Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
devraag - 17-04-2007 10:57:01
Geldzaken & Recht

Opticien maakt glas kapot van zonnebril.

beste allen.


afgelopen vrijdag was ik naar een opticien in de stad, een hele goede, met dure merken en dergelijke. daarbij kwam ook de bijbehorende goede service.
ik kwam daar met de vraag of er glazen-op-sterkte in mijn zonnebril konden; die zonnebril had ik al voordat ik een bril kreeg. hij zou hier even naar kijken, en nam mijn bril mee naar 'achter'.



toen hij terug kwam, was het glas dat hij uit mijn bril gehaald had, kapot. het bestond ineens uit twee delen. hij zei sorry, en dat er al een scheurtje in het glas zat. omdat ik een beetje verbaasd was, zei ik er niks over in de winkel. later, toen we wegfietsten werden ik en een vriendinnetje een beetje boos. waarom had hij niet het glas eruit gehaald waar geen scheurtje in zat? dat scheurtje was best duidelijk, dat had hij kunnen zien! en zag hij dus ook, want dat gebruikte hij als excuus. had ik eerst nog een zonnebril die ik kon gebruiken i.c.m lenzen, nu heb ik er dus geen meer!


wie kan mij adviseren hoe ik hier het beste mee om kan gaan? kan ik teruggaan naar de winkel en hem hierop wijzen? maar heeft dat wel zin? kan ik iets verwachten of alleen nog meer sorry horen?


dank.