Bestelling nooit aangekomen
Ik heb 16 juni een bestelling geplaatst bij upgradelife
Tot op heden heb ik het bestelde artikelen nooit mogen ontvangen
Telkens als ik ze een bericht stuur, krijg ik de standaard melding: We hebben op dit moment leveringsproblemen, we sturen je pakket deze week op
Maar het pakket is nooit gekomen
Ik heb al aangegeven mijn pakket te willen ontvangen, of mijn geld terug. Maar telkens krijg ik niks anders dan de melding over leveringsproblemen en dat ze het deze week op zullen sturen
Ik krijg sterk het gevoel opgelicht te zijn
Wat kan ik hier aan doen?
U hebt detoxspullen besteld?
Dan moet ik haast zeggen, of u nou "opgelicht" wordt dat u ze niet krijgt, of dat u "opgelicht" wordt omdat die zooi toch niet werkt, maakt geen verschil.
Of het nou werkt of niet, het kan gewoon niet de bedoeling zijn dat mensen opgelicht worden. het is voor mij vrij simpel, of m'n bestelling, of m'n geld terug
Uw reaxtie is onzinnig en enkel en alleen uw mening. Ookis uw reactie niet behulpzaam.
@dokun. Ik heb van u nog nooit een zinnige en behulpzame reactie gelezen.
@tijger1: +50
Het is voor hun ook vrij simpel, je krijgt je bestelling niet én je geld niet terug. Waarschijnlijk volgt er nog wel een incasso voor de volgende bestelling die ze niet leveren.
Of het nou werkt of niet, het kan gewoon niet de bedoeling zijn dat mensen opgelicht worden. het is voor mij vrij simpel, of m'n bestelling, of m'n geld terug
Ik krijg geen enkel persoonlijk contact met hun. Alleen een standaard mailtje met de reden dat ik mijn bestelling nog niet heb gehad, omdat ze leveringsproblemen hebben
Lees nog eens een keer wat @diumenge schrijft.
Kan aan mij liggen, maar ik zie geen algemene voorwaarden van die site.
https://www.upgreatlife.com/nl/voorwaarden/
Hallo Jacintha Tamsma ,
Dit bedrijf is gevestigd in Duitsland :
Vestiging: Rosenthalerstrasse 13, 10119 Berlijn, Duitsland
Telefoon: +49 (0) 30 2398 3735, E-Mail: support@upgreatlife.com
U kunt hier een klacht indienen , klik op de rode regels .
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=NL
Of , neem eens contact op met ECC ,
https://www.eccnederland.nl/nl
Bedankt voor de tip Marita5
Graag gedaan ..
Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij Onlinegeschillenbeslechting.
Nu nog even 30 dagen wachten
Bedankt voor het terugmelden , helpt dit ook niet probeer dan ECC , succes .
Marita5: complimenten voor het gedegen onderzoek dat u altijd doet.
@boppe1943 , dank u wel
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer