K.
door K.J. de Jong May 19, 2016 om 18:35
Winkels & webshops

Een bedrijf cq oplichter gezocht

Wie zit er achter AutoExpress24.nl

Dit bedrijf of cq oplichter moet gestopt worden.
Ik heb een product bestelt n.l. een (EGR klep) voor mijn auto bij AutoExpress24.nl, gelijk betaalt voor de prijs van €95,95 zou het product bij mijn thuis bezorgt worden.
Netjes een bevestiging van gehad, ik dacht dat is voor mekaar. Nu ben ik vier en een halve week verder en nog steeds geen EGR klep ontvangen
Ik heb het bedrijf cq oplichter 30 keer gebeld waar van er twee keer is opgenomen met de mededeling dat ik geduld moest hebben en als ik op deze manier door gaat met bellen en diversen apps of sms te sturen dan moesten ze dat doorberekenen in een prijsverhoging. Het gaat me niet om het geld maar ze zeggen ieder zijn deel.
Maar ik kan me voorstellen dat dit bedrijf cq oplichter mensen geld afhandig maakt en zelf daar profijten van ondervind.
Nee kwalijke zaak om op deze manier mensen op te lichten en geld af te troggelen.
 Sinds vanmiddag ook een ander telefoonnummer het eindeloze gebel werd hij zat zeker oja 06-49192676
Nogmaals mensen dit moet gestopt worden

2105 9 Rapporteer

hutch
door hutch - May 19, 2016 om 18:47
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Of het een oplichter is moet nog blijken. Iemand die laat of te laat levert, is nog lang geen oplichter.
Wel moet je met veel websites heel goed oppassen om daar wat te bestellen.

Maar waarom zet u dit verhaal niet bij uw eerste topic?

Ma
door Mat Matheij May 19, 2016 om 19:15
986 Antwoorden / 3 Vragen

Inderdaad is het in een kwaad daglicht stellen van een bedrijf waarvan nog niet duidelijk is of het geschetste het geval is niet verstandig. Daarnaast wordt er evenmin vermeld welke levertijd van toepassing is. Moet het product uit de USA komen of willekeurig waar vandaan.

tenormin
door tenormin - May 19, 2016 om 18:49
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Zou, als ik de Kassa moderatie was zeker het door u genoemde telefoonnummer verwijderen. Dat U de man een oplichter noemt. Als op Google gekeken of het daadwerkelijk zo is?

K.
door K.J. de Jong Nov 6, 2016 om 09:18
Antwoorden / 3 Vragen

Ik wil u melden wat u zegt is een vorm van waarheid
maar tot op de dag van vandaag heb ik nog niets ontvangen
Dus maak u zelf maar op of het oplichters zijn ja of nee
mijn optie is diskutabel maar er zit een vorm van waarheid in
Bedank voor u reactie

Ma
door Mat Matheij - May 19, 2016 om 19:26
986 Antwoorden / 3 Vragen

AutoExpress24.nl gegoogled en wordt naar deluchtmassameterspecialist.nl omgeleid. Onderdelen zouden uit Duitsland moeten komen (Gronau)en er zou sprake zijn van een 24 uurs levering. Natuurlijk kan een onderdeel niet voorradig zijn of elders besteld moeten worden. Dat zou het bedrijf moeten aangeven.

marita5
door marita5 - May 19, 2016 om 19:34
11532 Antwoorden / 15 Vragen

@Kj De Jong ,

Waarom stelt u de vraag 2x ? lees hier de gegeven antwoorden bij dezelfde vraag , klik op de rode regel

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/auto-vervoer/wie-zit-er-achter-autoexpress24-nl?id=584359.

Cookies
door Cookies - May 19, 2016 om 19:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hoe vaak ga je nog een topic hierover openen? Gaat op een hetze lijken. Of is dat ook precies je bedoeling? Tip: Neem voortaan de moeite om even op te letten waar je wat besteld.

Gerry1969
door Gerry1969 May 19, 2016 om 20:09
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Als ik ts zijn verhaal zo lees en merk dat er al 30x is gebeld, ge-appt en gemaild dan had ik als bedrijf het geld direct terug gestort. Zo'n klant moet je niet willen hebben.
Diewilik

Ma
door Mat Matheij - May 19, 2016 om 21:17
986 Antwoorden / 3 Vragen

@diewilik Ik wilde deze opmerking ook al opperen maar dat doe jij bij deze. Kon niets verkeerds vinden over dit bedrijf dat veelvuldig op Marktplaats adverteert.

jo
door jorisw - May 20, 2016 om 10:58
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Gaat om een heel bijzonder onderdeel? Zo ja, dan kan het natuurlijk dat zoiets niet altijd direct beschikbaar is. Zo nee, waarom niet naar de plaatselijke onderdelenboer of autodealer gegaan om dat onderdeel te kopen?

st
door steefer - Aug 29, 2016 om 13:56
1 Antwoorden / Vragen

Dit is een oplichter en ook op ZEEER grote schaal. Hij heeft meer dan 120 advertenties alleen al op marktplaats. En dan ook nog vele op andere websites zoals marktplaats. Deze mensen moeten gestopt worden. Het heeft mij nu ook 105,95 euro gekost. Zijn er nog meer slachtoffers?

Gerry1969
door Gerry1969 Aug 29, 2016 om 14:08
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Hahaha lekker vaag.

Hij heeft meer dan 120 advertenties alleen al op marktplaats. En dan ook nog vele op andere websites zoals marktplaats.
Diewilik

Cookies
door Cookies Aug 29, 2016 om 14:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dus al je veel advertenties plaatst op MP ben je een oplichter???

reflecs
door reflecs Aug 29, 2016 om 15:56
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Al die mensen die opgelicht zijn maken dat dan niet openbaar... Meld het bij opgeletopinternetPUNTnl.

K.
door K.J. de Jong Nov 6, 2016 om 09:28
Antwoorden / 3 Vragen

Heb ik zeker gedaan advies Peter R de Vries
Ach ja misschien zijn er ook mensen die niet hun zegje kunnen zeggen en een assertievietijds cursus moeten ondergaan
O ja Bij Radar is het ook bekend
Nou dus we moeten het stil houden en maar op zijn beloop laten
Jammer ik ben toch anders

hansje klein
door hansje klein - Aug 29, 2016 om 14:19
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Heeft u er ooit rekening mee gehouden, dat dit (opgewarmde*) verhaal en de door u gebruikte beledigende teksten tegen u gebruikt kunnen gaan worden?

'Oplichter en geld afhandig maken' openbaar beweren is het brood waarvan (enkele) advocaten goed leven......

Beetje vreemd, dat deze topic weer opnieuw (met/zonder uw toedoen) verscheen, maar misschien kunt u uw ervaringen sinds de eerste publicatie nog eens meedelen? Heeft u het bewuste artikel nu gekregen of uw geld terug gekregen.....?