Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joopkassa - 15-08-2016 19:20:46
Winkels & Webshops

Leveringsproblemen

31 mei 2016 hebben we een zweefdeurkast besteld bij home 24. via ideal hebben we betaald. je denkt dat zit wel snor! het gaat over een bedrag van 1900 euro! leveringstijd 6 weken.
vanaf 27 juni zijn de pakketten door een vervoersbedrijf 8x aangeboden ter leverering op ons adres. iedere keer werd de levering gecanceld. redenen; alle pakketten nog niet gescanned, 1 pakket ontbreekt en later waren er 4 pakketten beschadigd!
home 24 is telefonisch onbereikbaar; er is een technische storing of de telefoon staat roodgloeiend! mails, ook via de "assistentie" worden sinds 1 maand niet meer beantwoord!
ook het vervoersbedrijf kan home 24 niet bereiken!
wat moeten we doen!