Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
HP Envy printer cashback promotie actie 2016
op 27/1/2016 heb ik bij de media markt online een hp printer gekocht met hp envy printer cashback promotie actie,(30 euro) ik heb me geregistreerd en de aankoopbon geupload.
nu krijg ik voor de 2de keer deze mail van hp:
geachte klant,
bedankt voor uw deelname aan onze hp envy printer cashback promotie actie.
helaas konden wij uw opdracht tot nu toe niet bewerken, omdat u ons een verkeerd document heeft toegestuurd.
om uw opdracht zo snel mogelijk te kunnen bewerken, dient u ons de gevraagde en correcte factuur met de noodzakelijke gegevens binnen zeven dagen toe te sturen.
vermeld a.u.b. uw opdrachtnummer inl0100969-45 op de factuurkopie.
denk er a.u.b. aan dat toegestuurde documenten zonder vermelding van het opdrachtnummer helaas niet kunnen worden bewerkt.
u kunt ons de informatie per e-mail aan promotions@hp.com toesturen.
meer informatie hierover vindt u in de algemene voorwaarden op http://www.hp.nl/geldterug" target="_blank">www.hp.nl/geldterug.
bedankt.
met vriendelijke groet
hp global promotion services
tel. 0202061620
promotions@hp.com
techprotect gmbh for
hp global promotion services
director: barbara helbig | service delivery: klaus kohler
hp international sarl
150 route du nant d’avril | 1217 meyrin 2 geneva | switzerland
uid: che-311.214.624 mwst
bij de eerste mail heb ik de aankoopbon de pakbon, en de opdracht mail gestuurd, maar ze blijven me bovenstaande mail sturen.
ik heb echt alles ingevuld tot het serie nummer aan toe.
ik snap er echt niks meer van.