Wi
door Wijzijnboos Mar 30, 2018 om 18:27
Winkels & webshops

Zitmaxx is nixxmaxx

Beste mensen

Onlangs zijn we bij Zitmaxx Ter Aar geweest om een hoekbank te kopen
Na wat rond geken te hebben zagen we iets wat ons wel aansprak,maar er zat een handmatige relax aan de bank waar we geen ruimte voor hebben in de kamer.Toch even bij een verkoper gevraagd of deze bank ook zonder handmatige relax leverbaar is.Verkoper met veel bravour hier is alles mogelijk meneer
Ook zat er een bies aan de bank die wij liever niet wilde,ook geen probleem meneer zij de verkoper.Dat was kat in bakkie, kleur en soort bekleding uit gekozen maten aangepast bestelbon opgesteld  met prijs en leverings datum prima geregeld dachten we ,getekend klaar.Als u ergens in de buurt iets wil eten dan moet je daar zijn (waar ben ik vergeten) zij de verkoper nog ,toch aardig nietwaar
Na 3 maanden
En u raad het misschien al hoekbank met relax en met bies
Klacht ingediend bij zitmaxx ,krijg we het arrogante antwoordt bank is conform bestelbon geleverd
De bank die u gekozen heb is standaard relax en bies ,klaar punt uit Wij zijn zwaar belazerd door de verkoper dus ZITMAXX is voor ons NIXXMAXX

5856 11 Rapporteer

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Mar 30, 2018 om 18:38
16859 Antwoorden / 108 Vragen

@wijzijnboos, dat weten we dan ook weer. Alleen, als u eerst eens Google had gebruikt was u niet naar Zitmaxx gegaan. Zo simpel ligt het. Heeft u eigenhandig de relax en bies weggehaald?

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 30, 2018 om 18:40
7225 Antwoorden / 3 Vragen

Zo langzamerhand moeten wij alles op papier laten zetten om bewijs te hebben. Frustrerend.

tijger1
door tijger1 - Mar 30, 2018 om 18:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom dan uw wensen niet op de bestelbon aangetekend?

tenormin
door tenormin Mar 30, 2018 om 19:30
16859 Antwoorden / 108 Vragen

Hebben ze niet aan gedacht: die verkoper was toch zó aardig en behulpzaam. ;-(

Wi
door Wijzijnboos Mar 31, 2018 om 08:21
Antwoorden / 1 Vragen

Je mag toch wel enig vertrouwen hebben in de verkoper (ja achteraf niet ,laat voortaan alle wensen op de bon zetten niet bij zitmaxx daar kom ik van me leven niet meer)

diumenge
door diumenge - Mar 30, 2018 om 18:41
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dus op de bestelbon stond niet dat de hoekbank zonder relax en bies geleverd moest worden?

panter22
door panter22 - Mar 30, 2018 om 18:52
6599 Antwoorden / Vragen

Kijk eens op de site welke bank je hebt gekocht. Relaxbank Bradly wordt standaard zonder relax verkocht.
En hoe zat het met de prijs? Een bank zonder relax zal toch goedkoper zijn dan de bank in de showroom met relax.
https://www.zitmaxx.nl/

Wi
door Wijzijnboos Mar 31, 2018 om 08:30
Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben in de winkel van zitmaxx en niet op google ,en wat prijs betreft zonder of met relax is voor ons simpelen mensen niet te achterhalen omdat onze bank afwijkende maten heeft,staat in showroom 1x1 +1x1 wij hadden 1x1+1,25x1,25 en bekleding die ook afwijkt van het showroom model(duurder)

Wi
door Wijzijnboos Mar 31, 2018 om 08:44
Antwoorden / 1 Vragen

En nog even dit.Wij zijn twee oudjes van 75 en 73 jaar dus googlen is er bij ons niet bij, daarom zijn we op locatie snapje?

panter22
door panter22 Mar 31, 2018 om 09:25
6599 Antwoorden / Vragen

Op die leeftijd kun je nog gemakkelijk meekomen.
Alleen  ben je vaak gevoelig voor iemand die de autoriteit speelt, die het allemaal wel weet. Verkooptrucjes.
Als je voortaan weet zo'n persoon tegenkomt, wegwezen, er zijn winkels genoeg.
Wat staat er precies op de bon? Het model met dan andere stof? Of het model zonder relax.
Op de site staan alle modellen. Kun je achteraf even kijken welk model jullie hebben uitgezocht en hoe die geleverd wordt. Dat lukt toch wel?
Zijn jullie weer naar de winkel gegaan en hebben jullie de klacht persoonlijk met deze toffe verkoper besproken?

tijger1
door tijger1 Mar 31, 2018 om 13:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@panter22. Gelukkig, ik kan nog mee, ik ben weer helemaal gerustgesteld.:-)) Alleen heb ik al bij voorbaat de pest aan iemand die voor autoriteit speelt.

Cookies
door Cookies Mar 31, 2018 om 14:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......Op die leeftijd kun je nog gemakkelijk meekomen........ Met rollator moet het nog net lukken.;-))

tenormin
door tenormin Mar 31, 2018 om 15:18
16859 Antwoorden / 108 Vragen

@wijzijnboos, op deze site kunnen je toch behoorlijk roeren, zelfs antwoorden geven. Dat kunnen (doen) de meeste vraagstellers niet eens. En ik ben ook boven de genoemde leeftijd, dus lukt jullie zeker ook. Goed voor de toekomst: dat Google. Weet je inderdaad waar je niet moet zijn.

tijger1
door tijger1 Mar 31, 2018 om 21:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik stap maar in mijn Maserati uit het andere topic.

aurora1
door aurora1 - Mar 31, 2018 om 00:22
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik raad nooot wat en ak helemaal niet in de verhaaltjes van anderen.
Ik heb de indruk dat u denkt op Facebook te zitten waar iedereen elke zucht ventileert. Zit u niet, dus wat is uw vraag?

