la
door laura15 May 17, 2018 om 18:57
Winkels & webshops

Is <a href="//snelwoninghuren.nl" target="_blank">www.snelwoninghuren.nl</a> betrouwbaar?

www.snelwoninghuren.nl is een site dat je kan bieden voor een huurwoning, degene die de meeste credits heeft betaald na bijv 6 uur (bv. 10 credits is 25 euro) die krijgt de woning. De huurprijzen op deze zijn erg goedkoop midden in Amsterdam een appartement rond de 710 euro daarom vraag ik me af of deze site betrouwbaar is.

6030 16 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 17, 2018 om 19:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ze verzonnen toch werkelijk van alles om mensen geld uit de zak te kloppen.

Als u al iets wint, is het misschien een kabouterhuisje in de Efteling. Gebruik uw verstand.

jo
door jorisw May 17, 2018 om 19:25
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Het is ook niet verantwoord om mensen die kennelijk wel genoeg geld hebben voor dit soort dingen maar niet genoeg hersens dat geld te laten houden. Gewoon even lekker de zakken leegschudden ;-)

tenormin
door tenormin - May 17, 2018 om 19:06
16859 Antwoorden / 108 Vragen

Niet doen, wat te mooi is om waar te zijn is dat ook. En goedkope woningen in Amsterdam? Hou uw geld in uw zak, da's beter.

ne
door neodutchio - May 17, 2018 om 19:12
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Een prachtige loft in de Jordaan voor maar € 560 per maand. Snel die veiling winnen en onder verhuren. Onder de € 1.000 krijgt u echt zo'n woning niet op die locatie. Voor € 560 per maand heb je tegenwoordig al geen sociale woningbouwhuis meer voor.
Als ik zo'n loft zou hebben en zou willen verhuren hoef ik echt geen moeite te doen hoor. Binnen een dag zijn tig mensen die het willen huren. Dus waarom een constructie met bieden? Inderdaad, geld uit de zak kloppen.

Thijs12
door Thijs12 - May 17, 2018 om 19:16
558 Antwoorden / Vragen

Ook een slim verdienmodel.. Nog gemakkelijker dan een fake webwinkel. Iedereen betaald en een pakt de pot.

Topantwoord

marita5
door marita5 - May 17, 2018 om 19:21
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Laura15 ,

Wat een onzin , geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om daarop te bieden , geldklopperij .

Voorwaarden :

Aaansprakelijkheid .

3.1 Snelwoninghuren.nl is op geen enkele wijze aansprakelijk voor directe of indirecte schade, financiële zin of anderszins, geleden door de gebruiker, de woningzoeker, de woningaanbieder of derden. Snelwoninghuren.nl staat op geen enkele wijze in voor hetgeen via de website wordt aangeboden of gezocht, geeft geen enkele garantie of vrijwaring en doet op geen enkele wijze toezeggingen in de meest brede zin van het woord.

Snelwoninghuren.nl bemiddelt niet tussen de woningzoeker en de woningaanbieder en is op geen enkele wijze aansprakelijk voor haar werkzaamheden als bemiddelaar, mocht daarvan al sprake zijn.

Snelwoninghuren.nl is voorts op geen enkele wijze aansprakelijk voor het verlies van gegevens, overlast door foutieve vermeldingen of overlast door misbruik van de website. Onder misbruik wordt onder andere verstaan: het vermelden, verspreiden of anderszins gebruikmaken van onjuiste informatie (persoonlijke informatie, vermeldingen met betrekking tot de geadverteerde woningen etc.) of ongeoorloofde dan wel verboden informatie (links naar websites, advertenties die geen directe betrekking hebben op de woning, discriminerende, seksuele of beledigende vermeldingen of andere onbillijke zaken). Snelwoninghuren.nl is voorts op geen enkele wijze aansprakelijke voor disfunctioneren van de website, op welke wijze dan ook.

3.4 De gebruiker kan via Snelwoninghuren.nl aangeschafte credits slechts éénmaal inzetten. Dit betekent dat wanneer de gebruiker op een advertenties een bepaald aantal credits heeft geboden, deze credits niet worden teruggegeven. Dit geldt ook wanneer de gebruiker bij het verstrijken van de advertentietijd niet als hoogste bieder eindigt.

Lees hier de voorwaarden , klik op de rode regel .

https://www.snelwoninghuren.nl/Algemene_Voorwaarden_Snelwoninghuren.pdf

sn
door snelwoninghuren - May 21, 2018 om 13:27
1 Antwoorden / Vragen

Snelwoninghuren.nl is altijd bereid vragen te beantwoorden, zoals ook in dit geval is gebeurd.

