MH
door MHP May 17, 2022 om 14:22
Winkels & webshops

Heeft iemand (ook) oslechte ervaringen met Lazaru.nl?

Geachte mevrouw/meneer,

Vanmorgen heb ik twee paar slippers besteld bij Lazaru. Helaas had ik de site niet goed bestudeerd. Toen ik achteraf het retourneerbeleid wilde lezen, bleek er sprake van een vreemde gang van zaken. Gealarmeerd belde ik het genoemde telefoonnummer. Eerst werd ik verbonden met een onduidelijke voice mailoptie. De tweede keer sprak ik iemand die vaker voor Lazaru was gebeld en die mij waarschuwde dat het leek dat het bedrijf niet graag gevonden werd. Ik heb onmiddellijk mijn bestelling geannuleerd. Gelukkig had ik voor achteraf betalen gekozen via Klarna. Heeft u nog raadgevingen voor mij? Ik wil bij deze voor dit bedrijf waarschuwen.

Met vriendelijke groet,

M.H. Putters

8739 7 Rapporteer

Thecla58
door Thecla58 - May 17, 2022 om 14:31
870 Antwoorden / 3 Vragen

Heel goed dat je voor achteraf betalen met Klarna hebt gekozen. Vergeet je niet om in hun app ook aan te geven, desnoods via een chat met de klantenservice, dat de bestellling geannuleerd is? Ook erbij vertellen waarom je geannuleerd hebt.

Je zou kunnen kijken, maar ik denk niet dat het zo is, of je ergens een review over dit bedrijf kan posten.

sira
door sira May 17, 2022 om 17:19
2380 Antwoorden / 24 Vragen

Juist. Goed advies, ik kan er niets aan toevoegen :-))

sjjoppy
door sjjoppy - May 17, 2022 om 14:38
7225 Antwoorden / 3 Vragen

Heb een contactformulier gevonden:

https://lazaru.nl/pages/contact

MH
door MHP May 17, 2022 om 14:43
Antwoorden / 1 Vragen

Dankuwel. Heb ik inmiddels gebruikt. Ook de reply functie van hun bevestigingse-mail gebruikt.

Nvdmh
door Nvdmh - Sep 17, 2022 om 19:08
1 Antwoorden / Vragen

Ja ik heb een product besteld en ontvangen.

Op de site staat werkt het product niet zoals omschreven geld terug. Ik heb achteraf betalen gedaan.

Ik probeer het product werkt niet helemaal niks lijkt water. Moest een filmpje maken en versturen gedaan.

Nu zeggen ze geteste producten of geopent kunnen niet worden terug gestuurd staat wel op hun site.

Dus nu al weken in discussie.

ne
door neodutchio Sep 17, 2022 om 19:14
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Oftewel een wijze les om niet zomaar ergens te gaan kopen. Een zogenaamde Amerikaanse dropshipper en een site die schreeuwt om niet te kopen. Neem uw verlies, lees de bovenstaande punten waar op te letten bij het online kopen en vooral eerst kijken.

Me
door Mevr de man - Nov 4, 2022 om 11:28
1 Antwoorden / Vragen

Hallo,

ik heb een lederlook Jack met bloemen voor €79.95 gekocht en niet betaald.
wilden het retourneren, en heb gevraagd om een retour etiket! Kreeg een aanbieding op het Jack. Verschillende keren tot ik zelf nog maar €34,95 hoefde te betalen! Ik vond  het Jack niet mooi en wilde het  terug sturen en een retouretiket. Uiteindelijk gekregen, jas terug gestuurd. Maar hun haalde de jas niet had het Klara systeem en kreeg dus herinneren om te betalen. Bedrijf lazaru  gebeld niemand neemt op. Uiteindelijk heb ik betaald om extra kosten te voorkomen. (Heel dom achteraf). Uiteindelijk antwoord gekregen via mail dat ik te laat was met routeneren. Geen geld terug en heb dus ook geen jas! Klara gebeld en hun kunnen ook niks betekenen, krijgen hetzelfde antwoord. Ik ben te laat met routeneren maar moet van hun een etiket krijgen!!!! Hoe kan zo'n bedrijf dit doen?

mvg Mevr de Man.

rj
door rjw Nov 4, 2022 om 11:42
3294 Antwoorden / 5 Vragen

Vergelijk het met kopen op straat van een louche persoon. Daar hoef je achteraf ook niet meer terug te komen om te ruilen of voor garantie.

Ja
door JannyBoe Nov 4, 2022 om 14:41
531 Antwoorden / Vragen

Je kunt deze webwinkel beter vergelijken met winkels die zich wel houden aan de rechtsbescherming van consumenten.

Ja
door JannyBoe - Nov 4, 2022 om 13:52
531 Antwoorden / Vragen

Hallo, niet opgeven hoor maar aankloppen bij Klarna en kijken of u een beroep kunt doen op de kopersbescherming.
U hebt immers het recht om uw product te retourneren.
Chatverkeer en mailverkeer zou ik bewaren.
Succes.

Ha
door Hans de Visser - Jan 23, 2023 om 12:20
1 Antwoorden / 1 Vragen

Besteld bij Lazaru.

terugsturen is geen optie.

geld teruugkrijgen ook niet.

doen vage toezeggingen als: houdt het product maar. En bieden 25% van de kostprijs als vergoeding aan.

Ze bestellen rechtstreeks in China zelf en laten het naar toe je zenden. Dat verklaart al veel. Hun inkoop is fractie van hun verkoop. Hebben geen aftersale.

Het nijgt naar oplichting daar ze wet niet uitvoeren t a v ontbinden koop.