di
door dickvano Dec 10, 2017 om 11:59
Winkels & webshops

Is Voordeeltrends betrouwbaar

Ik wil een fles eau de toilette bestellen

20853 9 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Dec 10, 2017 om 12:05
16841 Antwoorden / 108 Vragen

Google maar eens op klachten. Ik zou er ver van blijven en eau de toilette bij een echte parfumerie o.i.d. kopen. Kost meer, maar krijg je in ieder geval de echte eau de toilette die je zoekt.

marita5
door marita5 - Dec 10, 2017 om 15:14
11526 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo DickVan0 ,

Deze webshop is aangesloten bij Webshop Keurmerk , zie hier klik op de rode regels .

https://www.keurmerk.info/Leden-en-Partners/Lid-Details/10703?s=1

Er zijn zowel positieve / als negatieve reacties .

Het Kvk nr staat op naam van Queenies.nl , klik ik daarop kom ik uit bij Gerbil Fokkerij .
Of de eigenaar heeft nog een andere website op zijn naam , ik zou niet weten wat een fokkerij te maken heeft met parfum .

 https://www.kvk.nl/zoeken/#!zoeken&q=57563179&index=4&site=kvk2014&start=0

gerbera
door gerbera - Dec 10, 2017 om 15:42
7369 Antwoorden / 14 Vragen

Als ze net zo leveren al de klachten worden behandeld zou ik toch maar naar een echte winkel gaan.
lees ook even hier; https://www.klacht.nl/voordeeltrends/

wi
door willem2sigaren - Dec 10, 2017 om 16:08
44 Antwoorden / Vragen

Kijk hier.

aurora1
door aurora1 - Dec 10, 2017 om 17:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Koop dat liever bij een gewone stenen winkel, een parfumerie bijv. of een drogistenketen die daar ook aan doet. U weet dan wat u koopt, en als het meezit pakken ze het nog leuk voor u in en krijgt u samples mee.

aurora1
door aurora1 - Dec 10, 2017 om 18:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat u zelf met Google (uw beste vriend) had kunnen vinden is o.a.: https://www.klacht.nl/voordeeltrends/

fe
door fera - Aug 5, 2018 om 10:13
22 Antwoorden / 5 Vragen

Nee dat zijn ze absoluut niet. Ze zijn ook niet meer aangesloten bij een keurmerk. ( Eruit gegooid?) Klachten via Klacht.nl bijvoorbeeld nemen ze niet in behandeling. In plaats van 24 uur duurde het 5 dagen voor ik mijn bestelling kreeg. Het product voldeed niet aan verwachting door foute voorlichting op hun site. Moest zelf de verzendkosten terug betalen en wacht nu al een maand op mijn aankoopbedrag terug.   Ik overweeg juridische stappen want wil ze hier niet mee weg laten komen.
Dure les, had beter moeten kijken of ze inderdaad aangesloten waren bij een keurmerk.

edrick3
door edrick3 Aug 5, 2018 om 10:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Al eens naar de datum van dit topic gekeken? ;-)

marita5
door marita5 Aug 5, 2018 om 10:34
11526 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Fera , lees hier wat u kunt doen ( voorbeeldbrief ) klik op de rode regel  https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-online-verkoper-betaalt-geld-niet-terug