Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

He
Herko58 - 21-02-2016 11:35:37
Elektronica & TV

Fiber zegt hardware niet te hebben ontvangen

Per januari 2015 zijn we aangesloten op fiber. daar ze ker op keer niet konden leveren waar we voor betaalden hebben we per juli 2015 opgezegd. ik heb op het moment dat ik door een andere provider was aangesloten en alles keurig werkte, dezelfde dag de hardware van fiber retour gezonden. na een zeer lange tijd niest van ze gehoord te hebben kamen ze ineens met en mail dat ze de hardware niet hadden ontvangen. op hun verzoek het bewijsbonnetje van kpn gestuurd (origineel). ze blijven volhouden niets te hebben ontvangen (ook het bonnetje niet). nu krijg ik brieven van een incassobureau.
fiber reageert al lang niet meer op mijn mails. ik benniet voornemens te betalen hoe pak ik dit verder aan?  op diverse fora heb ik gelezen dat ik kennelijk niet de enige ben met dit probleem.
h.kobes