Terugstorten geld Emma Matras
Emma matras topper aanngeschaft na raadplegen consumentenbond. Na een halve nacht uitproberen was ik ziek en misselijk door de geur. Topper, na aanmelding via hun site, terug gebracht,, meteen de volgende dag. Na bijna 3 maanden heb ik nog steeds het geld niet teruggestort gekregen. Diverse keren gemaild en gebeld, steeds ander excuses en geld komt eraan. Via Vlaamse site kwam ik erachter dat Emma een tech bedrijf is en dat er veel van dit soort klachten over het retourneren zijn. Vandaag zou het geld eindelijk op mijn rekening moeten staan maar dit is niet het geval. Kennen meer mensen dit probleem?
Nee, helaas geen ervaring met een topper, of matras, met zoiets online kopen. Ik ga dan liever naar mijn favoriete winkel om te kopen. Maar u zult uw geld, met enige moeite, best wel teruggestort krijgen, neem ik aan?
Topantwoord
Hallo Mari-Geertje ,
Heeft u de Emma matras topper gekocht via de site emma sleep.nl , dan kunt u klacht indienen bij Thuiswinkel.org , emma-sleep.nl is hierbij aangesloten , klik op de rode regels .
https://www.thuiswinkel.org/leden/emma-sleep/certificaat/
https://www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen
Bied dit geen oplossing , Emma sleep-.nl is gevestigd in Duitsland , neem dan contact op met ECC ( scroll helemaal naar beneden )
https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op
Teruggebracht? Heb je de matrastopper niet gratis op laten halen?
Een nieuwe matrastopper moet je eerst laten luchten. Net als een matras, de chemische lucht moet er eerst uit voor je hem kunt gebruiken. Dat kan wel een week duren.
Heb je niet even ovelegd met de klantenservice over die geur?
Je hebt een bevestiging gekregen van Emma dat de matras is aangekomen en je je geld teruggestort krijgt?
Dank je wel voor het antwoord. De topper is een paar dagen gelucht en teruggestuurd op de door Emma gewenste manier, werd niet opgehaald, misschien alleen bij matrassen, verder geen probleem.
De topper deed er lang over om in Duitsland te arriveren maar kwam wel aan, kon het zelf volgen. Daarna steeds aan het lijntje gehouden m.b.t. terugstorten, terugbetaling volgt binnen 14 werkdagen en dat werd steeds herhaald na 14 werkdagen.....dag!
Topantwoord
Indien terugbetaling uitblijft kan het zinvol zijn om een in gebreke stelling te doen. U kreeg al een verwijzing naar het ECC ,.b.t. klachtmelding en hierbij ook de telefoongegegevens: - Het Europees Consumenten Centrum (ECC, indien het een conflict met een Europees bedrijf betreft). Tel. 030 - 232 6440 (normaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 09:00 - 17:00), zie voor meer informatie https://www.eccnederland.nl/ M.b.t. in gebreke stellen kan mmogelijk deze info ook van belang zijn https://www.linguee.nl/nederlands-duits/vertaling/ingebrekestelling.html
Zie ook deze info: Hoe meldt u een klacht over Emma Matras? 1. Klik hieronder op de knop 'Klacht melden over Emma Matras'. 2. Beschrijf uitvoerig welke klacht u heeft en welke oplossing u wenst van Emma Matras. 3. Deel uw klacht met Emma Matras en geef aan dat u uw klacht op Klacht.nl heeft geplaatst.
www.klacht.nl/emma-matras/ www.klacht.nl/emma-matras/ Niet gratis. deze wel: Klachtenkompas.nl is een initiatief van de Consumentenbond. Op dit online klachtenplatform kun je gratis een klacht indienen. Doel is dat je samen met het betreffende bedrijf of instantie tot een oplossing komt. Deelname van bedrijven is vrijblijvend en alle klachten worden openbaar gemaakt.
Ja dat komt voor, bedrijven die er onhebbelijk lang over doen verschuldigde bedragen over te maken. Manen en een finale termijn stellen middels een juridisch goed opgestelde brief.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer