ti
door tini bontje Sep 22, 2016 om 17:21
Winkels & webshops

Wat is stideris voor bedrijf hoor daar rare dingen over

stideris heb mijn benaderd per telefoon zou een mail krijgen heb ik nooit gehad krijg ineens een factuur van bijna 70 euro ik had al gezegd dat ik het niet wil nu bellen ze weer en willen dat geld word schofterig behandeld mijn vraag is wat voor bedrijf is dit weet niet wat categorie erbij moet zetten het ging over boodschappen bonnetjes

5746 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 22, 2016 om 17:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Stideris = Stichting Derdengelden Incasso Service
Je bent blijkbaar benaderd door Voordelig winkelen online of DeBesteKorting.

marita5
door marita5 - Sep 22, 2016 om 17:43
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Tini Bontje ,

Stideris ( Stichting Derdengelden incasso service ) verzorgt voor verschillende bedrijven de administratieve verwerking van alle betalingen .
Zie hier de bedrijven waardoor u benaderd kunt zijn , klik op de rode regel .

http://www.stideris.nl/incasso/ .

tenormin
door tenormin - Sep 22, 2016 om 17:48
16836 Antwoorden / 108 Vragen

O.T. Wat zijn er tegenwoordig veel keyboards of waar men ook op werkt, kapot. Punten, komma's, Hoofdletters. Zijn ze verdwenen op moderne apparatuur?

marita5
door marita5 Sep 22, 2016 om 17:51
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Ja , zijn verdwenen op moderne apparatuur ;-)) maar ik let er niet op , zolang ik de vraag maar kan begrijpen stoort het mij niet .

Gerry1969
door Gerry1969 Sep 23, 2016 om 00:35
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@tenormin er wordt een vraag gesteld maar in de hele tekst is geen vraagteken te vinden.
Diewilik

tenormin
door tenormin Sep 23, 2016 om 00:50
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Okay, ik vergat het vraagteken. Maar ik ben kennelijk een zeur, anderen lezen zonder punten, komma's en hoofdletters. Ik ga pitten, weer te laat. De site zegt "we weten dat jullie ons niet kunnen missen"; lijkt wel vast pandoer op deze tijd: m.a.w. reageer even niet om half 1 in de nacht. ☺

costnix
door costnix Sep 23, 2016 om 10:20
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@tenormin: U heeft groot gelijk. Verder valt het mij op, dat er computers/tablets/telefoons zijn,die besmet zijn met het CapsLockStuck virus.

marita5
door marita5 Sep 23, 2016 om 10:52
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@Costnix , Sorry maar op alle slakken zout leggen is ook een kunst .

tenormin
door tenormin Sep 23, 2016 om 11:00
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Dat is niet echt het geval @marita5, 'op alle slakken zout leggen' maar het valt op dat er tegenwoordig wel erg veel vragen komen, die of toch (niet voor jou) moeilijker te lezen zijn plus, ook al weer, tegenwoordig, ellenlange lappen tekst, inclusief aan..e-mail adres en antwoord van e-mail adres. Plus dan ook nog alle privé gegevens. Dat is absoluut veel meer dan vroeger.

marita5
door marita5 Sep 23, 2016 om 11:43
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@Tenormin , dit begrijp ik , maar hoeveel forumleden maken een schrijffout waaronder ik zelf , moeten we dan maar iedere keer een reactie geven naar een forumlid u heeft een schrijffout gemaakt ? is hetzelfde . Als ik het niet kan lezen / of begrijpen reageer ik niet .

gerbera
door gerbera Sep 23, 2016 om 16:07
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Lievemensenzoumijdaarnietdrukovermakensommigeschrijvenzoalszepratenaaneenstukdoor. Sorrymijnspatiebalkisinstaking.

tenormin
door tenormin Sep 23, 2016 om 17:45
16836 Antwoorden / 108 Vragen

@gerbera, ☺

wi
door wilhelmina59 Sep 24, 2016 om 10:11
516 Antwoorden / 0 Vragen

Hoop niet dat zo iemand recepten mag uitschrijven.

tijger1
door tijger1 - Sep 22, 2016 om 20:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar dan hebt u toch wel heel wat gegevens van uzelf verstrekt aan die club. Niet meer doen dus, afkappen die gesprekken.

Verder negeren.

costnix
door costnix - Sep 23, 2016 om 10:25
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom heeft niet gewoon meteen opgehangen? Als ik zo'n boomvrucht van vijf letters aan de lijn krijg, hoort deze heel snel "Klik, tuuttuuttuut". Soms belt de stakker terug: "Meneer, de verbinding werd plotseling verbroken!"..... "Kilk, tuuttuuttuut!" :-D

gerbera
door gerbera - Sep 23, 2016 om 16:04
7368 Antwoorden / 14 Vragen

U heeft gezegd dat u het niet wilde, maar waarom dan uw e-mailadres gegeven ?

zoekster1
door zoekster1 - Sep 24, 2016 om 10:32
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Bekijk even de uitzending van Kassa van vorige week. Dan ziet u dat er voor dit soort diensten (met de bonnetjes) een schriftelijkheidsvereiste geldt. Dat houdt in dat nadat u deze dienst via de telefoon 'wilde proberen', u dit nog moet bevestigen via een handtekening of via de mail. Doe niets, mail ook niet, en laat maar blaten dat bedrijf.

zoekster1
door zoekster1 - Sep 24, 2016 om 13:09
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Leest u dit ook nog even door van de ACM

klik HIER

Waaruit

Vereiste van schriftelijkheid bij overeenkomsten die via de telefoon tot stand komen

Voor een aantal situaties geldt dat de overeenkomst alleen geldig is als dit schriftelijk gebeurt. Bijvoorbeeld door ondertekening van de consument van de schriftelijke overeenkomst. Dit wordt ook wel het schriftelijkheidsvereiste genoemd. Het gaat om de situaties waarbij de ondernemer op eigen initiatief de consument belt en een aanbod doet. In de volgende situaties komt de overeenkomst niet aan de telefoon tot stand, maar pas na schriftelijke instemming van de consument:

  • overeenkomsten op afstand tot het geregeld verrichten van diensten. Bijvoorbeeld een abonnement voor CV-onderhoud of een abonnement op een sportschool; of
  • overeenkomsten tot het geregeld leveren van elektriciteit, gas, water of stadsverwarming.

De ondernemer moet het aanbod dat hij telefonisch doet, bevestigen aan de consument. De consument tekent vervolgens het aanbod of stuurt zijn schriftelijke instemming aan de ondernemer. Alleen dan is de consument gebonden aan het aanbod.

Dit mag ook per e-mail. De ondernemer mailt dan het aanbod naar de consument. De consument kan dan per e-mail instemmen met het aanbod. Ook kan de consument het aanbod printen, zijn handtekening zetten en het daarna aan de ondernemer per post of per e-mail toesturen.