He
door Henry Hendriks Jan 29, 2021 om 14:24
Winkels & webshops

Klachten over Ibella Living

Dit bedrijf adverteerd op veiling sites en bij bol .com je kunt hier producten bestellen en afrekenen maar als je ze wil bereiken zijn ze er niet.
maar geven wel bij dhl een pakket aan om te leveren
geen reaktie via mail en telefoon.

775 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Jan 29, 2021 om 14:30
11529 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Henry Hendriks , 

De voorwaarden , 

Artikel 14 – Klachtenregeling

  1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
  3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  5. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
  6. Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
  7. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren. 
Voor verdere informatie , klik op de rode regels .

https://ibellaliving.nl/algemene-voorwaarden/

ge
door gewicht - Jan 29, 2021 om 14:31
170 Antwoorden / 1 Vragen
0

Sorry Had de reactie van maritas nog niet gezien.

mi
door miennaamishaaz - Jan 29, 2021 om 16:37
725 Antwoorden / 1 Vragen
1

en wat is uw klacht?

heeft u een order gemaakt via een veiling site/Bol.com?
wilde u informeren over de items?
anders?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 29, 2021 om 17:56
16883 Antwoorden / 202 Vragen
0

?? U heeft kennelijk iets besteld en ik krijg de indruk dat u die bestelling wilde annuleren. Hoe dan ook is men bij BOL.COM wel degelijk te bereiken en mijn ervaring, ook nog deze week, is dat dat men actief meewerkt aan een oplossing bij een probleem (mijn probleem deze week: een bestelling bleek op de track and trace melding te staan met een volstrekt foutief aflever adres en dat werd onmiddelijk ook opgepakt en het apkket is op het juiste adres gearricveerd.

Of bedoelt u Ibella Living waarvoor u al een verwijzing kreeg m.b.t. de geldene voorwaarden.
Hoe dan ook kunt u op basis van geldende wetgeving het pakket weigeren als u dat niet wenst of binnen 14 dagen (wettelijke bednktijd) retourneren zonder melding van de reden. Als kosteloos retourneren nietr in de voorwaarden staat is het niet kostenloos. Direct weigeren bij bezorging kan altijd wel en is dan dus m.i. kostenloos.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Geboren Amsterdammer
Geboren Amsterdammer - Jan 10, 2024 om 22:32
Winkels & webshops
Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Geachte forumleden,

Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....

Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?

Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan? Lees meer

Ki
Kim92 - May 13, 2024 om 19:41
Vakantie & reizen
Misleid bij hotel boeking

Misleid bij hotel boeking

Vanavond wilde ik een hotel boeken op Ameland, één overnachting op 28 juni. Mij werd een prijs geboden van €116,50 (dit lijkt overigens een aanbieding te zijn omdat een prijs van €176,50 is doorgehaald). Als ik de boeking wil afronden is de totaal prijs ineens €191,50 geworden zonder dat wordt uitgelegd waar de verhoging van €75 vandaan komt. Kan dit zomaar? Dit is misleidend. 
Ver ... Lees meer

DS
DS1992 - May 12, 2024 om 00:34
Winkels & webshops

Mag albert heijn de prijs van een bestelling zomaar verhogen?

Onlangs heb ik iets besteld bij albert heijn. Het ging om een voorraad bier voor een festival. De totale prijs was €294,30. Dit bedrag heb ik geaccepteerd.  toen kwamen er nog bezorg kosten bij(logisch natuurlijk) deze bezorgkosten waren €5,70, wat het totaal bracht op €300,-

Na bevestiging stond er in de app dat het te betalen bedrag bij bezorging €300,- was. En dat bleef er ... Lees meer