Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
janjohanna - 29-08-2016 15:15:30
Geldzaken & Recht

KPN brengt onbestelde abonnemnet in rekening

Op  de factuur van 6 aug. 2016 brengt kpn mij abonnementskosten in rekening voor opnemen pakket.dit pakket heb ik niet besteld.
ik neem contact op met de chat van kpn : "u hebt dat besteld en via acceptemail bevestigd". als ik daar een afschrift van wil hebben ,blijkt dat niet te kunnen,want ze kan hierover in het bestand niets vinden."wilt het annuleren?" nee,want ik heb niks besteld.de chatdame komt er niet uit.
ik dien 22 aug. een klacht in. per mail wordt deze bevestigd : "binnen 2 werkdagen nemen wij telefonisch contact met u op."
29 aug. nog steeds geen contact. ik bel de klantenservice; er is niets te vinden over mijn ev. bestelling opnemenpakket,ook niks over een acceptemail en ook niks over mijn klacht. wel dat ik €.5,32 gestorneerd heb = de abonnemntskosten p/m van het opnemen pakket.
ik moet eerst de € 5,32 betalen,waarna kpn dit terugstort.dat weiger ik, daar ik dit pakket niet besteld heb.als ik niet betaal ,dan zal kpn incassokosten in rekening brengen en  haar diensten blokkeren.ik ben niet onder de indruk en leg haar nogmaals uit dat niet de klant verantwoordelijk is voor de fouten van kpn.het is aan kpn om dit te herstellen en niet ik.
stel ik loop een winkel in,ik koop niets,bestel niets ,maar de cassiere slaat mij aan voor € 5,32. ik dien dat te betalen,want dat wordt wel weer teruggestort.
wie heeft ook deze ervaring met kpn? wie heeft een advies?