Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ja
Jas0n1994 - 26-07-2016 14:12:05
Huishouden & Energie

Havensteder bedrijf zonder service

Ik ben nu 22 jaar oud, en woon mijn hele leven al in een appartement.
eerst hadden wij thuis comwonen en sinds een aantal jaar hebben wij havensteder.

sinds dat wij havensteder hebben is de huur er al ruim met 20% duurder op geworden, en met de huur betaal je ook servicekosten.

servicekosten zijn ervoor bedoeld om ervoor te zorgen dat als er iets kapot gaat of iets gerepareerd moet worden dat havensteder die kosten dekt (aangezien je ervoor betaald) 

nu hebben wij een probleem met het toilet omdat die er al sinds de bouw van de flat inzit dus al zo'n 40 jaar. de loodgieter die ernaar kwam kijken had gezegt dat wij een nieuwe wc nodig hadden.

mijn vader dus havensteder bellen. havensteder kwam met het volgende antwoord
u kunt wel een nieuw toilet krigen maar de kosten zijn voor uw rekening.

een paar maanden geleden, hadden wij een verzoek ingediend voor een nieuwe keuken omdat die kastjes het niet meer hielden, want ja de keuken was ook al 40 jaar oud.

kwam een inspecteur langs van havensteder en zei het volgende: 
bewonersgedrag. kosten zijn volledig voor uwzelf.

herzelfde verhaal met de deuren, scharnieren laten los, bewonersgedrag.

badkamer, bewonersgedrag

iemand enig idee wat wij kunnen doen. want wij hebben geen zin om duizenden euro's te spenderen , aan iets waar wij in feite al voor betalen

mvg