Mo
door Monique van Mourik May 2, 2016 om 16:57
Winkels & webshops

Internet bedrijven

Ik heb via internet een baby box voor mijn dochter besteld, bij aflevering was de bodem beschadigd en 2 schroeven waren niet goed.
Hierna heb ik via email contact met het bedrijf gehad, en na een paar dagen kreeg ik bericht dat ik een nieuwe box bodem kan komen halen in Sliedrecht of als ik dat wenste ik Capelle a/d Ijssel. 
Aangezien ik in Zoetermeer woon en mijn dochter in 's Gravenzande en ik bezorgkosten heb moeten betalen vind ik dit zeer vreemd.
Ik heb een aantal malen mail contact met dit bedrijf gehad maar zij blijven bij hun standpunt.
Ik heb duidelijk mijn punten genoemd zoals, bezorgkosten betaald en kapot afgeleverd en de service zoals ik het begrepen had op de site.
Als ik op hun site kijk hebben zowel het bedrijf als ik gelijk.
Ik heb hieronder de twee opties van de site geplakt en wil graag de mening van andere hierover horen, en hoe ik dit aan kan pakken want ik voel mij knap in de maling genomen.
Ik wil graag mensen waarschuwen voor dit soort praktijken van internet bedrijven.


Gebreken aan geleverde goederen welke onder de garantie vallen, worden, uitsluitend ter beoordeling van babyentiener.nl, hetzij hersteld dan wel door nieuwe levering, vervangen, indien de gebreken naar het oordeel van babyentiener.nl/fabrikant te wijten zijn aan constructiefouten, de gebruikte materialen of de uitvoering waardoor deze voor de opdrachtgever onbruikbaar zijn ter zake van de betreffende bestemming van het product. 

 

Heeft u een probleem/mankement aan een buggy, box, kinderwagen, campingbed of wieg?
Op vertoon van uw aankoopbewijs/factuur, kunnen wij u direct helpen in ons filiaal in Sliedrecht. Hier is een maal per week een servicemonteur aanwezig voor het direct proberen op te lossen van een defect aan het bij ons gekocht artikel zoals een buggy, box, kinderwagen, campingbed en wieg. In onze winkels zijn geen bruikleen producten aanwezig. Wij willen u vragen, voordat u langs komt, contact met ons op te nemen voor het maken van een afspraak met onze servicemonteur.

 

1214 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - May 2, 2016 om 17:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U hebt volkomen gelijk. Die box is niet in orde. En die moet u dus gratis kunnen terugsturen. 

Maar als u dat wenst, zou u dus langs kunnen gaan bij die winkel. 

Als u besluit om hem terug te sturen, hebt u in dit geval ook recht op terugbetaling van de bezorgkosten.

En wat is de naam van dat bedrijf?

tenormin
door tenormin May 2, 2016 om 18:21
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Babyentiener.nl  ;-)

uwjurist
door uwjurist - May 2, 2016 om 17:16
1043 Antwoorden / 0 Vragen
0

U staat in uw recht. Wat een onzin van dit bedrijf! Men moet u kosteloos, dus ook qua verzendkosten, alsnog een deugdelijk product verschaffen.

Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

 

alexishoop
door alexishoop - May 2, 2016 om 17:31
561 Antwoorden / 6 Vragen
0

gelijk hebben en krijgen zijn vaak 2 verschillende zaken, ik heb een vermoeden dat de vervangende box al in elkaar is gezet, ofwel een showmodel zal zijn en dat ze daarom zo moeilijk doen over het bezorgen en jullie gewoon een in elkaar gezette box door de monteur willen aanbieden als service en ze dus van mening zijn dat dit een passende oplossing was, maar ze vergeten dat je dan de klant opzadeld met ophaalkosten en bijkomende ongemakken.

wellicht kun je belbus inschakelen, dat die er met spreekwoordelijke onderhandelingszweep overheen gaat en de monteur het bij jullie thuis kan monteren.


tijger1
door tijger1 - May 2, 2016 om 19:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

@tenormin

Overheen gelezen.:-)

Maar het is hun standaard reactie.

Lees hier.

https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?t=148178t=148178

en hier
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/voeding-gezondheid/baby-tiener-megastore-wwwbabyentienernl

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Al
Alwin Stuit - Apr 26, 2024 om 09:37
Winkels & webshops

Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei

CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer