Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ru
ruzel - 25-02-2009 21:33:40
Geldzaken & Recht

Garantie

Zo'n 2 maanden geleden heb ik een mp3 speler gekocht bij de kijkshop. hij werkte echter heel slecht. hij is erg traag en reageert heel slecht. tevens wordt het contact met de computer steeds verbroken waardoor nummers slecht over te zetten zijn van pc naar de mp3 speler. ook is de batterij hierdoor nauwelijks op te laden.

ik heb hem dan ook teruggebracht voor de garantie. logischerwijs wordt deze dan opgestuurd. bij afgifte werd mij echter verteld dat deze 6 of meer weken weg zou zijn. ik vind dit dan echt schandalig lang. zeker voor iets wat nooit goed heeft gewerkt en zeker niet goedkoop was.

moet ik deze 6 weken accepteren of is er nog een regel die deze tijd beperkt?