Snelwoninghuren.nl is een online platform dat uitsluitend vraag en aanbod bij elkaar brengt. Aanbieders kunnen zelf een woning plaatsen en zoekers kunnen met hun aangeschafte tegoed reageren. De aanbieder krijgt pas uitbetaald wanneer de uitgekozen woningzoeker de woning daadwerkelijk heeft gekregen en heeft aangegeven tevreden te zijn.

Omdat Snelwoninghuren.nl een online advertentieplatform is waarop haar gebruikers zelf kunnen aanbieden en zoeken, vernemen wij het graag wanneer gebruikers concrete aanwijzingen hebben van onjuistheden in geplaatste advertenties, zodat wij daartegen kunnen optreden en de betreffende advertentie kunnen verwijderen.

Met vriendelijke groet,
Team Snelwoninghuren.nl

panter22
door panter22 May 21, 2018 om 15:05
6599 Antwoorden / Vragen

Welke credits krijgt de aanbieder uitbetaald? Alleen die van de hoogste bieder en de rest gaat naar snelwoninghuren.nl
Ben je niet de hoogste bieder dan ben je je geld kwijt. Dat kan een kostbare zaak worden als je een woning wilt.

la
door laura15 May 21, 2018 om 19:13
1 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom beantwoorden jullie mijn mail dan niet?

edrick3
door edrick3 - May 21, 2018 om 13:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dat vraag je je dan terecht af.
Niet aan beginnen.
Kost je alleen maar geld.
Lees de Voorwaarden maar eens goed door.

Gerry1969
door Gerry1969 - May 21, 2018 om 15:29
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Als het om geld uit uw zak kloppen gaat is het zeer betrouwbaar.

Jo
door Joostbentem - May 22, 2018 om 12:16
1 Antwoorden / Vragen

Ik weet niet of de mensen op deze site zelf snelwoninghuren.nl echt hebben geprobeerd maar ik heb wel goede ervaringen met de site. Het is een soort marktplaats waarop mensen maar ook bedrijven zelf hun woning kunnen aanbieden. Ik heb mijn eigen appartement erop gezet. Dat werkte voor mij prima en was vrij eenvoudig te doen, en gratis. Ik kreeg allerlei bieders en er is uiteindelijk een geschikte huurder geselecteerd. Ik wilde hem eerst op facebook plaatsen maar dacht dit ook eens te proberen. Uiteindelijk heeft de site mij ook de geboden credits uitbetaald, hoewel daarvoor wel akkoord van de huurder nodig was. Nadat ik heb heb uitgekozen heeft snelwoninghuren.nl netjes aan mij uitbetaald. Zou het zeker weer doen!

tijger1
door tijger1 May 22, 2018 om 12:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja hoor, en u daarvoor speciaal registreren? Ongeloofwaardig.

ne
door neodutchio May 22, 2018 om 13:15
5173 Antwoorden / 12 Vragen

U krijgt bieders en daaruit is iemand geselecteerd? Hahaha, ga het ook eens proberen bij een veiling, iedereen mag bieden,  maar de opdrachtgever bepaald wie het krijgt.

Gelukkig zijn de forumleden hier wel slimmer en trappen niet in uw praatje.

la
door laura15 May 22, 2018 om 22:51
1 Antwoorden / 1 Vragen

Als u met concrete bewijzen komt bijv. mailtjes etc.

Topantwoord

e.b.07
door e.b.07 - May 22, 2018 om 15:08
1 Antwoorden / Vragen

Het lijkt mij goed om ook reacties te horen van mensen die daadwerkelijk er in geslaagd zijn een woning te huren via deze site. Ik heb zelf geprobeerd om op deze manier aan een woning te komen, maar werd in de laatste seconde overboden. Hierna was ik wel 100 euro lichter. Ik vraag mij af wat er gebeurt als je de veiling wint, of de woning dan ook echt alleen aan jou wordt aangeboden. Ook snap ik niet waarom verhuurders voor zo een absurd lage prijs zouden verhuren. De opbrengst van de veiling (hoogstens een paar honderd euro), is dan wel eenmalig mooi meegenomen, maar de woning kan met gemak voor het dubbele (maandelijks) worden verhuurd in amsterdam. Om deze redenen vraag ik mij af wat er allemaal wel of niet klopt aan deze site.
Het zou fijn zijn als iemand meer ervaringen heeft en die zou willen delen, of als een professionele partij dit goed zou kunnen onderzoeken, bijvoorbeeld Kassa!

tijger1
door tijger1 - May 22, 2018 om 15:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dit hoeft natuurlijk helemaal niet onderzocht te worden. U kunt toch op uw klompen aanvoelen dat het een grote scam is.

