Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mo
Monique van Mourik - 02-05-2016 16:57:58
Winkels & Webshops

Internet bedrijven

Ik heb via internet een baby box voor mijn dochter besteld, bij aflevering was de bodem beschadigd en 2 schroeven waren niet goed.
hierna heb ik via email contact met het bedrijf gehad, en na een paar dagen kreeg ik bericht dat ik een nieuwe box bodem kan komen halen in sliedrecht of als ik dat wenste ik capelle a/d ijssel. 
aangezien ik in zoetermeer woon en mijn dochter in 's gravenzande en ik bezorgkosten heb moeten betalen vind ik dit zeer vreemd.
ik heb een aantal malen mail contact met dit bedrijf gehad maar zij blijven bij hun standpunt.
ik heb duidelijk mijn punten genoemd zoals, bezorgkosten betaald en kapot afgeleverd en de service zoals ik het begrepen had op de site.
als ik op hun site kijk hebben zowel het bedrijf als ik gelijk.
ik heb hieronder de twee opties van de site geplakt en wil graag de mening van andere hierover horen, en hoe ik dit aan kan pakken want ik voel mij knap in de maling genomen.
ik wil graag mensen waarschuwen voor dit soort praktijken van internet bedrijven.


gebreken aan geleverde goederen welke onder de garantie vallen, worden, uitsluitend ter beoordeling van babyentiener.nl, hetzij hersteld dan wel door nieuwe levering, vervangen, indien de gebreken naar het oordeel van babyentiener.nl/fabrikant te wijten zijn aan constructiefouten, de gebruikte materialen of de uitvoering waardoor deze voor de opdrachtgever onbruikbaar zijn ter zake van de betreffende bestemming van het product. 
 
heeft u een probleem/mankement aan een buggy, box, kinderwagen, campingbed of wieg?
op vertoon van uw aankoopbewijs/factuur, kunnen wij u direct helpen in ons filiaal in sliedrecht. hier is een maal per week een servicemonteur aanwezig voor het direct proberen op te lossen van een defect aan het bij ons gekocht artikel zoals een buggy, box, kinderwagen, campingbed en wieg. in onze winkels zijn geen bruikleen producten aanwezig. wij willen u vragen, voordat u langs komt, contact met ons op te nemen voor het maken van een afspraak met onze servicemonteur.