Jo
door JohanSl Jul 9, 2018 om 20:18
Winkels & webshops

Hoe krijg ik mijn geld terug van de Lidl webhsop?

Artikelen retour gestuurd, maar nu na bijna een maand nog steeds het geld niet terug. Klantenservice houd ons aan het lijntje. We hebben het idee dat onze klacht niet voorbij de klantenservice komt. Lidl heeft zichzelf goed beschermd, je komt niet voorbij de klantenservice medewerker die altijd hetzelfde zegt en er gebeurt niks. Lidl is een onbetrouwbare webshop. Waarschuwing voor iedereen: alleen maar hoofdpijn als er iets aan de hand is, er word niks opgelost.
Toppunt was de opmerking van de klantenservice medewerker op mijn vraag waarom ik geen antwoord kreeg op mijn via de website ingediende klacht: Dat wordt meegenomen in de jaarlijkse rapportage. U krijg alleen een bevestiging dat de klacht is binnengekomen.


Iemand enig idee hoe ik mijn geld terug krijg?

2388 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Jul 9, 2018 om 20:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Een lange klaagrede, maar je geeft totaal niet aan wat er nou precies aan de hand is en waarom ze het geld niet terugstorten...

Iemand enig idee hoe ik mijn geld terug krijg?

Nee dus...

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 9, 2018 om 20:26
7225 Antwoorden / 3 Vragen
2

Neemt u eens contact op via een formulier daar komt u zeker verder mee dan met de telefoon:
https://www.lidl.nl/nl/Contact.htm

tenormin
door tenormin - Jul 9, 2018 om 20:30
16859 Antwoorden / 108 Vragen
0

@johansl, ben het eens met @diumenge. Schrijft u eerst een rustig over welk artikel het gaat, wat de reden van terugsturen enz. Zo is er immers geen zinnig antwoord op te geven. Dus even, hieronder: e.e.a. toelichten, misschien heeft iemand dan wel een idee hoe u wel uw geld terugkrijgt.

tijger1
door tijger1 - Jul 9, 2018 om 20:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik heb meerdere malen iets  in de webshop van Lidl gekocht. Heb daar in het geheel geen klachten over, integendeel. 

Ik had iets gekocht wat binnen korte tijd kapot ging. Aangegeven bij Lidl, zij konden niet repareren en binnen de korste keren stond het geld op mijn rekening zonder dat ik het kapotte ding op hoefde sturen. 

Dus wat hebt u gekocht en teruggestuurd?

marita5
door marita5 - Jul 9, 2018 om 22:58
11545 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Johansl , 

Lees hier eens ( voorbeeldbrief ) klik op de rode regels 

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-online-verkoper-betaalt-geld-niet-terug 

Lidl is aangesloten bij Thuiswinkel.org , u kunt daar een klacht indienen .

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

aurora1
door aurora1 - Jul 9, 2018 om 23:05
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

En om welk artikel gaat het en wat was ermee aan de hand?
U gebruikt veel woorden maar vertelt niet wat er aan de hand is dus dan is het moeilijk om een advies te geven.
Het geld is nu van Lidl dus niet meer "uw" geld.

panter22
door panter22 - Jul 10, 2018 om 09:00
6599 Antwoorden / Vragen
0

Heb je de artikelen binnen 14 dagen teruggestuurd? 
Er is ergens iets mis gegaan. 
Zo te lezen heeft Lidl alleen geregisteerd dat je een klacht hebt over deze artikelen, meer niet.
Maar niet dat ze de artikelen hebben ontvangen. Heb je de track en trace code nog?
Mogelijk staat de info nog op de site van Postnl.
Je kunt de klacht ook zetten op https://www.klacht.nl/lidl/
Zet er dan bij wat je terug hebt gestuurd en wanneer. Je klacht is veel te vaag.

akkerdistel
door akkerdistel Jul 12, 2018 om 09:49
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Bij de Lidl is het terugsturen bijna 3 maanden en verzenden gaat via DHL.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer