Sh
door Shirly1984 Oct 9, 2020 om 19:40
Winkels & webshops

Onterechte factuur KPN na overstap

Ik heb afgelopen zomer de overstap gemaakr van KPN naar Online als aanbieder voor vaste telefonie, televisie, internet en TV. Ik heb meerdere emails al vanaf eind juli- begin augustus waarin staat overstapdatum 4 september en nu heb ik twee weken geleden een factuur gehad voor de periode van 21 sep t/m 20 okt, waarop ik gebeld heb met de klantenservice en die gaf aan dat het opgelost zou worden.Hierop heb ik de incasso stopgezet en nu heb ik vandaag een aanmaning gehad , waarna ik weer heb gebeld en nu heeft deze mevrouw het over dat 4 september een verwachte overstapdatum was en dat ik nu pas per 6 oktober ben opgezegd. Wat voor op of aanmerking ik ook doe, je wordt als klein kind behandeld door de helpdesk en er wordt geen oplossing geboden.
Heeft er hier iemand nog tips voor mij ? Bij de KPN kom ik niks verder.

1530 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 9, 2020 om 19:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En vanaf wanneer hebt u van Online een nota gehad?

diumenge
door diumenge - Oct 9, 2020 om 20:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Maar je weet toch wel wanneer je daadwerkelijk bent overgegaan van KPN naar Online?

Sh
door Shirly1984 - Oct 9, 2020 om 20:15
1 Antwoorden / 1 Vragen

Van online heb ik vanaf 4 september een factuur gehad en de KPN verbinding deed het niet meer vanaf 4 september en toen heb ik pas alles van online aangesloten maar KPN heeft een ander standpunt

Topantwoord

marita5
door marita5 - Oct 9, 2020 om 20:48
11545 Antwoorden / 15 Vragen
heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 10, 2020 om 10:31
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Mogelijk heeft u hier iets aan https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/een-klacht-over-mijn-telecomaanbiede  hoewel bij mij de vraag opkomt of u ook daadwerkelijk op de door u genoemde datum bent overgezet en mogelijk het probleem dus bij On-line kan liggen.  Dit is gissen mijnerzijds in de context dat in dit 'niets onmogelijk lijkt' Hoe dan ook lijkt het mij zeer raadzaam dat u On-line benadert omdat de  nota van hen onjuist kan zijn en als dat niet zo is, vraag hun hulp om dit opgelost te krijgen. Misschien als bekend: https://www.online.nl/klantenservice/contact/

Donuts
door Donuts - Oct 10, 2020 om 10:34
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Probeer het probleem op te lossen door een topic te openen op het KPN forum https://forum.kpn.com

rj
door rjw - Oct 10, 2020 om 11:27
3294 Antwoorden / 5 Vragen

Heb je zelf de overstap geregeld of heb je gebruik gemaakt van een overstapservice van Online?

ro
door ronny530 - Oct 10, 2020 om 11:54
2804 Antwoorden / 41 Vragen

Als u de overstap service van Online heeft gebruikt dan zal e.e.a. naadloos over gezet worden. Het is echter wel zo dat u van uw vorige provider een eind afrekening gaat ontvangen die u dient te betalen want behalve de vaste kosten is er ook sprake van variabele kosten die achteraf in rekening gebracht worden. U heeft de incasso stopgezet en dat is zeker geen slimme actie geweest dus volgt er automatisch een aanmaning omdat de kosten niet verrekend kunnen worden. Mijn tip zou zijn, betaal die laatste termijn want na aftrek van de variabele kosten wordt het restant op uw rekening terug gestort.