Ea
door Eade Jun 9, 2020 om 23:55
Winkels & webshops

Postnl gijzeld mijn pakketje

Ik heb een pakketje uit Israël dat al sinds 13 mei bij postnl ligt, het huisnummer is vergeten bij de adressering. Ik heb postnl alle bewijzen via Facebook Messenger gestuurd maar ze weigeren het te leveren, contact met Israël gaat heel moeizaam, ze willen email sturen maar postnl heeft er geen. Postnl zegt geen contact op te nemen en terug te sturen als ze het niet uit kunnen zoeken maar zeggen niet wanneer het teruggaat. Kunnen jullie iets voor me betekenen.

1190 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Magnum007
door Magnum007 - Jun 9, 2020 om 23:59
594 Antwoorden / 2 Vragen
1

Hallo Eade,

Je moet bij de verzender klagen.

justmeagain
door justmeagain Jun 10, 2020 om 00:05
623 Antwoorden / 8 Vragen

De verzender wil meewerken door een mail te sturen. Maar Postnl is niet bereikbaar per mail, daar zit het probleem.

Magnum007
door Magnum007 Jun 10, 2020 om 12:24
594 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Justmeagain, 

De verzender heeft een fout gemaakt en zal dus opnieuw een pakket moeten verzenden.

Of hetzelfde pakket opnieuw verzenden zodra het is teruggestuurd door PostNl.

tenormin
door tenormin - Jun 10, 2020 om 00:06
16860 Antwoorden / 108 Vragen
1

Misschien een "rare" vraag van me maar, is het een privé pakketje? Natuurlijk zijn alle pakketten privé maar ik bedoel: is het van vrienden naar u gestuurd? Zo ja, dan misschien vragen aan de afzender om een nieuw "pakketje" te sturen en dat u het eerste, niet te krijgen pakketje vergoed aan hen? Uiteraard geldt mijn vraag niet als het gewoon over een bestelling gaat die u heeft gedaan in Israel.

sw
door swat1500 - Jun 10, 2020 om 02:19
3799 Antwoorden / 0 Vragen
1

Nee, wij kunnen ook niets regelen met PostNL. Formeel is het pas uw pakketje als het in uw brievenbus ligt. Tot die tijd is het een probleem voor de verzender. Ik hoop dat er wel een goed retour adres op staat.

Ea
door Eade Jun 10, 2020 om 10:20
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de reactie,

MisterrMix
door MisterrMix - Jun 10, 2020 om 09:16
18 Antwoorden / Vragen
2

De Klantenservice van postnl is ook te bereiken als je engels spreekt. Telefonisch dus.

Of 24/7 via Twitter en Facebook. Ook hebben ze een Chat.
Of per post:

PostNL
Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN
The Netherlands

Mogelijkheden genoeg dus, alleen niet per email. Lijkt me dat t via Twitter of telefoon ook gewoon te doen is.

Ea
door Eade Jun 10, 2020 om 10:20
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de reactie, ik heb ze telefoonnummer doorgegeven maar blijkbaar krijgen ze geen contact.

Ea
door Eade - Jun 10, 2020 om 10:22
1 Antwoorden / 1 Vragen
1

Update, ze krijgen geen contact en sturen opnieuw. Afwachten maar

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer