ja
door jacintha tamsma Jul 11, 2017 om 19:02
Winkels & webshops

Bestelling nooit aangekomen

Ik heb 16 juni een bestelling geplaatst bij upgradelife 

Tot op heden heb ik het bestelde artikelen nooit mogen ontvangen

Telkens als ik ze een bericht stuur, krijg ik de standaard melding: We hebben op dit moment leveringsproblemen, we sturen je pakket deze week op

Maar het pakket is nooit gekomen 

Ik heb al aangegeven mijn pakket te willen ontvangen, of mijn geld terug. Maar telkens krijg ik niks anders dan de melding over leveringsproblemen en dat ze het deze week op zullen sturen 

Ik krijg sterk het gevoel opgelicht te zijn 

Wat kan ik hier aan doen?

3619 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jul 11, 2017 om 19:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U hebt detoxspullen besteld? 

Dan moet ik haast zeggen, of u nou "opgelicht" wordt dat u ze niet krijgt, of dat u "opgelicht" wordt omdat die zooi toch niet werkt, maakt geen verschil.

ja
door jacintha tamsma Jul 11, 2017 om 19:45
Antwoorden / 1 Vragen

Of het nou werkt of niet, het kan gewoon niet de bedoeling zijn dat mensen opgelicht worden. het is voor mij vrij simpel, of m'n bestelling, of m'n geld terug

dokun
door dokun Jul 12, 2017 om 12:04
152 Antwoorden / 0 Vragen

Uw reaxtie is onzinnig en enkel en alleen uw mening. Ookis uw reactie niet behulpzaam.

tijger1
door tijger1 Jul 12, 2017 om 12:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@dokun. Ik heb van u nog nooit een zinnige en behulpzame reactie gelezen.

aurora1
door aurora1 Jul 12, 2017 om 13:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@tijger1: +50

diumenge
door diumenge - Jul 11, 2017 om 19:48
11969 Antwoorden / 15 Vragen
2

Het is voor hun ook vrij simpel, je krijgt je bestelling niet én je geld niet terug. Waarschijnlijk volgt er nog wel een incasso voor de volgende bestelling die ze niet leveren.

DOOR JACINTHA TAMSMA 11 JUL. 2017 OM 19:45 
ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Of het nou werkt of niet, het kan gewoon niet de bedoeling zijn dat mensen opgelicht worden. het is voor mij vrij simpel, of m'n bestelling, of m'n geld terug

ja
door jacintha tamsma Jul 11, 2017 om 19:59
Antwoorden / 1 Vragen

Ik krijg geen enkel persoonlijk contact met hun. Alleen een standaard mailtje met de reden dat ik mijn bestelling nog niet heb gehad, omdat ze leveringsproblemen hebben

Cookies
door Cookies Jul 11, 2017 om 20:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Lees nog eens een keer wat @diumenge schrijft.

tijger1
door tijger1 - Jul 11, 2017 om 19:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Kan aan mij liggen, maar ik zie geen algemene voorwaarden van die site.

ja
door jacintha tamsma Jul 11, 2017 om 20:07
Antwoorden / 1 Vragen

https://www.upgreatlife.com/nl/voorwaarden/

marita5
door marita5 - Jul 11, 2017 om 20:46
11545 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo Jacintha Tamsma , 

Dit bedrijf is gevestigd in Duitsland : 

Vestiging: Rosenthalerstrasse 13, 10119 Berlijn, Duitsland
Telefoon: +49 (0) 30 2398 3735, E-Mail: support@upgreatlife.com 

U kunt hier een klacht indienen , klik op de rode regels .

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=NL 

Of , neem eens contact op met ECC , 

https://www.eccnederland.nl/nl

ja
door jacintha tamsma Jul 11, 2017 om 20:55
Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de tip Marita5

marita5
door marita5 Jul 11, 2017 om 21:07
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan ..

ja
door jacintha tamsma Jul 12, 2017 om 10:43
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij Onlinegeschillenbeslechting.
Nu nog even 30 dagen wachten

marita5
door marita5 Jul 12, 2017 om 10:55
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Bedankt voor het terugmelden , helpt dit ook niet probeer dan ECC , succes .

boppe1943
door boppe1943 Jul 12, 2017 om 11:58
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Marita5: complimenten voor het gedegen onderzoek dat u altijd doet.

marita5
door marita5 Jul 12, 2017 om 12:05
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@boppe1943 , dank u wel

Gerry1969
door Gerry1969 - Jul 11, 2017 om 23:04
3449 Antwoorden / 25 Vragen
3

Upgrade Life, Downgrade your Wallet

 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer