Wat is stideris voor bedrijf hoor daar rare dingen over
stideris heb mijn benaderd per telefoon zou een mail krijgen heb ik nooit gehad krijg ineens een factuur van bijna 70 euro ik had al gezegd dat ik het niet wil nu bellen ze weer en willen dat geld word schofterig behandeld mijn vraag is wat voor bedrijf is dit weet niet wat categorie erbij moet zetten het ging over boodschappen bonnetjes
Even Googelen en je weet wat voor bedrijf het is. https://www.google.nl/search?q=stideris&rlz=2C1CHFX_nlNL0538NL0538&oq=stideris&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Hallo Tini Bontje ,
Stideris ( Stichting Derdengelden incasso service ) verzorgt voor verschillende bedrijven de administratieve verwerking van alle betalingen .
Zie hier de bedrijven waardoor u benaderd kunt zijn , klik op de rode regel .
http://www.stideris.nl/incasso/ .
O.T. Wat zijn er tegenwoordig veel keyboards of waar men ook op werkt, kapot. Punten, komma's, Hoofdletters. Zijn ze verdwenen op moderne apparatuur?
Ja , zijn verdwenen op moderne apparatuur ;-)) maar ik let er niet op , zolang ik de vraag maar kan begrijpen stoort het mij niet .
@tenormin er wordt een vraag gesteld maar in de hele tekst is geen vraagteken te vinden.
Diewilik
Okay, ik vergat het vraagteken. Maar ik ben kennelijk een zeur, anderen lezen zonder punten, komma's en hoofdletters. Ik ga pitten, weer te laat. De site zegt "we weten dat jullie ons niet kunnen missen"; lijkt wel vast pandoer op deze tijd: m.a.w. reageer even niet om half 1 in de nacht. ☺
@tenormin: U heeft groot gelijk. Verder valt het mij op, dat er computers/tablets/telefoons zijn,die besmet zijn met het CapsLockStuck virus.
@Costnix , Sorry maar op alle slakken zout leggen is ook een kunst .
Dat is niet echt het geval @marita5, 'op alle slakken zout leggen' maar het valt op dat er tegenwoordig wel erg veel vragen komen, die of toch (niet voor jou) moeilijker te lezen zijn plus, ook al weer, tegenwoordig, ellenlange lappen tekst, inclusief aan..e-mail adres en antwoord van e-mail adres. Plus dan ook nog alle privé gegevens. Dat is absoluut veel meer dan vroeger.
@Tenormin , dit begrijp ik , maar hoeveel forumleden maken een schrijffout waaronder ik zelf , moeten we dan maar iedere keer een reactie geven naar een forumlid u heeft een schrijffout gemaakt ? is hetzelfde . Als ik het niet kan lezen / of begrijpen reageer ik niet .
Lievemensenzoumijdaarnietdrukovermakensommigeschrijvenzoalszepratenaaneenstukdoor. Sorrymijnspatiebalkisinstaking.
@gerbera, ☺
Hoop niet dat zo iemand recepten mag uitschrijven.
Maar dan hebt u toch wel heel wat gegevens van uzelf verstrekt aan die club. Niet meer doen dus, afkappen die gesprekken.
Verder negeren.
Waarom heeft niet gewoon meteen opgehangen? Als ik zo'n boomvrucht van vijf letters aan de lijn krijg, hoort deze heel snel "Klik, tuuttuuttuut". Soms belt de stakker terug: "Meneer, de verbinding werd plotseling verbroken!"..... "Kilk, tuuttuuttuut!" :-D
Bekijk even de uitzending van Kassa van vorige week. Dan ziet u dat er voor dit soort diensten (met de bonnetjes) een schriftelijkheidsvereiste geldt. Dat houdt in dat nadat u deze dienst via de telefoon 'wilde proberen', u dit nog moet bevestigen via een handtekening of via de mail. Doe niets, mail ook niet, en laat maar blaten dat bedrijf.
Leest u dit ook nog even door van de ACM
klik HIER
Waaruit
Vereiste van schriftelijkheid bij overeenkomsten die via de telefoon tot stand komen
Voor een aantal situaties geldt dat de overeenkomst alleen geldig is als dit schriftelijk gebeurt. Bijvoorbeeld door ondertekening van de consument van de schriftelijke overeenkomst. Dit wordt ook wel het schriftelijkheidsvereiste genoemd. Het gaat om de situaties waarbij de ondernemer op eigen initiatief de consument belt en een aanbod doet. In de volgende situaties komt de overeenkomst niet aan de telefoon tot stand, maar pas na schriftelijke instemming van de consument:
- overeenkomsten op afstand tot het geregeld verrichten van diensten. Bijvoorbeeld een abonnement voor CV-onderhoud of een abonnement op een sportschool; of
- overeenkomsten tot het geregeld leveren van elektriciteit, gas, water of stadsverwarming.
De ondernemer moet het aanbod dat hij telefonisch doet, bevestigen aan de consument. De consument tekent vervolgens het aanbod of stuurt zijn schriftelijke instemming aan de ondernemer. Alleen dan is de consument gebonden aan het aanbod.
Dit mag ook per e-mail. De ondernemer mailt dan het aanbod naar de consument. De consument kan dan per e-mail instemmen met het aanbod. Ook kan de consument het aanbod printen, zijn handtekening zetten en het daarna aan de ondernemer per post of per e-mail toesturen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Aanmaning Keesing (Denksport) voor niet besteld puzzelboek
Ik krijg betalingsherinneringen van Keesing Belgium te Deurne (met verzendplaats Amsterdam) voor een puzzelboek wat ik niet heb besteld. Ik heb wel een account bij Denksport en een lopend abonnement dat vooraf is betaald. Ik moet altijd vooraf betalen als ik iets bij Denksport bestel. De betalingsherinnering bevat een vreemd overschrijvinsformulier op paiper waarmee ik uiteraard niets kan. Ook w ... Lees meer
Hoe krijg ik mijn hortensia weer tot leven?
Op mijn verjaardag kreeg ik een mooie hortensia voor op mijn balkon. Ik heb hem meteen in een grotere pot gezet, maar dat had ik beter niet moeten doen, want ik had er even niet bij nagedacht dat je moet wachten tot het najaar als de bloemen helemaal uitgebloeid zijn. Nu lijkt de plant dood te gaan. Lees meer
Instelling WTW unit
De WTW unit is geplaatst naast een cv die de vloerverwarming en het tapwater verzorgt. We hebben een huurwoning sinds 5 jaar en al net zo lang problemen met de atmosfeer in huis, Het stinkt heel vaak; het is vaak kurkdroog; het tocht; het ene moment is het koud en dan weer warm. Wie kan mij helpen, via de woning stichting en de installateur wordt ik het bos in gestuurd. Het gaat om een Zehnder wtw ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer