ev
door eveline1956 Dec 27, 2016 om 14:06
Winkels & webshops

Ken iemand de site meubelen voor iedereen

heeft iemand ervaring met de site meubel voor iedereen.

ik wil daar iets bestellen maar durf het niet goed.

3165 12 Rapporteer

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Dec 27, 2016 om 14:10
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zou daar zeker niet bestellen. http://meubelvooriedereen.nl/aboutus

ev
door eveline1956 Dec 27, 2016 om 18:44
Antwoorden / 1 Vragen

hartelijk bedankt voor uw antwoord

Cookies
door Cookies - Dec 27, 2016 om 14:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als het goedkoop moet zijn, kun je beter bij Ikea, Leen Bakker, Kwantum e.d. bestellen. Weet je in ieder geval dat je geleverd krijgt.

ev
door eveline1956 Dec 27, 2016 om 18:46
Antwoorden / 1 Vragen

de kast die ik had uitgezocht kan ik niet vinden bij die zaken jammer genoeg. maar hartelijk bedankt voor uw antwoord

edrick3
door edrick3 - Dec 27, 2016 om 14:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

ik wil daar iets bestellen maar durf het niet goed.
Zou ik ook maar niet doen!
Die site komt niet bepaald betrouwbaar over.
Hoe kom je daar trouwens verzeild?
Je kunt beter naar een vertrouwde meubelzaak gaan (maar dan niet S&S!)

ev
door eveline1956 Dec 27, 2016 om 18:48
Antwoorden / 1 Vragen

gwoon op het internet . wat totaal geen moeite koste. maar in iedergeval hartelijk bedank voor uw antwoord

pi
door pieterwolters - Dec 27, 2016 om 14:23
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Het is in ieder geval een bestaand bedrijf met fysieke vestigingen in diverse landen. Maar als ik het aanbod zie, zie ik de toegevoegde waarde niet. Het zijn doorsnee meubels voor doorsnee prijzen. Is op (bijna) iedere straathoek te krijgen.

ev
door eveline1956 Dec 27, 2016 om 18:49
Antwoorden / 1 Vragen

jammer genoeg heb ik deze kasten nog niet gevonden op een straathoek. maar bedankt voor uw antwoord

Wi
door Wil_H Dec 27, 2016 om 19:58
270 Antwoorden / Vragen

Het opgegeven adres in Heerlen is een normaal woonhuis midden in een woonwijk. Ook het opgegeven adres in Engeland is niet bepaald een winkelcentrum of woonboulevard.
Maar laat dat je vooral er van weerhouden om daar je meubels te bestellen, ze te betalen en over 2 maanden hier terug te komen om te vragen hoe je je geld terug kan krijgen.

tenormin
door tenormin - Dec 27, 2016 om 14:35
16860 Antwoorden / 108 Vragen

Nou, als u de site even doorleest van de link van @carola.83: uitstekend geschreven Nederlands. (☻). Dus zeker niet doen.

ev
door eveline1956 Dec 27, 2016 om 18:50
Antwoorden / 1 Vragen

hartelijk bedabnkt voor uw antwoord

hutch
door hutch - Dec 27, 2016 om 17:52
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Absoluut onbetrouwbaar. U weet totaal niet met wie u zaken doet.

Er staat op die site een adres in Heerlen. Dat is een gewone straat zonder zichtbare bedrijven. Voor de rest is het belabberd Nederlands op die site.

ev
door eveline1956 Dec 27, 2016 om 18:51
Antwoorden / 1 Vragen

ja dat klopt dat adres had ik ook al gevonden en opgezocht. hartelijk bedankt voor uw antwoord

di
door dickster - Dec 27, 2016 om 18:18
69 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Eveline, Helaas reageren de mensen hier op een manier die elk nieuw bedrijf per direct de das om doet. Als het aan de vaste kern hier igt moet jenooi bestellen bij een bedrijf waar zij toevallig nog nooit van gehorod hebben. Ik denk dat ze er niet bij stilstaan hoe vaak hun antworden op google gelezen worden, en dat zij hiermee de kansen voor nieuwkomers drastisch verzieken. Nu antworod op jouw vraag: - wat wil je daar kopen? Zoals een andere persoon reds opmerkte de prijzen zijn niet zo uniek, weet je zeker dat het product dat je wilde besellen niet ergens anders goedkoper te krijen is? Mocht het zo zijn dat je bent gevallen voor een speciaal product met een design dat je bij geen enkel ander bedrijf hebt gevonden, doe dan alsvolgt: Stuur ze een email en vraag of je achteraf/onder rembours mag betalen. Dan weet je in elk geval zeker dat je het product krijgt waarom je gevraagd hebt. Maar als je aan dit bedrijf bent gekomen via bijvoorbeeld spam inje mailbox, dan zou ik toch ook gaan twijfelen. Maar een bedirjf per definitie afraden omdat de websie in slecht Nederlands is geschreven vidn ik nogal discriminerend en ook onterecht. Lycamobiel heeft vaak belabberd nederlands op de website staan, toch is het een grote mvno in Nederland, om maar wat te noemen. Ik word echt een beetje moe van het simplistische: kennen we neit dus neem het maar niet motto wat hier tegenworodig heerst. Jullie mentalitiet doodt alle concurentie, al is e idd in het geval van dit bedrijf niet bepaald srake van concurerende prijzen. Ik hoop dat Eveline nog terugreageert hier. As je zegt om welk product het gaat, en of je specifiek dat design van di bedrijf mooi vindt of niet,dan kunnen we je misschien helepn met een goedkoper alternatief.

ev
door eveline1956 Dec 27, 2016 om 18:58
Antwoorden / 1 Vragen

hallo dickster. Ik ben zelf ook wel wantrouwig geworden . daarom probeerde ik even te kijken of mensen misschien ervaring hadden met dit bedrijf. en ja ik had een mooie kast gezien mdf en voor een leuke prijs.(  kansas 6  ) . jammer genoeg zal ik nu verder moeten zoeken. ik ga ook niet over 1 nacht ijs.hartelijk bedankt voor uw antwoord

tenormin
door tenormin Dec 27, 2016 om 19:11
16860 Antwoorden / 108 Vragen

Ben blij dat je verstandig genoeg bent om zeker niet naar het ` advies` van "dickster te luisteren, "eveline1956. `Wij` geven geen slechte recenties als dit niet nodig is. "dickster zit er helemaal naast dat dit een nieuw bedrijf zou zijn waar wij nog nooit van gehoord zouden hebben. Het ´bedrijf´ is er gewoon niet, alleen op de internetsite. En waar zij zitten+ in no way dat ze meubelen in-op voorraad zouden hebben.  Zijn er niet en komen er ook niet. Maar nogmaals de reactie van "dickster doorlezend, moeilijk, vreemd Nederlands, krijg ik ineens een glans van vermoeden dat hij er zelf iets mee te maken zou kunnen hebben. Maakt me zeer achterdochtig, die laatste zin, `dat we je kunnen helpen met een goedkoper alternatief`.

newmikey
door newmikey Dec 27, 2016 om 20:17
830 Antwoorden / 0 Vragen

Gaat u even ergens anders spammen, dickster of moet ik zeggen meubelen voor iedereen eigenaar?

di
door dickster Dec 27, 2016 om 23:20
69 Antwoorden / 2 Vragen

Zucht... jullie zijn echt te wantrouwend en vastgeroest geworden om nog nuttige antwoorden te kunnen geen op een forum als dit. Alles wat er vreemd uitziet of onbekend is moet je liks laten liggen... als ik in jullie straatje moet denken zou ik nu moeten vraen: hebben jullie allemaal aandelen in speciaalzaken of ikea? Ik ken dit bedrijf totaal niet. als ik eigenaar van een bedrijf was zouden er niet zulke dure producten verkocht worden. En aangeizne ik blidn ben en me terdege bewust ben van mijn slordie spelling zou ik mijn websie echt wel door iemand anders laten maken. Maar stel dat dit bedri echt levert, dan maken jullie door je voorbarige verdachtmakingen de kansen voor een bedrijf kapot want Eveline gaat er nu al niet meer bestellen terwijl ze zelf schrijft dat ze die kast mooier ovnd dan andere kasten. en dan denk ik: het is een kast, dus geen bed of matras war je op moet liggen of waar veel kapot aan kan gaan. Verel mij dan eens wat er zo onverantwoordelijk riscant is aan mijn advies aan haar om te bestellen met betaling onder rembours? Ze kan zich toch onmogelijk een buil vallen als ze dat doet met een kast? Verder is dat bedrijf nieteens een bv. maar een englese bedrijfsvorm, dus k neem aan dat de meubels idd niet in Nederland zijn opgeslaen/worden geproduceerd, maar wat maakt dat uit als ze nder rembours besteld en ze krijgt id geleverd? Mijn laatste zin: haar kunnen helen emt het vinden van ene goedkper alternatief, betekende gewoon dat als het puur om prijs ging, we haar hier misschien een advies konden geen waar ze het desbetreffende product goedkoper kon kopen. Als ik de eigenaar van een winkel was zou k dat advies toch niet geven? Of denken jullie in ernst dat ik eigenaar ben van: het meubelplein, droomidee, aldi, ravensberger matrassen, Beko, boxspring-plaza en nu dus ook meubelvooriederen? Ik zou willen dat het waar was;-) ik heb over al die onderwerpen weleens geschreven. Het probleem met jullie is dat de mate van argwaan zo groot geworden is dat mensen hier geen goed advies meer krijgen. Sel er verschijn morgen een nieuw merk wamachine op de nederlande markt voor 300 euro, geproduceerd in polen. En dit merk claimt beter te zijn dan miele en is ook echt beter dan miele. Als het aan jullie ligt zal dat merk snel failliet zijn, want voor 300 euro kan volens jullie niets gemaakt worden wat beter is dan miele, dus elk advies wat darover gevraagd wordt zal eindigen in: koop een eche miele, of erger nog: koop whirlpool want daar hebben we weleens van gehoord. Op deze manier verzieken jullie echt de markt, dragen jullie bij aan de inflatie, vernietigen jullie bedrijven van menen met een ideaal(en nee ik zeg niet dat meubelvooriedereen zo'n bedrijf is). Wat jullie hier doen is ronduit schadelijk. Ik zou eveline NOOIT aanraden om vooruit te betalne bij dit bedrijf. Dat kan ik niet aanraden omdat ik het bedrijf niet ken en er nooit gekocht heb, anders kon ik dat wel veilig doen. Maar omdat ik dit niet kan ben ik niet zo kortzichig om ggelijk het hele bedrijf maar af te branden. Er zijn punten die twijfel rechtvaardigen, maar ook manieren om deze twijfel te beperken door enkel levering onder rembours te accepteren, zeker bij een kast kan er dan niets misgaan. Ik vind het erg jammer om te zien dat dit forum enkel nog actief wordt benatworod door conservatief denkende vastgeorste consumenten, dit zal mensen weinig hulp bieden.

costnix
door costnix Dec 27, 2016 om 23:51
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u dit bericht door Translate Google laten vertalen? Ja, wij hebben bij alle bedrijven, die hier ter sprake komen, een vet betalende (bij)baan.

tijger1
door tijger1 Dec 28, 2016 om 00:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@dickster. Het wordt tijd dat u eens een goed bed koopt, waardoor u van een goede nachtrust kunt genieten. En wat mij betreft koopt u dat bij een bedrijf dat gister is  begonnen in Nergenshuizen.

newmikey
door newmikey Dec 28, 2016 om 00:18
830 Antwoorden / 0 Vragen

Dickster, lees nu eerst eens de site en de voorwaarden dan zou u niet zo uit uw nek bazelen. "Levering onder rembours" bestaat bij deze site helemaal niet, vooruitbetaling per PayPal of credit card. Vestigingsadres is een eensgezinswoninkje zowel in Nederland als in Engeland. BTW nummer noch KvK nummer staan op de site. Telefonisch bereikbaar alleen via een 06-nummer. Hoeveel méér rode vlaggen heeft u nog nodig? Uw antwoord is niet alleen schadelijk, het is ook nog eens kwaadaardig!

Gerry1969
door Gerry1969 Dec 28, 2016 om 00:46
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Onder rembours leveren zou ook niet zinvol of veilig zijn.
Je mag je pakket pas na betaling openen.
Dan kun je alsnog geflest worden of in het meest gelukkige geval je beschadigde meubels gaan monteren.

