Onterechte factuur KPN na overstap
Ik heb afgelopen zomer de overstap gemaakr van KPN naar Online als aanbieder voor vaste telefonie, televisie, internet en TV. Ik heb meerdere emails al vanaf eind juli- begin augustus waarin staat overstapdatum 4 september en nu heb ik twee weken geleden een factuur gehad voor de periode van 21 sep t/m 20 okt, waarop ik gebeld heb met de klantenservice en die gaf aan dat het opgelost zou worden.Hierop heb ik de incasso stopgezet en nu heb ik vandaag een aanmaning gehad , waarna ik weer heb gebeld en nu heeft deze mevrouw het over dat 4 september een verwachte overstapdatum was en dat ik nu pas per 6 oktober ben opgezegd. Wat voor op of aanmerking ik ook doe, je wordt als klein kind behandeld door de helpdesk en er wordt geen oplossing geboden.
Heeft er hier iemand nog tips voor mij ? Bij de KPN kom ik niks verder.
Van online heb ik vanaf 4 september een factuur gehad en de KPN verbinding deed het niet meer vanaf 4 september en toen heb ik pas alles van online aangesloten maar KPN heeft een ander standpunt
Topantwoord
Hallo Shirly1984 ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/vergelijken-en-overstappen/telecom/problemen-overstappen-naar-andere-telecomaanbieder
Mogelijk heeft u hier iets aan https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/een-klacht-over-mijn-telecomaanbiede hoewel bij mij de vraag opkomt of u ook daadwerkelijk op de door u genoemde datum bent overgezet en mogelijk het probleem dus bij On-line kan liggen. Dit is gissen mijnerzijds in de context dat in dit 'niets onmogelijk lijkt' Hoe dan ook lijkt het mij zeer raadzaam dat u On-line benadert omdat de nota van hen onjuist kan zijn en als dat niet zo is, vraag hun hulp om dit opgelost te krijgen. Misschien als bekend: https://www.online.nl/klantenservice/contact/
Als u de overstap service van Online heeft gebruikt dan zal e.e.a. naadloos over gezet worden. Het is echter wel zo dat u van uw vorige provider een eind afrekening gaat ontvangen die u dient te betalen want behalve de vaste kosten is er ook sprake van variabele kosten die achteraf in rekening gebracht worden. U heeft de incasso stopgezet en dat is zeker geen slimme actie geweest dus volgt er automatisch een aanmaning omdat de kosten niet verrekend kunnen worden. Mijn tip zou zijn, betaal die laatste termijn want na aftrek van de variabele kosten wordt het restant op uw rekening terug gestort.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer