Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

De
DenKassa - 20-09-2016 10:01:25
Garantie & Verzekeringen

Product met schade geleverd door de DPD maar geen vergoeding en slecht contact

Ik heb een jaar geleden een microfoon versterker gekocht via marktplaats en hem laten verzenden met de dpd maar deze kwam beschadigd aan. ik ben nu al een jaar aan het stechelen over de schadevergoeding. ik heb het traject bewandeld van de klachtenafdeling tot de directeur sales nederland en ben ondertussen zo'n kleine 100 emails verder maar ik word gewoon keihard niet gehoord en vervolgens genegeerd, waarschijnlijk in de hoop dat ik de claim laat vallen. er is éénmalig een schadevergoeding voorgesteld ter waarde van een fooi waar ik niet mee akkoord ben gegaan en vervolgens word ik weer genegeerd . ik ben er best wel klaar mee en zit nog steeds met een niet afgehandelde schadeclaim en dus een beschadigde versterker.
wat ik mij afvraag is wat de kans is dat ik hier een succesvol eind aan kan breien. is er iemand die hier ervaring mee heeft en succes heeft behaald? en hoe?