di
door dickster Dec 28, 2016 om 10:50
69 Antwoorden / 2 Vragen

Zelfs uit de antwoorden blijkt dat dit gewoon wantrouwen ten koste van alles is. Als de verkoper zou leveren, waarom zouden het dan ineens met alle geweld beschadigde meubelen moeten zijn Verder is een paypalbetaling en stuk veiliger als betalen via een Nederlandse bank. Onze banken laten opgelichte klanten nameljik gewoon aan hun lot over, bij paypal krijg je je geld terug als er niet geleverd wordt. Begrijp me goed; het kan best zijn dat deze webwinkel niet betrouwbaar is, maar de vanzelfsprekendheid waarmee jullie er van uitgaan is schadelijk. Ik heb jarenlang zaken gedaan met bedrijven in china en India. De leverancier die mij jarenlang sprekende horloges heeft geleverd die ik toen vai mijn bedrijf verkocht heb ik zelfs leren kennen door een spambericht in mijn mailbox. De horloges die ik daar inkocht kossten 1,50 per stuk, ik kocht ze in 2010 en draag de mijne na 6 jaar nogsteeds met volle tevredenheid dag en nacht. Mijn bedrijf is beëindigt met winst, omdat er uiteindelijk teveel en financiëel veel grotere spelers op de markt kwamen. Maar ik weet dus absoluut wat zaken doen is en heb het een aantal jaar met succes gedaan. maar even een voorbeeldje: ik verkoch sprekende horloges voor 10 euro(inclusief verzending), op beurzen voor 7,50. Via jullie mentalitiet zouden jullie als er via een forum of mail een berichtje van mij verscheen nooit bij mij gekocht hebben, maar 30 euro hebben betaald via een bekend bedrijf waarvan je de naam dagelijks tegenkomt. Toch waren de producten die ik verkocht goed, kwalitatief zelfs sosm beter. Zelfs mijn collega-bedrijven wisten dat want toen ik mijn bedrijf wilde ophefen stonden ze in de rij om, met winst, mijn producten over te nemen inclusief de adressen waar ik inkocht. Daarom weet ik en heb ik zle ook ervaen, dat de menaliteit van voorzichtigheid en argwan die jullie veel te ver doovoerne, schadelik is voor de kanden van nieuwe of onbekende bedrijven.

Cookies
door Cookies - Dec 27, 2016 om 18:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat een volslagen nonsens! Lees eens goed waarom wij vinden dat topicstarter geen zaken moet doen met deze shop! Niks te maken met wel of niet van een shop gehoord hebben!

Overigens kun je wel een nieuw toetsenbord gebruiken, Die kun je prima bestellen bij www.uwordtnuopgelicht.nl

DOOR DICKSTER - 27 DEC. 2016 OM 18:18
26 ANTWOORDEN / 2 VRAGEN

Hallo Eveline, Helaas reageren de mensen hier op een manier die elk nieuw bedrijf per direct de das om doet. Als het aan de vaste kern hier igt moet jenooi bestellen bij een bedrijf waar zij toevallig nog nooit van gehorod hebben. Ik denk dat ze er niet bij stilstaan hoe vaak hun antworden op google gelezen worden, en dat zij hiermee de kansen voor nieuwkomers drastisch verzieken

hansje klein
door hansje klein Dec 27, 2016 om 21:29
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@Carola83 en de opmerking over het toetsenbord.

Ik ben nog niet zo erg lang reageerder, maar heb inmiddels wèl begrepen en meegekregen dat deze V&B-collega blind is ..... Misschien toch afleren zonder meerwaarde zomaar klakkeloos op de man/vrouw te spelen?

Cookies
door Cookies Dec 27, 2016 om 21:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Jeetje zeg, dergelijke opmerkingen maken wel meer mensen hier. Maar bij mij vind je het blijkbaar weer nodig er een opmerking over te maken? Overigens hebben we op V&B geen collega's en dat iemand blind is, kan ik niet ruiken.

Cookies
door Cookies Dec 27, 2016 om 22:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@dickster: ik lees net bij een andere reactie van je dat je blind bent. Bij deze dan mijn excuus voor mijn opmerking over het toetsenbord.

di
door dickster Dec 27, 2016 om 23:34
69 Antwoorden / 2 Vragen

@hansje: bedankt dat je het voor me opneemt. Het punt is dat ik met een text-only browser werk warin het tekstvenster erg smal is en voortudrend verschuift. teruglezen van de tekst op een bailleregel werkt daardoor niet omdat alleen de laatste 2-3 woorden er nog staan. Inderdaad maak ik redelik wat fouen als ik snle typ. Maar maak ej geen zorgen, ik ben blind geboren dus het raakt me niet. Mensne hier schrewuen graag: als je positief bent over iets waar zij negatief over zijn ben je altijd gelijk eigenaar/medewerker. @carola: excuses aanvaart maar is niet nodig, ik weet dat mijn eksen vol fouten staan. IK kan ze alleen niet teruglezenom ze te verbeteren. Je hebt gelijk in dit geval staat er niet dat jullie e sho nit kennen. Maar je moet toegeven dat de mentalitiet in alle topics gelijk is. Ik las pas een topic over mattsleeps, een matras. als iemadn vraagt om ervarigngen is het geljik: ik zou het niet doen, ga naar een gerenomeerde zaak. Dat is hier gewoon de standaard mentalitiet geworden bi shops die onbekend zijn, of iets lijken te bieden wat jullie te mooi om waar te zijn vidnen. Je biedt mij excuses an voor je opmerking omdat lik blind ben. Maar als die eigenaar van meubelvooriedereen nou uit engeland komt(z'n bedrijfsvorm is engels), en dus niet god nederlands kent, is zijn bedrijf dan gelijk maar onbetrouwbaar? Tenzij je zo'n man zelf opbelt, of er een proefbestelling doet of wat ook, kan je niet oordelen over de betrouwbaarhied van ene bedrijf. Wat wel kan, en at ik ook deed, is voorizhctigheid anraden: - is het product wat je zoekt ergens anders misschien goedkoper te kirjgen? zo ja dan hoef je het hele risico namelijkniet te nemen. zo niet: betaal onder rembours, dan weet je dat je het product hebt voordat je betaald. De mentalitiet hier, en het volledig afschrijven van bedrijven zonder ze te kennen, vind ik erger dan de opmerkingen over mijn blindheid.

Wi
door Wil_H Dec 28, 2016 om 01:12
270 Antwoorden / Vragen

@Dickster:
Als je weet dat verkoopsites \ webshops in Nederland aan bepaalde voorwaarden moeten voldoen zoals onder andere vermelding van Kamer van Koophandel nummer, een bestaand contactadres, duidelijke verkoopvoorwaarden die voldoen aan de Nederlandse wet, dan kun je op die site zien dat daar al niet aan wordt voldaan en dat die site dus al niet betrouwbaar is.
Iemand die eerlijke zaken wil doen zorgt dat hij op dat gebied helemaal voldoet aan de Nederlandse wet. Ook omdat hij anders zelf juridisch geen poot heeft om op te staan.
De mentaliteit hier is "Gok niet met onduidelijke websites of webshops, want in 99 van de 100 gevallen wordt je opgelicht en ben je je geld kwijt."
Als jij wilt gokken dan is dat prima, maar doe het dan niet met het geld van mensen die hier raad vragen.

di
door dickster Dec 28, 2016 om 10:59
69 Antwoorden / 2 Vragen

Ik gok niet met geld van menen die hier raad vragen. onder rembours betalen of via paypal(met kopersbescherming van paypal) is veilig. Er zijn honderden bedrijven in Nederland die enkel vai marktplaats verkopen, die hebben nieteens een websie of algemen voorwaarden. het gaat ze om verkopen en niet om de rompslomp eromheen. Volgens jullie maatstaven dsu onbetrouwbaar, maar zoalgn ze producten leveren voor prijzen die je ergens anderss niet vindt kop ik toch 100 keer liever daar als via een duurder "betrouwbaar"bedrijf. Als een verkper een webshoop lanceert mar zelf geen verstand heeft van dingen asl algemene voorwaarden, kan hij iemand inhuren die dat vor hem regelt. Maar de kosten daarvan koemn dan dus wel uit mijn potomonee, dan heb ik liever een goed en goedkoop product van een webshop zonder goede algemene vooraarden, maar neem dan wel voorzorgen zodat ik mijn geld niet kwijt ben.

hutch
door hutch - Dec 27, 2016 om 20:33
4517 Antwoorden / 29 Vragen

"Dan weet je in elk geval zeker dat je het product krijgt waarom je gevraagd hebt."

Beste @Dickster, als ik u was zou ik meteen naar Seats&Sofa's gaan. Dat is een 'betrouwbaar' (...) bedrijf dat al jaren bestaat (en evenveel jaren te lang).
En hoezo discriminerend? U weet niet waar u het over heeft en bent niet alleen veel te goed van vertrouwen, maar ook een schoolvoorbeeld van iemand die klakkeloos in een (website)val trapt. Ik weet wel wie hier 'simplistisch' is......

tenormin
door tenormin Dec 27, 2016 om 21:19
16860 Antwoorden / 108 Vragen

Denk toch stiekempjes dat @ dickster iets meer weet van 'meubelen voor iedereen'.

tijger1
door tijger1 Dec 27, 2016 om 22:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Denk het niet want hij wil nu weer ergens een boxspring kopen volgens een ander topic.

hansje klein
door hansje klein - Dec 27, 2016 om 21:46
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Wanneer u uw tv-meubel nergens anders kunt vinden is het enige risico wanneer u vooraf betaalt. Dat kunt u proberen te minimeren door aan te geven 'betaling bij levering/montage'. Bij de slaapkamermeubels moet men er optisch en qua prijs van uitgaan, dat alles op basis van goedkope spaanplaat gemaakt is. Maar bij een door u gefavoriseerd tv-(wand)-meubel is dat misschien helemaal niet eens zo'n groot kwalitatief nadeel.

Op de website wordt rechts-onder een chat-functie aangeboden, gewoon met een vraag in het nederlands uitproberen en afwachten hoe goed/slecht de klantenservice vóór de aankoop is. Vraag stellen, e-mailadres aangeven en afwachten. Geef daarbij bij voorbeeld duidelijk aan, welk tv-meubel u op het oog hebt, dat u wenst dat het gemonteerd/geleverd wordt en daarna pas wilt betalen. Misschien krijgt u dan meer zekerheid in welke richting dan ook? Suc6 ermee en misschien horen we nog hoe het afgelopen is?

di
door dickster Dec 27, 2016 om 23:42
69 Antwoorden / 2 Vragen

;-) kijk, zo kan het ook. Dat is dus precies wat ik ook bedoel. Maar kijk mar uit, door dit te zeggen en omdat je het net ook al voor me opnam wordt het natuurlijk wel heel aannemelijk dat wij samen eigenaar van dit bedrijf zijn;-)

hansje klein
door hansje klein Dec 28, 2016 om 09:49
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@Dickster. De insteek van dit forum is toch, dat er een palette van verschillende voorstellen komt, waaruit de vraagsteller uiteindelijk een keuze kan maken. Risico's en voordelen afwegen waarmee TS een beslissing kan maken. Iedere deelnemer draagt uiteindelijk hiertoe bij met zijn/haar eigen ervaring en visie. Ik neem het voor niemand op en ben ook niet tègen iemand, maar we kunnen elkaar's oplossingen tenminste netjes blijven waarderen. Ik hoop, dat TS vandaag zèlf de chatfunctie gaat uitproberen om meer zekerheid te krijgen of dit product en aanbieder te vertrouwen is, zonder schade op te lopen.

di
door dickster Dec 28, 2016 om 11:14
69 Antwoorden / 2 Vragen

Daar heb je gelijk in. Het probleem vind ik alleen dat, als je veel forumtopics leest, het bijna altijd alsovlgt gaat: - vraagsteller twijelt over een onbekende site, een onbekend merk of een onbekend bedrijf en stelt een vraag. - mensen met zeer uitgesproken stetements raden dit af. Of het nu om meubels, online brilen, wasmachines e.d. gaat. - vraagsteller, die zelf toch al twijfelde, haakt af en gaat voor een bekendere, duurdere en sosm zelfs minder goede optie. Niet omdat dat nodig was maar omdat de angst voor het onbekende is aangewakkerd dor mesnen die zelf geen specifieke ervarign hebben met een bedrijf/product, maar gewoon nee zeggen omdat ze het niet kennen. gevoglend ide ik daarvan heb gezien: - mensen met een bijstandsuitkering die een miele wsmachien gaan kopen en daarom niet p vakantie kunnen, omdat goedkope en zeker goede opties als beko worden afgebrand - mooie initiatieven, oals bijvoorbeeld telecombedrijven met zeer goedkoep tarieven, die ailliet gaan vanwege de behoudendheid en angs om over te stappen van mensen, die wordt aangewakkerd door mensen die zonder het te kennen zoiets al afbranden. In zo'n climaat is er geen ruimte voor idialisme, nieuwe initiatieven, goedkope kwalitietsproducten en vernieuwingen. Je hebt een punt dat de topicstarter een afwegign kan maekn aan de hand van het gebodene, maar wat ik maar al te vaak zie is dat mesnen dor de felheid van de tegenstanders maar afhaken, terwijl dat in veel gevallen helemaal niet nodig was. dan benadelen sommige leden dsu de portomonee van de vraagsteller en de portomonee van en verkoepr die achteraf best te goeder trouw kan zijn. Dat vind ik schadelijk.

hansje klein
door hansje klein Dec 28, 2016 om 11:40
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@Dickster. We zijn allemaal niet heiliger dan de Paus en de 'gelovigen' moeten het uiteindeljk zelf uitzoeken. Ik vind bij voorbeeld het initiatief van @Carola ook een goede opening, waarmee neutraal een alternatief wordt aangeboord. De TS van deze topic zal beslist geen 'Miele' kopen en weet precies hoe de haas loopt.

Dat er (veel) vraagstellers afhaken zou de redactie statistisch moeten kunnen bijhouden. Ik vind het erg jammer dat momenteel teveel vraagstellers nooit meer het resultaat en de gevonden oplossing posten.

Een meerwaarde is het een TS te laten zien hoe hij/zij zèlf een oplossing op het internet zou kunnen vinden.

Cookies
door Cookies - Dec 27, 2016 om 21:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik heb even gekeken wat voor kast het is, die je leuk vindt. Bij Otto hebben ze aardig wat van dergelijke kasten https://www.otto.nl/meubels-interieur/tv-meubel/  Mocht je wat bij Otto bestellen, zou ik je adviseren achteraf te betalen.

costnix
door costnix Dec 27, 2016 om 23:56
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn ervaringen met dat bedrijf is zo, dat ik altijd zeg: "Liever niets van Otto!"

Cookies
door Cookies Dec 28, 2016 om 00:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik geef dan ook niet voor niets de tip om achteraf te betalen.

Topantwoord

gerbera
door gerbera - Dec 27, 2016 om 22:07
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Als ik op de site kijk en dan de Nederlandse vertegenwoordiger opzoek kom ik op de site van H&S Centre en dat is gevestigd in een woonhuis. Zou dus kunnen dat u gebruikte meubels uit die woning krijgt.
Maar ga er maar van uit dat de meubels niet uit ons land komen. Opvallend is ook dat u dan te maken krijgt met 2 verschillende algemene voorwaarden.
En als de meubels net zo zijn als de schrijfwijze van ene dickster moet u niet verbaast kijken als de kastdeuren aan de zijkanten van de kast gemonteerd zijn. Volgens dezelfde dickster is het een nieuw bedrijf en volgens het bedrijf zelf hebben ze al 10 jaar ervaring.
Nee zou dan toch maar ff ergens anders kijken.

hansje klein
door hansje klein Dec 28, 2016 om 09:41
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@Gerbera. Ook hier (nog) niet bekend, dat collaga @Dickster blind is....? Met persoonlijke opmerkingen komt TS niet verder.......toch? De website wordt misschien voor Nederland vanuit Heerlen bewerkt en chatten zou dan in de nederlandse taal mogelijk moeten zijn.

gerbera
door gerbera Dec 28, 2016 om 11:41
7382 Antwoorden / 14 Vragen

@hansje klein, Is dit Nederlands wat @Dickster schrijft. Als je met een mogelijke blinde zaken moet doen zou ik maar oppassen. Die kan dus ook niet zien wat de bestelling is en dat je betaald hebt. Wat u met uw reactie bedoeld en waarop u reageerd, is dit mijn reactie of die van dickster, is mij dus een raadsel. En oh ja ziet u ergens een chat mogelijkheid op een van de sites?

reflecs
door reflecs Dec 28, 2016 om 12:27
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@gerbera, de chat-mogelijkheid staat rechtsonderin op de pagina. Dat u die niet ziet heeft mogelijk met uw browser(instelling) te maken. Ik mis ook de emoticons in uw antwoord. Zal ook wel met mijn browser te maken hebben :P

gerbera
door gerbera Dec 28, 2016 om 13:53
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Nog ff gekeken en hupla, kwam, na enige tijd, ineens een klein blauw schermpje in beeld met de chatfunctie. Browser het benne soms rare dingen en wordt je dan van het "kastje"naar de muur gestuurd;-))

reflecs
door reflecs Dec 28, 2016 om 13:57
1859 Antwoorden / 4 Vragen

:))