ik met u geknikkerd heb!

Redacteur
door Redacteur Nov 3, 2016 om 11:51
1057 Antwoorden / 62 Vragen

Houd het gezellig met zijn allen.

reflecs
door reflecs - Nov 2, 2016 om 10:48
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Op welke datum heeft u de bestelling geannuleerd?

sm
door smitm - Nov 3, 2016 om 14:09
2 Antwoorden / Vragen

Dag Peter
Mijn bestelling van de fantasyshop heb ik ook nooit ontvangen en er ook nooit meer iets van gehoord. Op email en telefoon wordt niet gereageerd.
Ik ga de eigenaars ook  maar lastig vallen op het internet. Nick Tortike is dezelfde persoon als drag queen Anastasia von Beaverhausen. Op internet kan je wel vinden wanneer ze optreedt. Misschien even persoonlijk verhaal komen halen bij haar.

we
door wendy jansen - Nov 14, 2016 om 13:58
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb exact hetzelfde met deze site
3 maanden geleden iets van harry potter besteld.
Na 4 weken gemaild .geen reactie.  Na een hele tijd eindelijk reactie excuses dat leverancier op vakantie is. Duurt wat langer. Bla bla maar na 3 maanden nog niets. Gemaild .en geprobeerd via facebook messenger geen reactie Een Week geleden gevraagd om geld terug gave. Maar geen reactie tot nu toe.

we
door wendy jansen - Nov 15, 2016 om 20:06
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb ze nu via paypal benaderd.waar ik mee had betaald. denk.. geef ze een week en anders ga ik een claim indienen. En zowaar reageren ze de volgende dag al.ze lezen dus wel mail etc Ook hebben ze al alles terug gestort op mijn paypal account. Dit heeft dus indruk gemaakt.

sm
door smitm - Nov 23, 2016 om 13:10
2 Antwoorden / Vragen

Inmiddels heeft de Fantasyshop een andere eigenaar. Deze heeft gelijk een verontschuldigende mail gestuurd en heeft ook het geld voor de nooit ontvangen bestelling gelijk teruggestort.

Co
door Cody-Spek Jan 11, 2017 om 14:28
Antwoorden / Vragen

Beste SmitM,

Heeft u misschien het emailadres waarvan u dat mailtje heeft gehad? Ik heb 25 november namelijk ook iets besteld en heb het ook nooit binnen gekregen. Verder zijn ze voor mij ook niet bereikbaar.

Mvg, Cody

reflecs
door reflecs Jan 12, 2017 om 17:08
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Heeft u ook deze geprobeerd? info@thefantasyshop.nl

sm
door smitm Jan 26, 2017 om 18:08
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb mijn geld terug gekregen met het verhaal dat er een nieuwe eigenaar van de fantasyshop is. Nu heb ik het idee dat er helemaal geen nieuwe eigenaar is, maar dat het gelogen is.
Het emailadres is inderdaad  info@thefantasyshop.nl  maar daar zal je niet veel aan hebben. In mijn geval heeft dreigen met persoonlijk langskomen geholpen (zie eerder bericht).