Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

He
Hello_53 - 18-07-2016 12:16:36
Garantie & Verzekeringen

Renovatie badkamer

6 jaar geleden heb ik mijn badkamer laten renoveren door een bedrijf.
het bedrijf heeft mij geadviseerd over de inrichting.
er is een design handdoekradiator geplaatst die nu is gaan roesten en de laklaag laat los.
in eerste instantie kreeg ik niets meer vergoed omdat de garantieperiode verstreken was; maar ik had een artikel gevonden op internet waarin stond dat er 10 jaar garantie op de lak en waterdichtheid is van de radiator. nadat ik dit gemaild had heeft het bedrijf mijn klacht doorgezet naar fabrikant en deze is foto's komen maken en ik krijg een nieuwe radiator. dit is heel goed geregeld door de fabrikant.
het bedrijf dat de renovatie heeft uitgevoerd heeft mij echter meegedeeld dat de radiator bij mij wordt afgeleverd maar niet geplaatst.
er werd aangegeven dat ik een productgarantie heb en geen plaatsingsgarantie. ze willen de radiator wel plaatsen maar daar moet ik voor betalen.
kan een bedrijf dit zomaar doen? toch heel vreemd dat zij de nieuwe radiator niet gratis plaatsen!