bullebak
door bullebak Feb 17, 2016 om 18:53
Winkels & webshops

Miniinthebox.com levert de 5 dec bestelde betaalde Samsung S2 batterij niet.

5-12-2015 : incl verzenden 5.87 +1.15 = 7.02 betaald via ideal

 2450mAh mobiele telefoon batterij voor Samsung Galaxy S2 GT-i9100 GT-I9003 SII

De levertijdvan de (voor Samsung S2 9100i)  batterij was 10-20 dagen. Na 25 dagen klacht geuit. "Sorry, problemen met levering vanuit China en met Post NL , duurt 5 weken.

MiniInTheBox schreef: Helaas zijn er dit jaar grote vertragingen bij de douane en de post.nl Bestellingen hebben nu tot 5 weken nodig om bezorgd te worden. Heeft u nog even geduld, Sorry voor het ongemak.Mvrgr - Beantwoord deze e-mail als je op deze reactie wilt reageren.

    Facebook

MiniInTheBox heeft gereageerd op je bericht.

MiniInTheBox
30 december om 21:20

Helaas zijn er dit jaar grote vertragingen bij de douane en de post.nl Bestellingen hebben nu tot 5 weken nodig om bezorgd te worden. Heeft u nog even geduld, Sorry voor het ongemak.Mvrgr

Mijn originele Samsung S2 batterij was inmiddels echt op en ik moest een andere elders kopen. Daarom bericht naar www.miniinthebox.com  dat ik mijn geld terug wil. We zijn nu 2.5 maanden verder.
Niets meer op gehoord of ontvangen.

Ik vermoed dat er wel meer mensen hetzelfde probleem hebben met miniinthebox.com of zusterbedrijf  www.lightinthebox.com

1940 2 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 17, 2016 om 19:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En was is uw vraag?

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 18, 2016 om 23:28
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Nope, geen problemen mee, vaak besteld. Levering Is traag maar komt tot nu altijd aan.
Diewilik