Winparts ervaringen
Winparts is webshop voor auto onderdelen e.d. Ik heb order geplaatst, is bevestigd, ik heb betaald (bankafschrift bewijs) Winparts zegt dat er NIET betaald is en levert niet uit.Op mails van mij wordt niet gereageerd, op 5/6 heb ik getracht hen te bellen, 5x werd door Winparts de verbinding verbroken ( bewijs screenshot telefoon). Winparts hult zich in stilzwijgen en doet geen enkele moeite het geschil op te lossen. Is Winparts in surseance of misschien al failliet of zo ? Ik heb ze in gebreke gesteld i.v.m. leveren van wanprestatie maar men reageert gewoon niet, hoe krijg ik alsnog mijn betaalde onderdelen?
U kunt nog een keer bellen en vragen naar de debiteurenadministratie, misschien hebben zij iets over het hoofd gezien.
Plaats anders uw klacht hier: https://www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/
Ik neem aan dat je via Ideal betaald hebt .? Of via overboeking?
Winparts is niet failliet, mijn schoonzoon besteld zeer regelmatig en nooit problemen
Winparts is een betrouwbare webshop en van faillissement o.i.d. is geen sprake.
Ik vraag me af op welke manier je betaald hebt. Al gecontroleerd of het niet terug gestort is later? Heb je misschien ING? Die heeft de laatste tijd nogal storingen gehad, misschien heb je net op het moment dat de storing begon met ideal willen betalen?
@mabelle, de ING heeft inderdaad, vrij lang, een fikse storing gehad. Echter, zodra alles weer in orde was: iedereen kon weer controleren of er af/ of bijschrijvingen waren. Omdat het nu weer enkele dagen geleden is, heeft de TS, de rekening bekeken en: is er een screenshot van de betaling gemaakt. Dus..... Hoe/per wie, welke bank er betaald is: ik weet het niet: staat er ook niet bij.
Goede ervaringen met winparts. Gewoon even wachten op een reactie via de mail denk ik. Kunnen makkelijk een paar werkdagen overeen gaan
Uit de link:
Let op: bij sommige betaalmogelijkheden zit er een vertraging en kan de verwerking dus langer duren dan normaal.
https://www.winparts.nl/klantenservice/betalen/betaling-niet-gelukt-
Via AbnAmro internetbankieren, betaald op 27/5 en 29/5, er is niets teruggestort. Kontakt krijgen met Winparts is voor mij onmogelijk, telefoon wordt (aan de hand van mijn herkenbare nr) verbroken en op mail wordt niet gereageerd. Ik wordt gewoon doodgezwegen, als dat klantvriendelijkheid heet dan weet ik het ook niet meer.
Winparts geeft op geen enkele manier blijk van het probleem op te willen lossen.
Dan rest kennelijk alleen nog de weg naar de rechter.
Mail anders even, het kan zijn dat het telefonische gesprek niet soepel is verlopen. klantenservice@winparts.nl
Een gang naar de rechter kan altijd nog.
Weet U zeker dat U betaald hebt aan Winparts en niet aan een of andere hacker?
Of naar een verkeerde bankrekening.
reactie door mij als plaatser van art.
Op officiële klachten reageert Winparts nu eindelijk wel. Nu komt de aap uit de mouw.
Waarom zij niet levert omdat ze geen betaling hebben ontvangen is omdat zij niet meer mey MuliSafepay werken.
Maar dat wist ik niet want op hun fatuur staat GEEN bankrek.nr. of betaalmogelijkheid (?!). En intern overleg tussen Winparts en MultiS.pay is er ook niet. Ik heb, door het ontbreken van een bank rek.nr. het nr. gebruikt dat in mijn telebankieren adresboek staat. Winparts blijft er bij dat ik fout zit, over klantvriendelijkheid gesproken...... én geen bankrek.nr op factuur, is deze factuur dan wel geldig ? .n
.
U stort geld op een oude rekening en bent dan verbaasd dat het niet aan komt.
Ik zie bij Winparts nergens de mogelijkheid om zelf geld over te maken op een rekeningnummer.
Alle betalingen lopen via betaaldiensten waarvan u er een moet selecteren om de bestelling af te ronden.
Zelf alleen goede ervaringen met Winparts ook als het een keer fout gaat
Pas het openingsbericht even aan met de mededeling dat u zelf fout zat en dat het is opgelost wel zo netjes richting dit bedrijf.
En ik lees op de website de mogelijkheid tot diverse betalingsmethodes.
https://www.winparts.nl/klantenservice/betalen/betaalmogelijkheden
ik ben een klant en gebruik, door het ontbreken van een bankrek.nr op de factuur (dat opzich is al vreemd) het bankrek.nr dat in mijn bank adresboek staat. Dat us toch niet vrernd, dat isctoch logisch. Uw redenatie achteraf dat ik zus en zo had moeten dien.....
Regel 2 voor een webshop is maak het de klant zo nakkelijk mogelijk..... als ik wil betalen en ik moet als klant nog op zoek naar een bankrek.nr. sorry hoor dat is de omgekeerde wereld.
Hoe kunt u de optie zelf overboeken naar kiezen zonder dat daar een mogelijkheid voor is?
Dus Winparts had volkomen gelijk, er is geen betaling bij hun binnen gekomen en dat lijkt mij het einde van het verhaal.
Ik neem aan dat je nu bij Multisafepay achter je geld aan kan maar ik denk dat je een goede kans hebt dat als je random geld in "de machine" stopt het er niet meer uitkomt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer