Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gr
groop04 - 22-02-2017 20:40:24
Winkels & Webshops

Welke ervaringen zijn er met de app en bestellingen bij wish?

Zie ook;
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/geek?id=586681

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/wish?id=586143

heb er zeer vaak (sowieso meer dan 100 keer) besteld. een keer iets niet ontvangen. een keer artikel beschadigd ontvangen. beide keren zeer snel (binnen 2 dagen na melding maken in de app via de knop "geldteruggave aanvragen") geld terug gehad. 

ik had een keer per ongeluk een review gegeven op het verkeerde artikel en daarbij aangegeven (via indrukken knop) dat ik het artikel ontvangen had terwijl dit artikel nog onderweg was. contact opgenomen met klantenservice maar die reageerden heel laat pas en gaven er blijk van mijn vraag niet goed gelezen te hebben.


ben dus over geek en wish zelf wel positief. artikelen zijn echt leuk, handig en kosten belachelijk weinig. kwaliteit spullen is matig. verzending varieert tussen 5 dagen en 6 weken, da's dus heel lang.
op de site moet je super goed lezen wat je koopt. de klantenservice is, mbt het beantwoorden van vragen, niet om over naar huis te schrijven.

als ik alles bij elkaar optel ben ik toch vrij positief over geek en wish ( vandaar dat ik er regelmatig bestel)..