Bestelling herroepen nadat levering te lang duurt
wij hebben een bestelling geplaatst in juli , bij een winkel welke ook nog een aanbetaling vroeg, wat wij ook betaald hebben.( dit omdat we de zaak al lang kennen)
de bestelling zou begin september geleverd worden.
nu is het begin november en er is nog niet geleverd( zelfs geen datum bekend waarop de levering zal plaats vinden)
wij willen onze aanbetaling terug en de bestelling canselen.
kunnen wij dit doen?
Hallo Maathuis ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/bezorgen/verkoper-bezorgt-product-niet
niet duidelijk of dit om een webshop gaat of echte winkel. Een aanbetaling, waarom was dat? Gaat het om iets speciaals, oftewel, is het een maatwerk bestelling? En wat staat er in de leveringsvoorwaarden van de winkel zelf hierover?
Als je in het vervolg betaald met een credit kaart of nog liever met PayPal, kun je via PayPal de bestelling annuleren, waarna PayPal in contact treedt met de leverancier en hun nog één week geeft om alsnog te leveren. Zo dat niet gebeurd, zal PayPal de aankoopsom terug storten op jouw rekening, of op je tegoed zetten bij PayPal.
Ik denk dat de verschillende credit cards dat ook zullen doen. PayPal gebruikt ook een credit card van je.
Groetjes, Luuk Francken
Niet alle winkels accepteren credit cards, en paypal wordt alleen online gebruikt (en ook niet door alle webwinkels).
Ja, normaalgesproken wel, dan geldt dertig dagen als max voor redelijke overschrijdingetermijn. Heeft verder wel te maken met evt afwijkingen die u bent overeengekomen in de leveringsvoorwaarden. Als daar bijv drie maanden in staat als max overschrijding dan kunt u niet zomaar annulerernp
Als een levertijd is afgesproken en er niets is geleverd, moet je de bestelling kunnen cancellen.
aangetekende brief sturen dat je ze nog 14 dagen geeft om te leveren, zo niet dan word de bestelling geannuleerd en eis je je aanbetaling terug...
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer