Klacht webwinkel voldaanfashion.nl
Ik ben het zoveelste slachtoffer van voldaanfashion.nl van [edit-redactie]. Zie http://www.klachtenkompas.nl/voldaanfashionnl Hebben jullie daar al eens aandacht aan besteedt?
U kunt Kassa vragen er aandacht aan te besteden via dit formulier:
http://kassa.vara.nl/pagina/contact
Je zit nu op een openbaar forum.
Als Kassa aandacht zou moeten besteden aan alle foute webshops dan hadden ze een dagtaak (en dat waarschuwen zou trouwens toch niet helpen.)
Mensen zouden eens hun gezonde verstand moeten gebruiken en EERST nagaan of een website/webshop betrouwbaar is ipv achteraf.
+10 is je antwoord wel waard.
Wat bedoelt u eigenlijk met slachtoffer? Alle waarschuwingen voor verkeerde webshops is boter aan de galg gesmeerd.
Men koopt eerst en gaat dan pas kijken.
Hoezo moet daar, door welke omroep dan ook, aandacht aan besteed worden, omdat u uw huiswerk niet heeft gedaan? Al wordt er 10 keer aandacht aan besteed mensen blijven bestellen om pas daarna te kijken of het wel goed zit.
En als Kassa er aandacht aan zou besteden, wat dan? Hoewel er al ontzettend veel aandacht besteed is aan voldaanfasion.nl bent u er toch ingetuind. Dus aandacht van Kassa voor deze webwinkel gaat niet helpen.
Beter hamert Kassa er telkens maar weer op dat u voordat u online koopt eerst de winkel natrekt. Ongeacht welke webwinkel het betreft.
Toch is het intressant te weten, dat deze mevrouw [edit] van Voldaan Fashion, onvermoeid door gaat met het aanbieden van haar dure handel, waarbij het bestelde en betaalde product nooit wordt ontvangen. Alhoewel er meerdere mensen zijn die klachten hebben ingediend, en zelfs aangiftes heeft deze mevrouw [edit] nog steeds vrij spel. Ze schijnt zich dus niks aan te trekken van de slachtoffers die ze maakt.
Een gewaarschuwd mens teld voor twee immers.
Dus waarom zou men niet hiervan geen melding mogen maken? Oplichting is nog altijd verboden, en als ik lees hoe sommige mensen reageren met: Tjah eigen schuld, dat had u maar even flink uw huiswerk moeten doen.. dan denk ik: Wat een rare reactie. Voegt niets toe. Als je niets beters kunt melden? Hou dan je mond lekker.
De TS staat in zijn recht.
Het kan me eerlijk gezegd geen hout schelen dat [edit-red.] hier met naam en toenaam wordt genoemd. Het is gewoon een oplichtster die ik weet niet hoeveel klanten heeft beduveld en hier rustig mee doorgaat.
En ook vind ik dat Kassa hier aandacht zou moeten besteden. Dat soort schorem moet aangepakt worden.
Mee eens, maar trek wel 1 lijn. Of allemaal volop in de picture of desnoods voornaam en beginletter achternaam. Maar niet de ene wel de ander niet.
Diewilik
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer