do
door don45 Feb 20, 2017 om 15:24
Winkels & webshops

SPOTTA bezoprgd al 6 maanden geen reclame's

Al 6 maanden zijn we het klachtenformulier op hun site dat er geen reclame's zijn bezorgd aan het invullen.
Soms bellen ze met de mededeling dat ze geen bezorger voor onze straat kunnen vinden.
Pure onzin daar ik in die 6 maanden nergens een oproep of vacature voor een bezorger ben tegengekomen.
We lopen hier voor veel geld aanbiedingen mis.
De winkeliers betalen dit bedrijf ervoor om hun folders te versprijden. (poscodegebied 6042)
Wat kunnen we ondernemen dat we wel weer de folders ontvangen een oproep plaatsen dat winkeliers beter met een andere verspreider in zee kunnen gaan.
Hier wonen veel ouderen die geen internet hebben en dus ook nergens folders kunnen lezen.

7805 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 20, 2017 om 15:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zou m'n klacht bij de winkeliers neerleggen.

audb
door audb - Feb 20, 2017 om 15:35
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Sporta heeft ook een app voor zowel apple als voor android of de app reclamefolders maar het kan zijn dat de folders gewoon weg gegooit worden of dat ze ze gewoon niemand kunnen vinden die ze wilt bezorgen.

edrick3
door edrick3 - Feb 20, 2017 om 15:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wat vervelend dat je de folders niet hebt ontvangen. Maandag en dinsdag zijn onze vaste bezorgdagen. Indien het folderpakket op woensdag nog niet is bezorgd, ontvangen wij daarvan graag een melding via ons contactformulier. Aan de hand van je postcode en huisnummer kunnen wij de melding oppakken. Wist je dat je alle folders ook kunt bekijken op Spotta.nl? Elke zondag staan de nieuwe folders online.

tenormin
door tenormin Feb 20, 2017 om 16:08
16845 Antwoorden / 108 Vragen

Maar daar is de TS nu al 6 maanden mee bezig, met dat klachtenformulier. Dus dat zal niet opschieten.

simon55
door simon55 Feb 20, 2017 om 16:56
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Dat klachten formulier stelt geen ene hout voor ik doe t ook al vier maanden en er gebeurt niks . t Zal SPOTTA worst zijn.Dus ik heb inmiddels al n aantal bedrijven mail gestuurd dat de folders hier in de buurt ook NIET verspreid worden,en NEE dat vinden ze bij SPOTTA niet leuk vertelde ze mij aan de telefoon.Dus ik zei regel t effe dat ze hier in de buurt ook door de bus vliegen,maar nee hoor t is n K.............bedrijf.Maar wel geld vangen

gerbera
door gerbera - Feb 20, 2017 om 16:12
7370 Antwoorden / 14 Vragen

Pure onzin daar ik in die 6 maanden nergens een oproep of vacature voor een bezorger ben tegengekomen.

Dat kan wel kloppen want die oproep zit vaak tussen de folders die u niet krijgt.

Maar vaak liggen in de betreffende winkels ook folders die u dan kunt mee- of doornemen. Ook voor de "ouderen" want die betrekken we er ook maar even bij om het wat zieliger te laten lijken.
Blijkbaar zijn, voor sommige mensen, de ouderen tegenwoordig erg hulpbehoevend.

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 20, 2017 om 21:43
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Heel Nederland wil een Nee-Nee sticker op de bus en u klaagt dat u een halfjaar geen folders krijgt.
Ik begrijp dat ze geen bezorgers vinden want het levert bijna niets op.
Misschien kunt u zelf uw postcodegebied van folders gaan voorzien. Win win situatie.
En hoezo loopt u aanbiedingen mis? op internet staan alle folders gewoon op de sites van de supermarkten enz.

tenormin
door tenormin Feb 20, 2017 om 21:54
16845 Antwoorden / 108 Vragen

Ik krijg de folders gewoon via de aanbiedingen van de supers per mail, lekker gemakkelijk en ook nog eens geen papier verzamelen, toch?

ha
door halex - Feb 21, 2017 om 07:57
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Hebt u zich al aangemeld? https://www.foldersbezorgen.com/