Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tu
tucson - 26-07-2016 12:00:55
Winkels & Webshops

Kadoabonnement opgezegd

Hallo,
wij hebben vorig jaar onze zoon een kadoabonnement op webdesigner gegeven, op de site stond dat proef-en kadoabonnementen automatisch afliepen. voor de zekerheid hebben wij  ook nog telefonisch doorgegeven dat het blad niet verlengd werd in oktober 2015. na twee betalingsherrineringen contact opgenomen met aboland en verteld dat het abonnement een kado was, dat automatisch zou stoppen. toen werd mij verteld dat dat niet kon met een kortingsabonnement, en dat het drie maanden van tevoren moest worden opgezegd, dit stond nergens vermeld op de site. weer iemand aan de telefoon gehad van aboland (wilde haar naam niet zeggen) deze mevrouw vertelde mij dat ze het abonnement per direct had stopgezet en dat ik nog 23,65 euro moest betalen. ik heb haar toen verteld dat ik dit niet ga betalen omdat het een kadoabonnement betreft. na het verkrijgen van de acceptgiro voor de 23,65 euro weer gebeld en weer blijven ze volharden in hun mening. er is nu een incassobureau ingeschakeld en het bedrag is inmiddels 36,48 euro geworden. voor mij is dit gewoon een principe kwestie geworden en ben ook niet van plan om te betalen. wie heeft hier antwoorden/ideeen voor mij. groeten tu.