jg
door jgbrs Feb 24, 2011 om 18:40
Winkels & webshops

C-1000

De reclame die op dit moment van c-1000 luid is
100 aanbiedingen voor 1 euro maar ik krijg toch geen 100 aanbieding VOOR 1 EURO?
(Dit is een aanbieding die ik graag zou willen hebben.)
Het is toch 100 aanbiedingen VAN 1 EURO ?

1396 14 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Feb 24, 2011 om 18:49
11569 Antwoorden / 51 Vragen

"100 aanbiedingen voor 1 euro maar ik krijg toch geen 100 aanbieding VOOR 1 EURO?" Even aanvullen: "per stuk".

Kennelijk kan je bij de c 1000 100 verschillende artikelen kopen, die € 1,00 kosten.

Dus als je al die 100 verschillende aanbiedingen à € 1,00 koopt, heb je inderdaad 100 aanbiedingen van en voor € 1,00 per stuk.

valerius-2
door valerius-2 - Feb 24, 2011 om 19:02
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Reclame moet je dus wel goed inteperteren, Deze worden gemaakt om op te vallen en zo moet je het ook zien.

diumenge
door diumenge - Feb 24, 2011 om 20:36
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote]100 aanbiedingen voor 1 euro! Zou je inderdaad kunnen lezen als dat je voor 1 euro die 100 aanbiedingen krijgt, maar je weet natuurlijk toch wel dat dat niet kan.

100 aanbiedingen van 1 euro! Was beter geweest.

raapsteel
door raapsteel - Feb 24, 2011 om 22:06
42 Antwoorden / 4 Vragen

Je kan gewoon 100 artikelen voor een euro kopen; goedkoper kan het niet!

erik008
door erik008 - Feb 24, 2011 om 22:11
1401 Antwoorden / 25 Vragen

De reclame is irritant, dus koop ik niets bij C1000

nb
door nbw - Feb 25, 2011 om 03:20
521 Antwoorden / 24 Vragen

Koningin Beatrix lijkt me nou echt zo een Oma die denkt. Goh heb de folder gezien en ik wil wel profiteren van zoveel korting. Dus maakt ze een lijstje. Natuurlijk weet ze dat ze zelf nooit eens gewoon goedkoop kan gaan inkopen dus vraagt ze Wesley of hij boodschappen wil doen voor haar van het lijstje. En Wesley vind het goed. Komt ie vrijdags bij de C1000 boodschappen doen ligt er niets meer in de schappen van 1 euro aanbiedingen behalve de shampoo. Bang voor de Koningin koopt Wesley toch maar veel duurdere alternatieven die er wel liggen en past het verschil zelf maar bij. Veel beter is natuurlijk gewoon de waarheid vertellen van sorry koningin c1000 euro-aanbiedingen gelden alleen maandagmorgen van 8 tot 10 en u bent te laat met uw lijstje. De koningin lacht en is vergevingsgezind. Zo ken ik mijn volk weer.

edrick3
door edrick3 - Feb 25, 2011 om 14:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Waar een mens zich al niet druk over kan maken.

Natuurlijk is het: 100 aanbiedingen voor € 1 per stuk.

Dat snapt toch iedereen? (Nou ja, blijkbaar niet). ;-)

.....De reclame die op dit moment van c-1000 luid is... Tja.

mahadma
door mahadma - Feb 25, 2011 om 14:36
11569 Antwoorden / 51 Vragen

{off topic} ik zie liever de C1000 reklame als de gillende idioten van de zalando. Die is echt èn irritant èn hard.

es
door estestpro - Sep 2, 2011 om 16:05
20 Antwoorden / 21 Vragen

Wij zijn sinds enige tijd in Maarheeze (NBr.) in het gelukkige bezit van zowel een C1000 als een Lidl en in de nabije omgeving van een Aldi. Het is ons opgevallen dat de produkten in de 1 euro aanbieding van de C1000 maar al te vaak tegen de datum aanzitten, dus nog maar korte houdbaar. Niet alleen de prijs vraagt dus om selectief winkelen, maar ook de aangeboden kwaliteit, die je eerst moet proeven/ervaren. Aldi levert op zijn beurt weer betere kwaliteit dan de Lidl, maar de C1000 biedt weer meer keus. Gelukkig zijn de onderlinge afstanden tussen de supermarkten bewandelbaar, dus wij kunnen kiezen, maar dat vereist wel uiterste prijsbewustzijn en dat is natuurlijk een eerste noodzaak in deze bezuinigingstijden.

tdehond
door tdehond - Sep 2, 2011 om 16:19
4744 Antwoorden / 9 Vragen

In mijn woonplaats is de keuze groter op fietsafstand.

Als ik ook naar Kruidvat ga, ga ik naar de C1000.
Verder kan ik kiezen tussen de combinatie AH en Etos.
Of
Aldi of Dirk op redelijke fietsafstand.

De coop is op loopafstand, maar helaas voor mij geen optie vanwege het klantonvriendelijke beleid. Een kleine Turkse supermarkt of de avondwinkel zouden ook nog aan te lopen zijn. Keuze dus volop.

Zou iemand al geteld hebben of er inderdaad sprake is van 100 aanbiedingen, die voor 1 euro te koop zijn?
Lijkt mij een leuk project voor de vraagsteller. :)

empyria
door empyria - Sep 2, 2011 om 17:21
504 Antwoorden / 3 Vragen

Op de website van C 1000 zijn alle 100 aanbiedingen van 1 euro terug te vinden.

Opgeteld kom ik zelfs op 104

Ik heb helaas geen C 1000 in de buurt...

birdies
door birdies - Sep 3, 2011 om 01:42
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@dehond: vlg mij ging het topic over 1,- euro aanbiedingen, niet over afstanden.

nb
door nbw - Sep 3, 2011 om 02:38
521 Antwoorden / 24 Vragen

Als we als consumenten massaal zouden kunnen klagen over 100 producten van 1 euro zou C-1000 failliet gaan.Oeps vergis me C1000 is maar een merknaam.Onder de hoed van een onbereikbare /onbekende toporganisatie die ook Golff en DvdB en deels SPdB in handen heeft. Klagen hoe massaal ook Het zeer/leed komt daar nooit terecht. Einde investering en op zoek naar iets anders.

En onze overheid straft streng en weet succesvol miljarden terug te halen. En het niemand hoeft meer te bezuinigen en euroknallers te scoren en voor C1000 winkel te liggen op maandagmorgen "goedkoop" in te slaan voordat een ander dit doet.

tdehond
door tdehond - Sep 3, 2011 om 07:55
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=birdies schreef op zaterdag 3 sep 2011, 01:42]@dehond: vlg mij ging het topic over 1,- euro aanbiedingen, niet over afstanden.

Wil ik optimaal gebruik kunnen maken deze 1 euro aanbiedingen dat wil ik daar te voet of op de fiets naar toe gaan.
1. om te voorkomen dat de euro vermeerderd wordt met de in mijn woonplaats hoge kosten van parkeren in een parkeergarage.
2. om te voorkomen dat lopende of fietsende mensen last hebben van m.i. onnodig gebruik van mijn auto. Ik meen mij te herinneren dat u het vervelend vindt als mensen gebruik maken van de auto. :)
3. de hoge kosten van benzine om per auto naar betreffende winkel te gaan.

Ik was overigens vergeten te melden dat ook een Plus winkel op fietsafstand ligt. :) Daar ben ik nog geen euro aanbiedingen tegen gekomen. Maar wat niet is kan nog komen.