Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Tw
Tweetje - 09-03-2016 17:25:50
Geldzaken & Recht

Koninklijke kroonkaarten

vandaag mobiel gebeld door een dame van koninklijke kroonkaarten lochem. (niets over te vinden op internet of bij de kvk)


een vaag verhaal dat ik iets had ingevuld bij een winkel en daarom uitverkozen was ( als enige uit mijn buurt!) om tot 25 % korting te krijgen op al mijn aankopen. ik moest simpelweg de bonnetjes opsparen en die maandelijks opsturen en kreeg dan tot 25% van het betaalde bedrag terug op mijn rekening. het enige wat ik hoefde te doen was een aantal gegevens controleren; mijn mailadres, geboortedatum en rekening nummer (niet gegeven, net gedaan of ik het niet bij me had). dan zou ze een mail sturen met alle info nog eens op een rijtje. en na 2 weken moest ik dan €50,00 betalen en na een jaar kon ik kiezen of ik er mee door wilde gaan of niet. en dat boden ze echt niet iedereen aan hoor! op mijn vraag waarom ik dan nog betalen moest terwijl ik ook korting kreeg antwoorde ze dat zij ook brood op de plank moest hebben. en op mijn vraag waarom ze niet gewoon die mail stuurde (ik was inmiddels wel nieuwsgierig wat dit allemaal te betekenen had) met daarin de vraag of mijn bankrekeningnummer klopte kreeg ik als antwoord dat ik het nu telefonisch moest geven zodat zij kon contoleren of het wel klopte, en niet andersom. uiteraard vertrouwde ik het niet en vroeg haar later terug te bellen. ik heb op internet gezocht maar kon niets vinden. toen ze later weer belde heb ik gezegd dat ik niet mee wilde doen.


herkennen jullie dit? wie zit hier achter?