Fa
door Farah88 - May 22, 2018 om 22:34
3 Antwoorden / Vragen

Ik heb uiteindelijk wel de gok gewaagd en heb meegeboden op een woning. In de laatste minuten waren er inderdaad meerdere mensen die meededen met bieden, maar ik ben uiteindelijk als hoogste geëindigd met 48 credits. Ik kreeg na het sluiten van de bieding contact met de aanbieder van de woning, want volgens mij bieden allerlei partijen zelf hun woning op de site aan. Bij mij was dat een woningcorporatie die in de sociale sector een paar woningen aanbood, vandaar de lage prijs. Ik zie ook duurdere staan bijv 60m2 voor 2000 euro, maar het aanbod wisselt best wel. Dat zijn vast particulieren die hun woning willen verhuren. Ik kreeg iig snel contact met de aanbieder en moest wel aan de voorwaarden van de huurovereenkomst voldoen, maar toen dat rond was heb ik de woning gewoon gekregen. Voor mij werkte het bieden dus goed en ik ben blij dat ik een mooie woning heb:-)

Fa
door Farah88 - May 22, 2018 om 22:35
3 Antwoorden / Vragen

Ik heb uiteindelijk wel de gok gewaagd en heb meegeboden op een woning. In de laatste minuten waren er inderdaad meerdere mensen die meededen met bieden, maar ik ben uiteindelijk als hoogste geëindigd met 48 credits. Ik kreeg na het sluiten van de bieding contact met de aanbieder van de woning, want volgens mij bieden allerlei partijen zelf hun woning op de site aan. Bij mij was dat een woningcorporatie die in de sociale sector een paar woningen aanbood, vandaar de lage prijs. Ik zie ook duurdere staan bijv 60m2 voor 2000 euro, maar het aanbod wisselt best wel. Dat zijn vast particulieren die hun woning willen verhuren. Ik kreeg iig snel contact met de aanbieder en moest wel aan de voorwaarden van de huurovereenkomst voldoen, maar toen dat rond was heb ik de woning gewoon gekregen. Voor mij werkte het bieden dus goed en ik ben blij dat ik een mooie woning heb.

la
door laura15 May 22, 2018 om 22:55
1 Antwoorden / 1 Vragen

En heb je concrete voorbeelden bijv mailtjes waar aan wij dit kunnen zien?

tijger1
door tijger1 May 22, 2018 om 23:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En dat dwaze verhaal gelooft u zelf ook  nog?

la
door laura15 May 23, 2018 om 08:32
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zeg niet dat ik het geloof, ik vind als je zoiets zegt gewoon ook moet kunnen aantonen. Ik ga nog steeds niet me geld uitgeven hoor

ne
door neodutchio May 23, 2018 om 08:33
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Een woningbouwcorperatie die naar alternatieven zoekt om hun huizen te slijten? Er zijn weet ik hoe lange wachtrijen. En dan moeten wij geloven dat u via een vage site meer kan op een woning maakt dan mensen die al 10 jaar ingeschreven staan?

Fa
door Farah88 - May 22, 2018 om 23:09
3 Antwoorden / Vragen

Ik heb uiteindelijk wel de gok gewaagd en heb meegeboden op een woning. In de laatste minuten waren er inderdaad meerdere mensen die meededen met bieden, maar ik ben uiteindelijk als hoogste geëindigd met 48 credits. Ik kreeg na het sluiten van de bieding contact met de aanbieder van de woning, want volgens mij bieden allerlei partijen zelf hun woning op de site aan. Bij mij was dat een woningcorporatie die in de sociale sector een paar woningen aanbood, vandaar de lage prijs. Ik zie ook duurdere staan bijv 60m2 voor 2000 euro, maar het aanbod wisselt best wel. Dat zijn vast particulieren die hun woning willen verhuren. Ik kreeg iig snel contact met de aanbieder en moest wel aan de voorwaarden van de huurovereenkomst voldoen, maar toen dat rond was heb ik de woning gewoon gekregen. Voor mij werkte het bieden dus goed en ik ben blij dat ik een mooie woning heb.

la
door laura15 May 22, 2018 om 23:11
1 Antwoorden / 1 Vragen

Oke 3 hetzelfde beantwoorden maakt het niet betrouwbaarder ofzoiets

tijger1
door tijger1 May 22, 2018 om 23:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gewoon drie keer gelogen dus.

Topantwoord

tenormin
door tenormin - May 22, 2018 om 23:48
16859 Antwoorden / 108 Vragen

@farah88, krijg je 3-dubbel uitbetaald voor je reclame voor snelwonenhuren.nl?

Thijs12
door Thijs12 May 23, 2018 om 00:47
558 Antwoorden / Vragen

Wat kunnen ze zich in bochten wringen om reclame te maken. Er zal wel nooit een huis verhuurd zijn. Iedereen is overboden en zijn geld kwijt. Eigen schuld.

la
door laura15 - May 23, 2018 om 08:35
1 Antwoorden / 1 Vragen

Grappig dat zowel Farah88 en JoostBenthem precies dezelfde recensie hebben bij https://www.trustpilot.com/review/www.snelwoninghuren.nl