Wi
door Wijzijnboos Mar 31, 2018 om 08:32
Antwoorden / 1 Vragen

Ben je enige die het snapt ,jammer

ne
door neodutchio - Mar 31, 2018 om 09:18
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Wat stond er dan op de bestelbon? Normaal gesproken staat daar op wat u wilt kopen. Dus het type bank, welke opties, welke kleur, welke stof. Dan had u meteen kunnen zien dat er iets niet klopte.
Ook oudjes van 73 en 75 kunnen op google hoor, er geldt geen leeftijdsgrens voor. Oudjes van 73 en 75 zouden wel moeten kunnen lezen. Dan had u kunnen zien dat u op een forum bent hier die heet 'Vraag en Beantwoord". Niet bij "Glashard maken we een bedrijf Zwart".

Wi
door Wijzijnboos Mar 31, 2018 om 09:45
Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de  ondersteunende reactie

Cookies
door Cookies Mar 31, 2018 om 09:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@Neodutchio: ze zijn natuurlijk wel regelrecht in de zeik genomen door Zitmaxx. En topicstarter is veel te naïef geweest door de bestelbon niet na te kijken en blind te vertrouwen op de blauwe (?) ogen en gelikte babbels van een verkoper.

ne
door neodutchio Mar 31, 2018 om 10:08
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Geen idee of ze in de zeik zijn genomen, we horen hier een kant van het verhaal. Echter is dit forum niet de plek om te klagen.

Wi
door Wijzijnboos Mar 31, 2018 om 13:06
Antwoorden / 1 Vragen

Wij geven alleen de verkooppraktijken van zitmaxx door omdat ieder gewaarschuwd is ,en alles zwart op wit te laten zetten ,en nogmaals wij vragen om uw meningen of ervaringen met zitmaxx via dit forum ,is dat veboden?
De andere kant van het verhaal verkoper van zitmaxx (de naam staat op de bestelbon) kan zich niets herinneren.Klaar ben je dan

ne
door neodutchio Mar 31, 2018 om 15:09
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Geweldig dat u andere mensen wil waarschuwen tegen deze praktijken, maar wat heeft u zelf gedaan met alle waarschuwingen die op internet te vinden zijn? Precies, niets.
Dit forum is niet om ervaringen te delen, maar om een vraag te stellen waar vrijwilligers u mee kunnen helpen.

Wi
door Wijzijnboos Mar 31, 2018 om 18:10
Antwoorden / 1 Vragen

Ok NEODUCHIO
Hier is de vraag aan de vrijwilligers:
Is dit noormaal zaken doen van zitmaxx? Pfff

ne
door neodutchio Mar 31, 2018 om 21:29
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Geen idee of dit normaal is bij Zitmaxx, daar kunnen zij alleen antwoord op geven. Ik koop niet bij winkels die geen fatsoenlijke verkoopbon kunnen maken. Daarbij zoeken de forumleden eerst naar ervaringen voor dat er ergens gekocht worden. En helemaal naar keurmerken waar aangeklopt kunnen worden.

tijger1
door tijger1 - Mar 31, 2018 om 09:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou als u dan al zo oud bent, had ik u wijzer geacht, want u zult dan weleens eerder meubels gekocht hebben.

U koopt iets anders dan dat er staat, zonder bies, zonder relax, andere maat, andere bekleding en u laat niets op de bon optekenen.

U zult het er nu mee moeten doen.

boppe1943
door boppe1943 - Mar 31, 2018 om 13:19
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Als u als "oudjes" van 73 en 75 een profiel op deze site kunt aanmaken en een topic met antireclame heeft kunnen opstellen, dan kunt u ook googlen (zie Topantwoord van @Tenormin). En voor het leren van computervaardigheden kunt u uw licht eens opsteken over gratis of betaalde lessen, speciaal voor senioren, bij b.v. openbare bibliotheken, de HCC Seniorenacademie (35 locaties in NL), ouderenbonden, Seniorweb, de volksuniversiteiten en vrijwilligersorganisaties, het boek "Internet voor Dummies", familie, buren, vrienden enz.

diumenge
door diumenge - Mar 31, 2018 om 13:28
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Die bon controleren op juistheid heeft niets met vertrouwen of leeftijd te maken. De bestelling gaat naar een fabriek, als die aanpassingen niet op de bon staan weten ze daar niet vanaf en zullen ze dus gewoon een standaard bank produceren.

Wi
door Wijzijnboos Mar 31, 2018 om 13:38
Antwoorden / 1 Vragen

Helemaal mee eens DIUMENGE ,maar de verkoper heeft verzuimd om onze wensen op de bon te zetten en er ons op te wijzen dat onze wensen niet realiseerbaar zijn(ik heb nog 1 dingetje ,we hebben een mailtje gestuurd naar zitmaxx over de biezen op de bank dat we die niet wensen ,antwoord van zitmaxx is we hebben op uw bestelbon gezet(dus geen bericht van dat is niet mogelijk)