Sh
door Shirly1984 Oct 9, 2020 om 19:40
Winkels & webshops

Onterechte factuur KPN na overstap

Ik heb afgelopen zomer de overstap gemaakr van KPN naar Online als aanbieder voor vaste telefonie, televisie, internet en TV. Ik heb meerdere emails al vanaf eind juli- begin augustus waarin staat overstapdatum 4 september en nu heb ik twee weken geleden een factuur gehad voor de periode van 21 sep t/m 20 okt, waarop ik gebeld heb met de klantenservice en die gaf aan dat het opgelost zou worden.Hierop heb ik de incasso stopgezet en nu heb ik vandaag een aanmaning gehad , waarna ik weer heb gebeld en nu heeft deze mevrouw het over dat 4 september een verwachte overstapdatum was en dat ik nu pas per 6 oktober ben opgezegd. Wat voor op of aanmerking ik ook doe, je wordt als klein kind behandeld door de helpdesk en er wordt geen oplossing geboden. 
Heeft er hier iemand nog tips voor mij ? Bij de KPN kom ik niks verder.

1530 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Oct 9, 2020 om 19:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen
2

En vanaf wanneer hebt u van Online een nota gehad?

diumenge
door diumenge - Oct 9, 2020 om 20:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Maar je weet toch wel wanneer je daadwerkelijk bent overgegaan van KPN naar Online?

Sh
door Shirly1984 - Oct 9, 2020 om 20:15
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Van online heb ik vanaf 4 september een factuur gehad en de KPN verbinding deed het niet meer vanaf 4 september en toen heb ik pas alles van online aangesloten maar KPN heeft een ander standpunt

Topantwoord

marita5
door marita5 - Oct 9, 2020 om 20:48
11545 Antwoorden / 15 Vragen
12
heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 10, 2020 om 10:31
16887 Antwoorden / 202 Vragen
1

Mogelijk heeft u hier iets aan https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/een-klacht-over-mijn-telecomaanbiede  hoewel bij mij de vraag opkomt of u ook daadwerkelijk op de door u genoemde datum bent overgezet en mogelijk het probleem dus bij On-line kan liggen.  Dit is gissen mijnerzijds in de context dat in dit 'niets onmogelijk lijkt' Hoe dan ook lijkt het mij zeer raadzaam dat u On-line benadert omdat de  nota van hen onjuist kan zijn en als dat niet zo is, vraag hun hulp om dit opgelost te krijgen. Misschien als bekend: https://www.online.nl/klantenservice/contact/

Donuts
door Donuts - Oct 10, 2020 om 10:34
1203 Antwoorden / 2 Vragen
0

Probeer het probleem op te lossen door een topic te openen op het KPN forum https://forum.kpn.com

rj
door rjw - Oct 10, 2020 om 11:27
3294 Antwoorden / 5 Vragen
0

Heb je zelf de overstap geregeld of heb je gebruik gemaakt van een overstapservice van Online?

ro
door ronny530 - Oct 10, 2020 om 11:54
2804 Antwoorden / 41 Vragen
0

Als u de overstap service van Online heeft gebruikt dan zal e.e.a. naadloos over gezet worden. Het is echter wel zo dat u van uw vorige provider een eind afrekening gaat ontvangen die u dient te betalen want behalve de vaste kosten is er ook sprake van variabele kosten die achteraf in rekening gebracht worden. U heeft de incasso stopgezet en dat is zeker geen slimme actie geweest dus volgt er automatisch een aanmaning omdat de kosten niet verrekend kunnen worden. Mijn tip zou zijn, betaal die laatste termijn want na aftrek van de variabele kosten wordt het restant op uw rekening terug gestort.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer