Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Pi
Pindakaas35 - 23-05-2016 13:30:56
Garantie & Verzekeringen

Garantie op mijn Apple Mac book?

Ik heb sinds juni 2014 een apple mac book. nu een week of 5 geleden begeeft mijn beeldscherm het. ik heb deze ter reparatie gebracht bij imac, op advies van mijn leverancier slim.nl. daar is de laptop gekocht. ik wil daarbij gebruik maken van mijn consumenten recht van 2 jaar garantie op deze laptop. want hij is wel heel snel kapot!! maar wat gebeurd is een ping pong spel van discussies tussen apple nederland en slim.nl, verschrikkeleijk. 

voor allle duidelijkheid: slim.nl is een website waar je als student/leerling of medewerker een apple o.a. kunt kopen. als medewerkers in het onderwijs heb ik deze gekocht. 

nu blijkt, zo zegt apple nederland dat ik hem zakelijk heb aangeschaft en dus geen recht heb op de 2 jaar garantie. ik heb deze echter gewoon als consument gekocht en gebruikt als consument en niets meer dan dat. voor hun echter om de stelling in te nemen van: nee meneer u heeft hem zakelijk gekocht en dus kunt u geen gebruik maken van uw consumenten recht! kosten: € 583,-- of je even wil betalen.

uiteindelijk gedaan met veel protest bij apple die gewoon de hoorn op de telefoon gooien. maar niet hun verantwoordelijkheid nemen. zelf eerder onder de kosten uit proberen te komen. en daarbij, hoe bestaat het dat een computer van die prijs al zo snel binnen 2 jaar kapot gaat??????
kortom: wat zijn mijn rechten nog in deze?