Wi
door Willem70 May 6, 2024 om 17:54
Winkels & webshops

Zomerbloesen met borstzakje moeilijk te krijgen

Ik heb altijd wat in mijn borstzakje ,diabetes meter ,maar bloezen met zo'n zakje zijn bijna niet meer te krijgen in NL

675 9 Rapporteer
Henk De Zevende
door Henk De Zevende - May 6, 2024 om 17:57
2095 Antwoorden / Vragen
mahadma
door mahadma - May 6, 2024 om 18:09
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Handige buur/familie?

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 6, 2024 om 18:17
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Kledinghersteller/maker?

Bent u lid van een diabeterpatientenvereniging, mogelijk weet men daar waar zo'n product wel kan krijgen. diabetes vereniging

re
door remy2015 - May 6, 2024 om 18:27
8 Antwoorden / 0 Vragen

Tik in google "overhemd met borstzakje" mag niet echt reklame maken maar bij bonprix zijn ze volop te koop online en dit bedrijf is ook betrouwbaar, ik zie ze ook bij c en a trouwens.

tenormin
door tenormin - May 6, 2024 om 18:44
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Geen idee waar u woont, maar de meeste kleinere steden en steden hebben Turkse kleermakers. U komt met een door uitgekozen lapje stof (hoewel de kleermaker zelf ook veel heeft) en vraagt hem/haar dat erop te stikken. Neem een handvol overhemden mee, meer vliegen in een klap. Ook zijn er nog Gouden Schaar zaken, doen precies hetzelfde, ietsje duurder.

sira
door sira May 6, 2024 om 22:26
2361 Antwoorden / 24 Vragen

Hij kan daar bij die Turkse kleermaker ook een aantal geheel nieuwe overhemden laten maken.

tenormin
door tenormin May 6, 2024 om 23:06
16849 Antwoorden / 108 Vragen

@sira, ging de vraag toch niet over?

Janzegt
door Janzegt - May 6, 2024 om 19:36
133 Antwoorden / Vragen

Ik deel uw mening niet. Ik koop regelmatig blouses en mijn ervaring is dat de meeste een borstzakje hebben. Ik koop deze wel bij de betere kledingzaken.

sira
door sira - May 6, 2024 om 20:51
2361 Antwoorden / 24 Vragen

U hebt vast nog niet gegoogeld. Kijk hier:
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=overhemden+met+borstzakje

Ook de betere herenmodezaken verkopen deze overhemden/blouses.

Mabelle
door Mabelle - May 6, 2024 om 21:07
455 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zie zowel op de site van C&A als van de Bijenkorf heren hemden (korte en lange mouw) met borstzakje.

Franske1958
door Franske1958 - May 7, 2024 om 08:31
433 Antwoorden / 2 Vragen

Kijk eens in een kringloop winkel. Voor mij is er totaal geen financiele noodzaak om te daar te gaan shoppen,
maar herenoverhemden in mijn stijl en maat kosten daar slechts E 3.50  . Dus die laat ik daar echt niet liggen.