Li
door Liesbeth1951 Jul 30, 2018 om 08:15
Winkels & webshops

Wat is er aan de hand mer drogisterij.net

Op 12 juli 2018 bestelling geplaatst deze is bevestigd en aangemeld bij DHL, daar niet aangekomen, mail gestuurd en geprobeerd te bellen.

8465 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Jul 30, 2018 om 08:34
11532 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Liesbeth1951 , 

De ondernemer heeft 30 dagen de tijd om het product te leveren , zie de voorwaarden : 

  1. De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
  2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan de ondernemer kenbaar heeft gemaakt.
  3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
  4. Na ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft onverwijld terugbetalen.
  5. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen 
Lees hier wat u kunt doen , klik op de rode regels 

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/bezorgen/verkoper-bezorgt-product-niet 


Drogisterij.net is aangesloten bij thuiswinkel.org , u kunt daar na 30 dagen een klacht indienen . 

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen


Ps : In de link van @panter22 lees ik het volgende : 

Wegens overmacht (wat van 26-06-2018 tot 23-07-2018 werd vermeld in de winkelmand) en daarbij een storing in ons systeem, 

Omdat wij van 26-6-2018 tot 23-7-2018 overmacht hebben gehad in ons magazijn (hiervoor hadden wij een melding geplaatst in de winkelmand), hebben wij als gevolg hiervan overmacht op onze klantenservice.  

Lees ook deze klachten , 

https://nl.trustpilot.com/review/www.drogisterij.net

panter22
door panter22 - Jul 30, 2018 om 08:35
6599 Antwoorden / Vragen
0

Als je kijkt naar de klachten op kieskeurig.nl, dan kon er wel iets mis zijn met die drogisterij.
https://www.kieskeurig.nl/winkels/drogisterij.net/reviews

Je kunt een klacht indienen bij thuiswinkel waarborg
https://www.thuiswinkel.org/leden/drogisterij.net/certificaat

edrick3
door edrick3 - Jul 30, 2018 om 09:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen
2

Zou het niet weten.
Heb er geen klachten over.
'geprobeerd te bellen'? (bereikbaar van 9 tot 21 uur) 085 - 8883036

aurora1
door aurora1 - Jul 30, 2018 om 14:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Geen idee wat er met ze aan de hand is en of er wel iets met ze aan de hand is.
Zie de reactie van @edrick3.

mi
door miepje58 - Aug 1, 2018 om 12:29
208 Antwoorden / 6 Vragen
1

Ik weet niet wat ze bedoelen met 'overmacht gehad' (creatief Nederlands...) maar ik heb twee weken terug nog een bestelling gedaan én gekregen. Bestel al jaren bij ze en het gaat altijd goed.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

De
Dee010420 - May 14, 2024 om 23:12
Geldzaken & recht

Vreemde incasso paypal via riverty

Goedendag! Gisteren ontving ik een incasso mail via riverty back in flow , het ging om een vordering van paypal ivm negatief saldo van april 2021. Ik wist zelf niet eens dat ik een paypal account heb/had. Ik gebruik nooit paypal en kan dus ook met bijna 100% zekerheid zeggen dat ik in het verleden ook niets betaald / besteld heb met paypal en zeker niet een bedrag van bijna 200 euro!...
Ik he ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer