Iedere zaterdag om 19.05 uur op
Te
door Teuni87 Mar 9, 2019 om 14:58
Winkels & webshops

SkillShare blijft abonnementsgeld afschrijven en ik heb opgezegd, mag dat?

De online leercommunity SkillShare blijft mij maandelijks facturen sturen en innen (via iTunes), terwijl ik al in februari mijn proefabonnement hebt opgezegd. Ze hebben geen klantenservice, alleen een vage pagina van GetHuman waar meerdere mensen deze klacht hebben beschreven, maar allemaal als antwoord krijgen: GetHuman-dilliona did not yet indicate what SkillShare should do to make this right.

Dit mag toch niet zomaar? Hoe kom ik onder dit wurgcontract uit voordat mijn hele salaris erheen gaat?

Alvast dank!
Teuni Verhagen

7287 7 Rapporteer

Topantwoord

aurora1
door aurora1 - Mar 9, 2019 om 15:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wurgcontract?
Hoe heeft u opgezegd en is de opzegging bevestigd?

gerbera
door gerbera - Mar 9, 2019 om 15:17
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Mogelijk een oplossing
Op een iPhone, iPad of iPod touch
  1. Ga naar 'Instellingen' > [uw naam] > 'iTunes en App Store'.
  2. Tik op uw Apple ID bovenaan het scherm en tik vervolgens op 'Toon Apple ID'. ...
  3. Scrol naar 'Abonnementen' en tik erop.
  4. Tik op het abonnement dat u wilt beheren. ...
  5. Gebruik de opties om het abonnement te beheren.
21 jan. 2019

Abonnementen bekijken, wijzigen of opzeggen - Apple Support

tijger1
door tijger1 - Mar 9, 2019 om 15:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Staat uw hele salaris dan op I-tunes?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 9, 2019 om 16:32
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Uiteraard mag dat niet en dus dan ook  de afschrijvingen steeds per direct storneren! (En dan maar even aankijken wat er dan gebeurt).

tenormin
door tenormin Mar 9, 2019 om 22:22
16859 Antwoorden / 108 Vragen

Slecht advies, opzeggen per maand. Februari opgezegd.

heremietkreeft
door heremietkreeft Mar 10, 2019 om 11:12
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Mogelijk verkeerd maar ik lees de vraag als: het abonnement is opgezegd dat het in februari eindigt. Als er letterlijk pas in februari is opgezegd geldt de opzegtermijn.

edrick3
door edrick3 - Mar 9, 2019 om 16:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

blijft mij maandelijks facturen sturen en innen (via iTunes), terwijl ik al in februari mijn proefabonnement hebt opgezegd.
Maandelijks? Dat kan dan toch alleen maart zijn  lijkt me.

Op de juiste manier opgezegd? Bevestiging daarvan?

marita5
door marita5 - Mar 9, 2019 om 17:09
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Teuni87 ,

De voorwaarden :

Gratis proefversies

Van tijd tot tijd kunnen wij of anderen namens ons testen van betaalde abonnementen voor ons Skillshare Premium-lidmaatschap aanbieden voor een bepaalde periode zonder betaling of tegen een verlaagd tarief (een "proefversie"). Skillshare behoudt zich het recht voor om, naar eigen goeddunken, te bepalen of u in aanmerking komt voor een proef en, afhankelijk van toepasselijke wetgeving, om een ​​proefperiode op elk moment in te trekken of te wijzigen zonder voorafgaande kennisgeving en zonder aansprakelijkheid, voor zover toegestaan ​​volgens de wet.

Voor sommige proeven zullen we van u eisen dat u uw betalingsgegevens opgeeft om de Trial te starten. Aan het einde van dergelijke onderzoeken kunnen we automatisch beginnen met het in rekening brengen van het toepasselijke betaalde abonnement op de eerste dag na het einde van de proef op een terugkerende maandelijkse of jaarlijkse basis. Door uw betalingsgegevens in combinatie met de proef te verstrekken, gaat u akkoord met deze kosten met behulp van dergelijke betalingsgegevens. Als u deze kosten niet wilt ontvangen, moet u het betreffende betaalde abonnement annuleren via uw betalingsinstellingen in uw Skillshare-accountprofiel op https://www.skillshare.com/settings/payments

In het skillshare helpcentrum kunt u een verzoek indienen betreft facturatie , klik op de rode regel .

https://help.skillshare.com/hc/en-us/requests/new

Hoe deactiveer of verwijder ik mijn account?

Er zijn twee manieren om uw accountinformatie uit Skillshare te verwijderen. U kunt uw account deactiveren (omkeerbaar) of uw account verwijderen (permanent).

OPMERKING: als u zich hebt aangemeld via iTunes of Google Play , wordt uw abonnement niet automatisch beëindigd als u uw account deactiveert of verwijdert.

edrick3
door edrick3 Mar 9, 2019 om 17:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Daar moet TS toch mee uit de voeten kunnen. ;-)

marita5
door marita5 Mar 9, 2019 om 17:32
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hoop ik , maar alles is in het Engels . Bij Google Chrome word de site automatisch vertaald , gelukkig .

mo
door mof - Mar 11, 2019 om 15:20
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Terugboeken, storneren. Gewoon niet betalen. Als u schriftelijk heeft opgezegd moeten zij toch eerst aantonen dat u ze wat schuldig bent.