Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
MarcenIngeborg - 30-05-2016 17:09:30
Winkels & Webshops

Ik ben benaarderd door Crown card heeft ieman hier ervaring mee,

Crown card heeft ons telefonisch benaderd, wij hebben gevraagd of ze informatie wilden sturen. nu hebben ze meteen een welkoms mail gestuurd en je moet dan binnen 14 dagen afzien als je de kaart niet wilt. deze mail hebben wij helaas niet gezien. nu hebben wij daarna meteen een factuur ontvangen van 99 euro, die we binnen 7 dagen dan moeten betalen, ik heb op deze mail gereageerd dat we de 1e mail niet hebben gezien en de kaart helemaal niet willen. wij wilde immers eerst informatie. nu hebben ze een mail verzonden met de bandopname, maar niet de hele bandopname. heel vervellend.
hierop hebben wij weer gereageerd en nogmaal gezegd dat wij van de kaart afzien.

nu een aanmaning ontvangen, mijn man heeft gebeld (boos) en de man aan de telefoon zegt dat we moeten betalen en anders een incasso buro mogen verwachten, duidelijk aangegeven dat wij eerst informatie wilden, mijn man heeft boos opgehangen, de medewerker wil het niet begrijpen. nu hebben ze alsnog de 1e welkomsmail doorgezonden ( die van 3 mei die wij niet hebben gezien) wat nu? heeft iemand ervaring?