Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Kr
Krios - 08-02-2016 23:44:50
Garantie & Verzekeringen

Horloge band kapot

Ik heb eeb rado horloge bij de rade shop bij de bijenkorf in geleverd met de vraag om twee schakels uit de band te halen. dit ging goed en ik kreeg de twee schakels mee terug. maar bij thuis komst bleek de band nu te klein te zijn. ik heb na een maand of twee het horloge weer bij de rado shop bij de bijenkorf ingeleverdmet de de schakels die zij er zelf uit gehaald hebben, met de vraag plaats 1 schakel weer terug. na een maand kreeg ik de reactie van de rado shop een van shakel hoort niet bij die band en de andere kan niet terug gezet worden de enige oplossing is een nieuwe band van 800 euro. ik heb een paar keer gecommuniceerd met de shop maar het enige dat ik terug kreeg was van het service center van radao geeft aan dat als er een shakeld terug gezet wordt dan treed er spnning op en de kans is groot dat er wat breek maar dat is dan voor mijn  risico. wat kan ik doen?

gr

krios