Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mo
Morteza - 27-04-2016 19:22:11
Winkels & Webshops

Klachten indiennen

ik heb 17 jan 2016 bij de budol.nl gillette mach 3 scheermessen besteld en betaald.8 feb 2016 kreeg ik email dat door een kleine vertraging gaan ze de scheermesjes iets later uitleveren.


in de maart heb ik telefonisch en email contact gehad met bundol.nl over mijn bestelling dat ik niet ontvangen hebt , iedere keer van contacten verteld  onzin verhalen zoals je pakket word bij buren afgeleverd of stuur ik nog een keer of dat is zijn probleem niet dat ik niet ontvangen hebt ....


na de zo lang wachten en contacten was ik klaar mee , ik heb een bedreig email naar hem toe verstuurd dat ik ga bij de politie aangifte doen en ook meld ik bij kasa-vara.


ik kreeg meteen reactie van hem dat moet ik niet doen en zijn bedrijf heeft goede naam en hij wil mijn geld terug betelen of nog een keer proberen om mijn bestelling versturen .


ik dacht geef ik hem nog een kans laat ik nog een keer verzenden. twee dagen later had ik mijn bestelling ontvangen na de 3.5 maanden en de scheermessen waren niet originele gillette merk maar een naam loze merk uit china.