Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jo

MAKRO BBQ Zegels DE BBQ waar het omdraait is al gelijk na de eerste maand uitverkocht en niet meer leverbaar?? (wel leverbaar op andere sites)

Vanaf maart kan je sparen voor een bbq of andere bbq producten. de makro vraagt om 275 zegels te sparen voor de unieke bbq (bedrag waarde in euros €2.750) de bbq in de winkel €550 excl. btw. eigenlijk een verschrikkelijke misleiding van de consument. mensen gaan aan elkaar vragen net als de plantenbak zegels van de ah of bestek zegels. dit is namens de wet toegestaan. al vanaf april is de bbq uit verkocht, de achtie duurt officieel tot 28 juni maar de zegels krijg je tot 14 juni. ik heb al vanaf april mijn complete zegels bij elkaar gespaard en ging door tot ik meer dingen erbij kon kopen zoals schaaltjes, en een vlees tang. nu zit ik op inmiddels 400 zegels. en nu is de bbq uitverkocht! kan toch niet..
 
hoe kennen mensen die nog 3 weken kunnen sparen voor hun bbq.. is toch zonde van onze extra aankopen? uitlokken en misleiden noem ik het..


heb ik en andere consumenten die bij de makro kopen alsnog recht op de gespaarde bbq? op het klachtenkompas zie ik vele reacties die het zelfde vinden als ik. 
 
ik vind het pure misleiding om meer klanten te trekken, en een hogere omzet marge te behalen door klanten non-verbaal te verplichten om meer aan te kopen vanwege het sparen van de welgewilde bbq. een groothandel moet op bestelling kunnen leveren.
 
ik heb contact met de makro telefonisch gehad daar werd ik als varken behandeld, via het contact formulier 2x ingevuld krijg ik geen gehoor erover. en op facebook zie ik ook veer klanten die geen reacties erop krijgen,