Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ta
Tajin - 04-02-2016 21:04:39
Garantie & Verzekeringen

Wel of geen garantie wasmachine

Ik belde vandaag met de fabrikant van mijn wasmachine omdat mijn wasmachine kuren heeft. gelukkig kan deze gerepareerd worden binnen de garantie van 2 jaar. althans dat dacht ik.....later werd ik gebeld door het bedrijf dat de reparaties doet voor de fabrikant: blijkt deze wasmachine al eerder te zijn verkocht en te zijn gerepareerd (voor andere kuren). wij hebben dus zonder het te weten een tweedehands wasmachine gekocht, terwijl ons in de winkel was verteld dat het een showmodel was! de meneer van het reparatiebedrijf gaf aan dat de reparatie niet binnen de garantie valt, want het toestel is in 2013 al een keer verkocht geweest. bij wijze van coulance wil het reparatiebedrijf wel enkel de arbeidskosten en voorrijkosten rekenen van eur 126. is dat redelijk? of heb ik gewoon garantie vanaf mijn aankoopdatum? helaas, de winkel waar we deze machine hadden gekocht is failliet. ik heb zojuist via via begrepen dat een andere winkel de garantie van mijn wasmachine heeft overgenomen en ik ga deze morgen bellen. kan ik deze andere winkel verplichten om de de arbeidskosten en voorrijkosten voor mij te betalen?